Bij Derks bedrijfswagens onze tweede voertuig gekocht. Zijn zeeer tevreden voornamelijk over de afhandeling. Afspraken worden in de puntjes super uitgevoerd. En daarbij de betreffende verkoperJesse Hofmans is een fijne kerel die luistert naar de wensen van de klant en zorgt ervoor dat het goed wordt uitgevoerd. Maar ook een dikke pluim voor de vaklui op de werkplaats in 1 woord geweldig . Tzt is er een 3de voertuig nodig ! Dus wij weten waar wij moeten zijn. Derks bedrijfswagens is een aanrader.

Heel goede ervaring

Rob je bent een top verkoper je bent klant vriendelijk staat de mensen goed te woord en je neemt de tijd voor de klanten SUPER Rob mensen zo als jou houd het bedrijf aan het lopen daarom verdien jij een dikke 10 van mij Bedankt Rob Met vriendelijke groet W Graventein ( klussenbedrijf WG )

Correct, goed advies, ervaren monteurs en verkopers.

Super bedrijf om zaken mee te doen. Zeer meedenkend in de juiste oplossingen!!

Very pleasant and proffessional service.

Fast, proffessional and very very helpful service. Orderd a car, and they managed to ship it even during crisis. The quality of vehicle was spot on. Inspections passed with flying colors.

• Would you recommend us? Yes

Coronacrisis

Ik ben zelfstandig en was werkzaam als directiechauffeur voor de overheid. De coronavirus brak uit en ik had geen werk meer. Omdat ik veel ervaring heb in het rijden, beveiligen en transporten, was de enige mogelijkheid om goederentransport te gaan doen. Ik had een caddy, Mercedes Citan, die veel te klein was om de transporten te kunnen uitvoeren. Dus ben ik gaan proberen om mijn caddy in te ruilen tegen een groter voertuig. De overheid had beloofd voor versoepelingen om makkelijker een financiering te kunnen krijgen om verder te kunnen. Maar ik werd echt letterlijk overal afgewezen en was bijna in staat om mij failliet te gaan verklaren. Ik ben gaan rondvragen waar ik nog mogelijkheden had en uiteindelijk kwam ik uit bij Derks bedrijfswagens in Uden. Rob mijn contactpersoon had een ideaal concept en heeft mij geholpen om mijn bedrijf te kunnen door zetten. Ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik ben om nu meer omzet te kunnen gaan maken. Mocht u ook in deze situatie komen verwijs ik u naar Derks bedrijfswagens in Uden. Zij staan open voor ons de zzp'er en misschien zelfs voor grote bedrijven. Bedankt!!!

Zeer klantvriendelijk en transparant.

Na online contact werd naar tevredenheid persoonlijk contact gelegd. Hierbij was alles vrijblijvend met duidelijk welke mogelijkheden er waren. Dat ze ons met de verkoop van een BMW i3S die eigenlijk voor eigen promotie doeleinden was, wilde bedienen geeft aan de klant in alle opzichten centraal staat. De verkoop van en inruil van de auto's verliep prettig, correct en zeer vriendelijk. We danken jullie voor het vertrouwen en persoonlijk contact.

Betrouwbaar bedrijf. Doen wat ze beloven!

Uitstekend en eerlijk advies bij de aanschaf van een bus!

Uiterst tevreden

Zeer tevreden over de pro actieve houding van de afdeling sales . Komen alle afspraken na, snelle en goede aflevering met hoge mate van betrokkenheid.

Bedrijfswagen nodig? Beslist met Derks Bedrijfswagens gaan praten! Zeer prettig contact, duidelijke afspraken, prima nakomen hiervan!Een ervaring die je helaas niet al te vaak meer mee maakt.

zeer deskunding in woord en draad.

Hallo medewerkers van Derks Bedrijfswagens te Uden Nog even wil ik het volgende melden: Ondergetekende heeft het bedrijf Derks als zéér positief ervaren en zal dit in brede kring uitdragen. De ontvangst en het afhandelen van jullie zaken gebeurd in een woord perfect! Afspraken worden nagekomen en alles in goed vertrouwen.........dat is uniek in deze tijd.........DANK hiervoor. m.v.g. Ben van Opzeeland www.mx5freaks.nl

Door Cilem Tekerlek ben ik goed geadviseerd. Ook de professionaliteit waarmee het bedrijf werkt heeft mij een goed gevoel gegeven en hierdoor de beslissing gemaakt om een bedrijfswagen aan te schaffen

Afgelopen week een Koelwagen gekocht met dag/nacht stekker. Zeer deskundig geholpen, goed meegedacht door de adviseur/verkoper. Resultaat: Mooie,fijne en goed functionerende auto !

Betrouwbaar en flexibel. Precies wat wij als bedrijf nodig hebben!

Ik ben super goed geholpen en ik zal voortaan alle auto(s) die wij zullen aanschaffen voor ons bedrijf als eerst Derks bezoeken.

goede service en vriendelijk en hulpvaardig personeel ,zeer net autobedrijf heb een aangepaste invalide bus gekocht.

super bedrijf, vriendelijk personeel en kwaliteit van reparaties hebben hoog gehalte.

is goed bevallen

Zeer plezierig, Ondertussen 2 auto\'s gekocht in 1 jaar en al onze koelauto\'s in onderhoud. Heel erg tevreden meedenkend in service en staan graag voor je klaar.

We werden super goed geholpen door Rob, dacht ook heel goed mee wat wij wensten. De servic is ook perfect.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Zeer goed .en duidelijk uitleg, Jeroen van ham had voor ons veel tijd en behulpzaam.

Heb enkele weken een Mercedes Vito aangeschaft bij de Firna Derks. Ben op zeer vriendelijke wijze geholpen en geadviseerd. Verkoper dacht echt mee met mogelijkheden en luisterde goed naar mijn wensen. Nu naar enkele weken heb ik een klein mankement aan de auto voortreffelijk in de werkplaats opgevangen, defect opgezocht en meteen afspraak voor reparatie..

zeer netjes en correct geholpen, meteen het volste vertrouwen in Derks Bedrijfswagens gekregen. complimenten voor de heer Rob Kuipers die ten alle tijden bereikbaar is voor de aftesales en service.