Van Vliet Caravans is een zeer professioneel en klantgericht bedrijf

Men denkt mee om oplossingen te bedenken en is heel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Echt heel fijn.

Ik ben volledig te vreden

Als gewoonlijk weer netjes de werkzaamheden uitgevoerd

Top geholpen

Als nieuwe klant helemaal goed geholpen, Had een spoed reparatie nodig en kom toch binnen 2 dagen terecht. Reparatie vastgelegd middels een filmpje en zo door van vliet op de hoogte gesteld wat er vervangen moest worden. Medewerkers allemaal bedankt voor jullie inspanning en ga zo door.

Goed geholpen. Denken in oplossingen. Zaak ziet er erg netjes uit en ze hebben ons snel kunnen helpen met dakdragers voor onze camper. Heel erg blij mee. Nogmaals bedankt!

Goede service en vriendelijke mensen

Alles volgens afspraak!

Al jaren is het een plezier om mijn caravan te laten onderhouden bij van Vliet. Fijne mensen om mee samen te werken.

Nieuwe Luifel is netjes geplaatst.

Totale service proces vanaf bestellen van de luifel, het vervangen van de oude luifel, het plaatsen van de nieuwe en het afvoeren van de oude, is helemaal top uitgevoerd.

Heel goed geholpen ,vriendelijk personeel en niks is teveel.

Goede service!

Tijdens de reperatie ben ik op de hoogte gehouden, Door middel van videobeelden, kon je aangeven of je een onderdeel wel of niet vervangen wilden hebben, geweldig dat is goed communiceren met de klant!

Zeer goede dienstverlening.

Heel goed geholpen

Leuk om n filmpje te ontvangen van de caravan! Alle punten in beeld gebracht en besproken ! Prima service! Heel tevreden

Zeer klantvriendelijk en goed onderling contact

De onderhoudsbeurt werd met het filmpje uitstekend toegelicht, zodat de gevraagde reparaties en de andere noodzakelijke acties begrijpelijk waren. Ook het meteen kunnen kiezen van welke reparaties we wilden laten uitvoeren is handig. Telefonisch nog even contact gehad en dat gaat ook heel vriendelijk en met duidelijke professionaliteit.

Ter zake kundig, vriendelijk en prettig!

In goed overleg zijn alle reparaties van de service afgehandeld.

filmpje waarin Robin alles liet zien was geweldig . Daardoor was alles sneller duidelijk ga zo door . !!!!!!

Supervriendelijke mensen die staan voor goede service

erg leuk filmje met uitleg ontvangen betreffende de sevice/reparatie van onze caravan. Bij het ophalen van de caravan bleek de stekker niet meer op onze nieuw auto te passen, de oplossing hiervoor, een tussenstekker, was snel geregeld.

Ontzettend klantvriendelijk en levert heel goed werk af!

Afgelopen vrijdag is in onze caravan een vast bed gemaakt. Van tevoren samen met Tom de mogelijkheden besproken. Nadat het vaste bed was geplaatst, kregen wij een telefoontje van Tom dat alles goed was gegaan. Deze manier van communicatie is zo prettig! Het bed ziet er ook keurig uit, dus wij zijn super blij. Dank jullie wel van Vliet!!

geen aanmerkingen, remschoen bleek bijna versleten, dus kreeg ik een berichtje dat het beter was te vervangen

Een onderdeel wat eigenlijk vervangen moest worden is door een technisch oplossing gerepareerd en zo dus ook de kosten laag. Serrie

Wij zijn zeer tevreden

Via beeldverbinding werd er keurig uitgelegd wat er aan de caravan gedaan was. Wat er vervangen was konden we heel goed zien. een prima service en zee tevreden over het contact. Met vriendelijke groet, Wolter en Elly Smit

Uitstekend geholpen.

Wij hebben de caravan gebracht voor een onderhoudsbeurt, keuring en poetsen. Alles is prima uitgevoerd en we zijn telefonisch ook benaderd voor wat bijkomende reparaties die moesten gebeuren. Kortom alles is voor ons als nieuwe klant bij jullie naar volle tevredenheid uitgevoerd. Wij kunnen er als de Corona toestand voorbij is weer met een goed gevoel op vakantie. Hartelijk dank voor de goede service. Met vriendelijke groet, Ton en Trudy van Holsteijn.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. dmv een filmpje lopen ze de aandachtspunten voor je door waarna je een overzicht krijgt van de kosten voor evt vervanging/reparatie. ik vond dat erg overzichtelijk. goede service voor een goede prijs.

Wat en vakmanschap.

In eerste instantie was er al een heel prettig contact over hoe we de inbouw van de boiler precies wilde hebben. Maar we waren helemaal verrast toen we, na de inbouw, een uitgebreide video ontvingen van het resultaat. En dat resultaat zag er, zoals gewoonlijk, ook fantastisch uit.

Modern en klantgericht

Per video werd ik geïnformeerd over noodzakelijke reparaties inclusief prijsopgave, geconstateerd tijdens servicebeurt. Nu weet ik dat ik weer veilig de weg op kan.

Conform afspraak. Geen klachten.

Ook nu weer correct afgehandeld. Filmpje na afloop is leuke service.

Verrassend goed

Ik ben heel erg te spreken over de videoboodschap van de werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden. Geen verrassing van een factuur, maar vooraf laten zien wat er moet gebeuren en waarom het moest gebeuren. Complimenten voor Van Vliet. Daar kan de Automotive wereld nog een voorbeeld aan nemen.

Middenweg 16 2291 HX Wateringen