Zoals altijd super service

Altijd vriendelijk en gezellig. Maar...... het belangrijkste goed advies en zeker veel ervaring en kennis.

perfect

zoals altijd o.k

xxx

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Prima vakgarage !!

Prima vakmensen. Klantvriendelijk, vakkundig en eerlijk.

Uitstekende ervaring

De mensen van Probaat denken met je mee en zijn bereid je zoveel mogelijk te helpen.

Geweldig personeel in dus een geweldige garage!

Een kapotte accu werd voor mijn deur vervangen.

Grandioos

Perfecte service

geweldig

Het is en blijft een geweldige ervaring als je het gevoel krijgt dat je door familie geholpen wordt

Al jaren klant, ....dat zegt genoeg

komen afspraken na en voeren werkzaamheden vakkundig uit

Auto voor grote beurt en APK gebracht ik kreeg dezelfde dag nog een telefoontje dat hij klaar was en met vlag en wimpel door de APK. Dankjulliewel

Behulpzaam, netjes en vakkundig

Medewerkers van Probaat zijn altijd behulpzaam en reparaties en onderhoud aan auto worden altijd vakkundig uitgevoerd.

Goede service!

Denken goed mee en houden zich aan afspraken

Super service

Zeer klantvriendelijk en persoonlijk bedrijf, denken met je mee en lossen issues zeer goed op. Ze laten zien dat ze de klant belangrijk vinden. Al met al grote aanrader.

Geen gedoe, duidelijk en altijd prettige medewerkers die mij helpen. Dankjewel

Fijne garage met eigen karakter

Nieuwe bandjes en goede service bij laatste bezoek. Kan er altijd snel terecht voor een probleem of onderhoud van de auto.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geweldig bedrijf met perfecte service

Aanrader

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Over het algemeen heel tevreden

Ik heb 2 nieuwe banden en achterruitenwisser laten vervangen. Daarnaast heb ik al langere tijd van de dashbordverlichting en dat blijkt lastiger dan gedacht: 2 x 6 lampjes vervangen inmiddels maar het middengedeelte met de afstandsmeter en de benzinemeter zijn nog steeds onverlicht. Gelukkig de snelheidsmeter en de toerenteller inmiddels weer wel! Mijn auto is een oud beestje van 17 jaar oud dus er komen gebreken aan die niet altijd even makkelijk te herstellen zullen zijn.

prettige en doelmatig advies en hulp

prettige en doelmatig advies en hulp

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vakkundig en vriendelijk werk

Voor grote beurt en apk werd ik gebeld over voortgang en noodzakelijke reparatie.

Super service !!

We gingen voor het uitlezen van de autosleutel om te kijken wat het euvel was. Toen bleek dat er een behoorlijke tijd ingestoken moest worden om het probleem op te lossen. Zonder enkel probleem werden we meteen geholpen en is de reparatie ook meteen uitgevoerd. Echt top!!

Klantvriendelijk.

Voor APK keuring mijn auto gebracht en kreeg een andere auto mee. Heel snel geholpen.

Dit is wat je als klant graag wil!

Klantvriendelijke medewerkers die ook nog in het belang van de klant denken. Zij staan niet boven de klant, maar naast de klant. Ik had een APK met grote beurt ingepland. Na 3 uurtjes werd ik gebeld dat het klaar was. Ik ging de auto ophalen en kreeg te horen dat ze een kleine beurt hadden uitgevoerd omdat diverse onderdelen er nog zo goed uitzagen dat een grote beurt onnodig was. CHAPEAU!!

Servicegericht, vriendelijk en verstand van zaken

Probaat heeft een erg goede naam en weet de reputatie hoog te houden. Ze organiseren naast het houden van de garage, wat ze erg professioneel doen, ook evenementen zoals muziek, diners etc. Het is dus een zaak die meer doet dan alleen auto's verkopen. Ze staan bekend in de buurt als fijne, vriendelijke mensen. De prijzen van de auto's zijn meer dan redelijk en de service is top.

Geweldig garage

Zeer goede garage.

Heel fijn geholpen

Ook voor iets kleins zoals een batterijtje voor een afstandsbediening fijn geholpen en speciaal besteld voor mij.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Leharstraat 21