Kan niet beter.

Tijdens de Bovag keuring werden diverse mankementen aangetroffen. Door middel van een videofilm werden de mankementen aangetoond. Hierop een positieve reactie gegeven en alles werd keurig hersteld. Prima werk geleverd door Raymond.

Netjes geholpen!

Klantgerichte service.

Op aanraden van Truma mijn mover laten controleren bij van Vliet. Op afspraak de caravan gebracht en binnen één dag controle uitgevoerd fout gevonden en hersteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de uitslag met een duidelijke uitleg van het mankement. De kosten van het herstel was ook redelijk.

goede en uitstekende service en alles in overleg met client

De afspreken die gemaakt worden, worden goed uitgevoerd en eventueel na controle in overleg met de client geregeld

Uitstekend, volgens afspraak

Ik vond het filmpje erg netjes. Geeft goed aan wat er gedaan is.

zeer tevreden!

vriendelijk en goede service.

Niet te duur en een mooie droge niet te warme of te koude plek.

Zie boven , en aardige behiulpzame mensen ! kortom Prima ! .

professioneel en klantvriendelijk

Onlangs hebben we onze caravan laten repareren en opknappen, o.a. door het plaatsen van een mover en een luifel. De reparaties zijn allemaal uitstekend uitgevoerd en de behandeling was zeer vriendelijk. Er werd ook ruim de tijd genomen om alles uit te leggen!

Geweldige service !!!!

Zeer sterk inlevingsvermogen naar de klant toe !!!!!!!

We stallen al jaren onze caravan hier. Ook het onderhoud wordt bij van Vliet gedaan. Wij zijn uiterst tevreden!

al jaren service gericht bedrijf waar kwaliteit op 1 staat

Ik stal al jaren eerst de caravan en nu al 10 jaar de camper bij van Vliet. Een geruststellend gevoel dat mijn toch wel grote investering goed wordt opgeborgen en verzorgd. Wanneer onderhoud nodig is wordt dat vakkundig en volgens afspraak gedaan.

Thuiskomertje !

Na een weekendje weg of vakantie met de vouwwagen bij de stalling aankomen en dan weten dat er goed voor je vw wordt gezorgd. Als je belt met een vraag je altijd vriendelijk en op een familiaire toon wordt geholpen. Je alles kunt laten repareren ......Dan heb je een thuisgevoel met alle gemakken.

Super goed behandeld service top.

Wij staan al jaren in de stalling en laten de beurten ook door v Vliet doen als er iets gedaan moet worden ook totale onderhoud altijd dik in orde service is 100% .

Uitstekend gerepareerd

Perfect gedaan. Ook het duidelijke filmpje

Wat een service, geweldig

Laatst, door het erge warme weer besloten airco aan te schaffen. Maandagochtend gebeld en vrijdag konden we weg met een airco op het dak, en vakkundig gemonteerd.

helemaal Top

Er wordt netjes gewerkt, en het filmpje die je toe gestuurd krijgt als ze alles gemaakt hebben is geweldig.

Zeer tevreden over de service.

Wij zijn erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Als er meer dan de standaard werkzaamheden noodzakelijk zijn, wordt er altijd vooraf gebeld om dat te bespreken.

Zeer uitgebreide haal- en terugbreng tijden en altijd alles netjes ogenschijnlijk afspraak.

Altijd bereikbaar, behulpzaam en meedenkend. Hele fijne mensen en stalling.

Heel goede service

Prima bedrijf

Goede, vriendelijke service en nette stalling

Nette stalling, onze vouwwagen staat schoon en droog. De service is altijd netjes, goed en vriendelijk, en dat alles voor een prima prijs. Zou de stalling bij iedereen aanraden!

Fietsendrager is vakkundig geïnstalleerd!

We hebben hem afgelopen week voor het eerst gebruikt en hij voldoet prima. Omdat wij vanuit de stalling direct op reis gaan is het heerlijk om dit uit te besteden.

Snel vriendelijk en vakkundig geholpen.

Ik kon vrij snel terecht en er bovendien op wachten totdat de klus was geklaard.

Gewoon goed, vriendelijk en open bedrijf

Super service

Erg snel geholpen