Schitterende stalling met schitterend personeel

Een hele grote stalling met veel plaatsen en toch een persoonlijke benadering. Sta hier al jaren en heb meerdere keren het personeel van de werkplaats nodig gehad. Ben altijd goed geadviseerd en waar nodig is de caravan zeer netjes gerepareerd Met andere woorden een stalling waar je zelfs als klant trots op kan zijn.

Perfecte caravanstalling met een zeer vriendelijk een vakkundig team!

Wij hebben sinds een aantal jaren onze caravan bij van Vliet gestald. De caravan staat veilig en goed beschermd opgeslagen en het ophalen en terugbrengen van de caravan is flexiebel en efficient, zeker via de nieuwe website! Onderhoud (banden wissel, rem & veersysteem controleren, dissel upgrade) werd vakkundig en tegen een schappelijke prijs uitgevoerd. Daarnaast organiseerd het team regelmatig workshops waar we nieuwe tips kregen!

zeer professioneel!

tijdens onze BOVAG check is een filmpje gemaakt om te laten zien wat er is gekeurd en waar extra reparatie nodig was, heel fijn om zo betrokken te worden bij alle nodige reparaties en meteen de noodzaak te kunnen zien

Goede service zonder verrassingen

Beurt en een paar kleine mankementen verholpen na uitleg per video

Accuraat en fijne terugkoppeling indien nodig.

Goed en naar tevredenheid.

Prima service en communicatie.

Prima. Ook de communicatie is prima met zelfs een video op de dag dat de caravan een beurt kreeg Met uitleg over de benodigde reparatie. Prima de luxe.

Alles was weer prima voor elkaar

Het was een grote verrassing, dat we een sms met een link naar een filmpje ontvingen. Raymond vertelde tijdens de vertoning precies wat er gedaan was, wat in orde was en wat vervangen/gerepareerd moest worden. Ik heb het filmpje laten zien bij mijn garage en bij een caravandealer. Ze waren erg belangstellend en gaan bekijken of ze dat ook gaan doen. Hartelijk dank voor de goede service.

Heel goed eerst de video. Zo wisten wij precies wat jullie wilden doen. Prima 👍 Vriendelijke groeten Joke en Jan Bernard ter Horst

Professioneel en persoonlijk

Altijd zeer tevreden. Contact verloopt goed. Het filmpje wat gemaakt wordt over werkzaamheden aan de caravan is zeer fijn en duidelijk. Hiernaast wordt er ook nog gebeld om de werkzaamheden en eventuele andere vragen te bespreken. Werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd.

Bedrijf denkt mee in oplossingen en voert het vakkundig uit.

Voor wensen wordt altijd naar een oplossing gezocht en gevonden. Voorts zijn heet vaklui die aan de caravan werken. Verder zijn de mensen prettig in de omgang.

In deze moeilijke tijd zijn alle werkzaamheden perfect uitgevoerd. Vooral het filmpje met de werkzaamheden was erg leuk. Eigenlijk niet nodig omdat ik jullie volledig vertrouw.

Ondanks de net daarvoor ingevoerde extra corona maatregelen, ging het aanbieden van de caravan heel flexibel. Wij konden Raimond op correcte afstand nog even toelichten waar de extra werkzaamheden betrekking op hadden. Na afloop van de geplande werkzaamheden ontvingen wij een persoonlijke videoboodschap. Zeer informatief en duidelijk, past ook heel goed als de corona periode straks weer voorbij is. Het ophalen van de caravan ging ook als vanouds; hij stond buiten klaar met de sleutels erin. Alles pico bello uitgevoerd. Rekening en rapporten keurig digitaal via de mail. Samengevat: zoals altijd keurig werk geleverd, vriendelijk te woord gestaan dus uitstekende service.

Via de video beelden en telefonisch contac perfect uitleg gekregen van de noodzakelijke reparaties.

Top.

Alles volgens afspraak!

Al jaren een vertrouwd adres voor mij. Ze doen wat ze met je afspreken op een heel prettige manier. Je krijgt waar voor je geld!

Top bedrijf en personeel

Al jaren mijn caravan in de stalling bij v Vliet en ook al jaren alle beurten laten uitvoeren tot bijzonder grote tevredenheid. Er wordt mee gedacht en gecommuniceerd , zeker de laatste tijd met de filmpjes over wat gedaan moet worden en vervolgens gedaan is.

Goede communicatie reparaties snel uit gevoerd ben zeer tevreden met de monteur die ons geholpen heeft.

Goede service, dit jaar via een filmpje heel duidelijk

Sowieso is de service goed. Voor een reparatie maar ook voor het onderhoud is er dit jaar een fimp'je gemaakt met daarin een aantal vragen gesteld. Erg duidelijk hierop gelijk antwoord opgegeven. Gaan dit jaar weer lekker genieten.

De uitleg met videobeelden van de gebreken is geweldig.

klantvriendelijk en duidelijk geïnformeerd

Vooral de persoonlijke videoboodschap heb ik zeer op prijs gesteld.

Zoals elk jaar: uitstekend onderhoud en voortreffelijke service.

Geweldig bedrijf

Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij van Vliet. Stalling en wat daar direct mee te maken heeft is prima. Accu service is goed. Onderhoud wordt altijd keuring en deskundig uitgevoerd. Dit jaar (?) nieuw een filmpje te krijgen over de mankementen die bij een keuring worden gevonden en voorstellen over de reparatie. Zeer goed en erg inzichtelijk. Leuk dat het een familiebedrijf is dat ondanks de grote schaal waarop wordt gewerkt toch een "ouderwets" gevoel geeft in de bejegening van de klant.

Top service!

Onderhoudsbeurt aan de caravan. Netjes gebeld met de vraag of onze oplooprem, die niet goed meer functioneerde, gemaakt mocht worden en ook netjes verteld hoe duur dat dan zou zijn.

Prima bedrijf,goede omgang

Van Vliet is een prima bedrijf met zeer vriendelijk personeel waar geen moeite te veel voor is,ze hebben een zeer uitgebreide website.Veel diensten waaronder caravankeuring,onderhoud en schadeherstel,je wordt altijd gebeld als er iets is wat duurder uitvalt dan begroot.Wij zijn al jaren een tevreden klant.

Het hoge niveau vasthouden is knap

Goede zorg en communicatie geeft de klant al een vakantie gevoel

opdracht naar voldoening uitgevoerd

Middenweg 16