Auto gekocht in juni 2018. Auto werd, op de afgesproken datum, prachtig afgeleverd. Na een week bleek de auto een olie lekkage te hebben. Dit is, uiteindelijk, keurig opgelost door de garage. Nu rijden we er met plezier in rond...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

auto gekocht met half jaar garantie, middels 5x ter reparatie aangeboden, nog niet in orde

• Reden bezoek Andere reden

2 sterren: slechter dan verwacht

Auto opgezocht via website , opgegeven prijs paste in budget , geen extra kosten vermeld zoals , afleveringskosten , rijklaarmaakkosten , garantie was zelfs dubbel omschreven alles inbegrepen dus , maar nee bij aankomst was niet alleen de aankoopprijs behoorlijk hoger ook zouden alle boven genoemde punten nog apart betaald moeten worden. Auto uiteraard niet gekocht maar wel weggegooide tijd , echt serieuze bedrijven houden zich aan de opgegeven prijs of vermelden als er nog eventuele andere kosten zijn.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

heb opel astra twin top gekocht zeer goed ontvangen door theo slegers goed advies gekregen en zijn zeer te vreden over de aflevering en de service dit is de derde auto die we hier hebben gekocht en we komen graag terug bij dit autobedrijf.

Beste autobedrijf ooit

Vorige week een mooie Volkswagen Cross Polo gekocht. Netjes geholpen en keurig afgeleverd. Rijd als een zonnetje.

Altijd goed. Warm welkom met koffie of thee. Heb mijn 2e & 4e (huidige) auto daar gekocht en kom er altijd voor service en APK. Groot voordeel is dat ze open en eerlijk zijn over wat er moet gebeuren en laten ook zien wat er mis is! Hier kunnen dealers van leren!

Hallo allemaal. Beste garage kun je niet voorstellen. Zeker vette 10. Ze kijken naar de mensen en zeker niet duur en bedonderen de mensen niet. En vertrouwen kun je geen beter treffen , En zeker betrouwbaar. En ben blij dat ik slegers als garage heb. Topie ........👌👌👌

Altijd een top service. Is er iets aan je wagen dan word dit snel en goed opgelost. Het personeel is ook altijd klant vriendelijke en proberen ook met oplossingen te komen.

Vanmorgen onze occasion vw transporter 2008 opgehaald. Alles wat we aan op en aanmerkingen hadden was uit gevoerd en zelfs meer. Wat bleek ze hadden er ook nog twee nieuwe achterbanden op gezet. Ja zeiden ze het moet goed zijn. Waar vind je nog zo`n instelling bedrijf waar de klant zo behandelt wordt. Het is een TOP aflevering met beurt en zeer attent een bloemetje van dit bedrijf. En de rit naar huis was dan ook een groot feest lekker gevoel.

De garantie termijn was officieel al verstreken maar na een storing in het elektronische circuit heeft Autobedrijf Slegers deze storing volledig kosteloos opgelost ! Terwijl Opel Nederland geen coulance meer wilde geven hebben zij het gratis alsnog opgelost. Petje af en hulde aan dit bedrijf, deze service tref je niet vaak aan bij autobedrijven!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik kom al jaren bij dit bedrijf. vriendelijke mensen en zeer goed in het onderhoud van de auto. Ook in het wassen van de auto van binnen en buiten

Gewoon een goed bedrijf kom er al jaren 3 voertuigen in de onderhoud waaronder onze camper geen gezeur kwaliteit en prijsverhouding goed en een uitstekende service

In het begin was ik een beetje sceptisch. Maar ik werd daarna zeer positief verrast. Super service, alles netjes geregeld voor je. Goede occasions in nette staat bieden ze aan, voor de mooiste prijs. Heb me auto gekocht zonder gedoe en alles nettjes afgeleverd volgens afspraak. Het auto had zelfs een kleine bumper schade, die ongevraagd voor mij werd hersteld. Voor mij is dit top kwaliteit en een 10 waard.

Een heel fijn autobedrijf. Bij onze eerste auto zijn we super gehopen, goede voorlichting en samen dan ook de perfecte keuze kunnen maken. Auto altijd goed onderhouden door de aanwezige garage. Toen er door gezinsuitbereiding een auto bij mocht komen, hebben wij geen minuit getwijfeld over waar we deze aankoop wilde doen. Weer een mooie opel kunnen kopen met goede service! Wij raden deze autogarage bij iedereen aan.

hele goede ervaring .wat een lieve en aardige mensen ,niks is te veel .had een zafira gezien ,maar zat nog met mijn auto die van 1994 was ,geen probleem namen ze over ,wilde de zafira halen was van de andere auto de radiator kapot ,even bellen komen hem ophalen het was zaterdag en binnen een half kwamen ze .zonder kosten te berekenen.zafira op gehaald .super alle tijd voor je.en gepoets en al .en met een halve tank bezine ook nog. plus bos bloemen ,staat mooi op de tafel. ik wil wiel en peter .bedanken .top. 15-nov-2016. gr van ineke meeuwse

super vriendelijk en meedenkende mensen

Fantastische services, dit bedrijf is een voorbeeld voor vele andere autobedrijven. Zeer klant gericht en denken in oplossingen voor de klant wat zeker niet altijd zo duur hoeft te zijn.

Op 30-05-2016 wezen kijken voor een Volkswagen Golf en met een Kia Picanto om in te ruilen. Ten eerste werden we netjes ontvangen na sluitingstijd. Na de proefrit kregen we een zeer goed bod op de Picanto dus de koop van de Golf was snel geregeld. Op 3-06-2016 stond de Golf netjes gepoetst en met een afleverbeurt en nieuwe APK klaar. Er waren zelfs nog twee splinternieuwe banden onder gezet. We kregen nog een mooie bos bloemen mee. Alles bij elkaar was het een hele fijne ervaring bij dit autobedrijf zeer zeker een aanrader. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Zeer goed en een mooie auto gekocht, en inmiddels al 4 jaar in ons bezit. Een mooie Opel Astra 1.6 Twin Top toen gekocht met 50.000 gereden en nu 85.000, Jammer dat het de auto weg moet door heeel veeel gebreken met het dak en de kosten ervan. Maar dat hebben ze allemaal, was de auto toen bij nieuw aanschaf 2000 euro duurder en het juiste bedrijf voor productie (wat betreft daken) (nu wel he voor de Cascada) wat had die auto een topper geweest, verdwijnt nu toch een beetje in de problemen en zal ook nooit een Young timer worden. Echt jammer de auto en motor zijn als nieuw en we hebben het met pijn in ons hart moeten wegdoen. Was geen sportieveling maar een echte geniet auto. Nogmaals bedankt voor jullie fijne aflevering en zorg. En dat van iemand die in Noord Holland woont en geen Brabander is, ik kom in de toekomst zeker nog een keer bij jullie terug.

We hebben op 5 februari 2016 een Opel Astra Twintop incl 3 maand garantie aangeschaft bij van der Heijden. We zijn tijdens en na aankoop van de bolide goed geholpen. Echter helaas brandde kort na aanschaf (op de terugrit naar huis) plots het motorstoringlampje op het dashboard. Omdat het een lange rit naar Boekel is, is gezamenlijk afgesproken om bij de Opel dealer in de buurt de auto uit te laten lezen om te kijken of het wellicht een simpele en snelle oplossing is waarvoor niet 150km afgereisd hoeft te worden. Resultaat uitlezen: Hieruit kwam naar voren dat de lambda2sensor niet (meer) goed werkte. Van der Heijden heeft hier vervolgens snel op geacteerd en ons verzocht de auto langs te brengen voor reparatie. Echter helaas, nadat dit onderdeel was vervangen brandde het lampje nog steeds. Medewerker gaf aan de auto grondig te willen inspecteren en bood ons een leenauto aan. Na inspectie bleek de stuurboord niet naar behoren te werken. Van der Heijden was bereid om dit ook te vervangen en alle kosten op zich te nemen, gezien dit allemaal direct na aankoop van de bolide is gebleken. De levertijd voor het onderdeel zou tot 6 weken kunnen duren, in tussentijd konden we probleemloos doorrijden. We wachten (nu de zesde week) nog altijd op de levering, dit blijft helaas uitstaan. Tot zover is de service, los van de wachttijd voor het onderdeel, uitstekend!! Tevens zijn de kosten voor het uitlezen ook vergoed door van der Heijden! (nette afhandeling) We balen wel dat het zo lang duurt en vragen ons tevens af of de garantietermijn wordt doorgeschoven, gezien we niet weten of er nog (andere) storingen zullen worden weergegeven na installatie van een goed werkend stuurboord. Dit laatste zal ik nog moeten navragen bij van der Heijden, maar we komen hier in ieder geval (hier op de site) nogmaals op terug.

super bedrijf ik had schade , kon gelijk komen kreeg meteen een leenauto mee vier dagen later was de auto al klaar .als NIEUW. uitgezogen gewassen en gepoetst kregen wij hem weer terug. met garantie . de afwikkeling met verzekering komt later werd verteld, en inderdaad zij hebben alles tot in de puntjes geregeld . het zijn leuke en bekwame mensen bedankt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

wij zijn 65-plussers en hebben inmiddels al heel wat auto\'s gehad. Onlangs kochten wij bij v.d.Heijden & Slegers een Toyota RAV 4. Nooit eerder werden wij zo gastvrij ontvangen ondanks dat wij tegen sluitingstijd arriveerden. \"Baas\" Theo had alle tijd voor ons, gaf deskundige en eerlijke adviezen en geen moment hadden we het gevoel dat er een auto aan ons opgedrongen werd. Het maken van een uitgebreide proefrit was geen enkel probleem. Toen we de auto enkele dagen later ophaalden kregen we een volle tank benzine mee ondanks dat in het koopcontract een haflvolle tank was overeengekomen. Van der Heijden en Slegers. ? Grote Klasse ! De strakgekostumeerde verkopers uit die grote glazen dealerpaleizen zouden hier eens in de leer moeten gaan. ,