Klantgericht & deskundig

Had mij verslapen maar auto gewoon aangenomen en deskundig werk uitgevoerd

Uitstekend geholpen

Vriendelijkheid en alles goed uitgelegd Was te vreden

Een tevredenklant komt terug

Zeer tevreden en een vakkundig garage met behulpzame mensen een aanrader.👍👌

super voorkomend en zeer deskundig

Je bent daar in goede handen , ze weten wat ze doen

Heel deskundig en correct

Ik had een aankoopkeuring nodig voor een 2e hands auto. De opgemerkte punten bleken erg belangrijk te zijn.

Goede snelle service

Snelle en goede service Waren zeer snel met een keuring

Goed!

Ik werd snel en goed geholpen.

Top bedrijf!

Top bedrijf en top medewerkers! Altijd vriendelijk staan je netjes te woord. Bellen je op als je de auto op apk hebt gebracht en er iets aan vervangen moet worden om te overleggen of je het bij hun wilt laten doen of ergens anders. Ze laten je helemaal vrij in je keuze. Kom er al 3 jaar ik ga nergens anders meer naar toe!!

Goede en vriendelijke service.

Goede, snelle en vriendelijke service

Vriendelijk en bekwaam

Ik kwam vrij laat nog langs voor het uitlezen van een motorlampje. Maikel heeft me naar volle tevredenheid geholpen door uit te lezen, resetten en duidelijke informatie te verschaffen omtrent de storing en de evt bewandelen route. Ondanks dat ik vol vragen zat en ongepland langs kwam, heeft hij geduldig alles beantwoord en verduidelijkt. Ik ben een blije, tevreden (en vooral, gerustgestelde haha) vrouw :) Hoewel ik vandaag wederom hetzelfde oranje motorlampje branden, verdween deze ook weer op miraculeuze wijze.. Mocht het weer terugkeren, dan kom ik uiteraard weer terug. Waarschijnlijk dan ook voor de besproken vervanging :)

Helemaal top

Altijd na tevredenheid zeer vriendelijk en vakmanschap

Vriendelijk

Goede snelle service

deze keer belabberd.

Grote beurt laten uitvoeren van 400 euro, dan blijkt dat mijn auto niet goed gekeurd kan worden en er ook nog een reparatie van 1800 euro noodzakelijk is. Mijn auto was bijna 18 jaar oud. Uiteraard loont zich dat niet. Ik vind het niet netjes dat er niet met mij overlegd is, alvorens de beurt uit te voeren. Dat is dus weggegooid geld...

Beste H Van Neer, Op 14 januari heeft u een review geschreven waarin u uw ongenoegen uit over de gang van zaken betreffende een grote beurt en apk-keuring aan uw auto. Ik vind het vervelend dat u niet tevreden bent over hoe dit is verlopen. Tegelijkertijd ben ik echter verbaast over uw reactie, aangezien ik de verschillende contactmomenten met uw vrouw als prettig heb ervaren. Omdat ik uw review niet kan plaatsen, wil ik toch nog e.e.a. toelichten. Op 13 november 2019 heeft uw vrouw in de ochtend de auto gebracht voor een grote beurt en een apk. Daarnaast gaf zij aan dat het stuur trilde wanneer zij bij hoge snelheid moest remmen. Wij hebben vervolgens afgesproken dat wij contact met u zouden opnemen via het bij ons bekende telefoonnummer als zou blijken dat er extra werkzaamheden nodig zouden zijn om gebreken te verhelpen. Bij het uitvoeren van de grote beurt hebben wij vervolgens een aantal gebreken geconstateerd: - slechte ruitenwisserbladen - slechte wiellagers in de achteras (deze veroorzaakten een brommend geluid tijdens het draaien van de wielen) Omdat beide gebreken afkeurpunten zijn bij de apk, hebben wij meerdere keren geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om eventuele vervolgstappen en reparaties te bespreken. Helaas hebben wij u steeds niet kunnen bereiken, waarop wij hebben besloten om deze twee punten te laten voor wat zij waren en de rest van de grote beurt aan de auto af te ronden. Toen uw vrouw om 17.00 uur de auto kwam ophalen, heb ik haar verteld dat de grote beurt was uitgevoerd, maar dat ik de auto niet heb gekeurd vanwege de twee afkeurpunten die bij de grote beurt aan het licht waren gekomen. Voor het herstellen van de gebreken en het uitvoeren van de apk was een vervolgafspraak noodzakelijk. Verder heb ik uw vrouw ook verteld dat de remschijven krom waren getrokken en dat de schokbrekers in slechte staat verkeerden. Dit zou verklaren waarom er trillingen bij het remmen ontstaan. Ik heb uw vrouw geadviseerd om tenminste de remschijven en schokbrekers te laten vervangen. Om de apk met goed gevolg te kunnen uitvoeren was dit echter niet noodzakelijk. Om de kosten inzichtelijk te maken van de benodigde reparaties heb ik met uw vrouw afgesproken een offerte op te stellen; deze offerte is vervolgens ook per e-mail aan u gestuurd. Uw vrouw heeft zich vervolgens bedankt voor alle tekst en uitleg en is naar huis vertrokken. Enkele dagen later is telefonisch een afspraak gemaakt om alle gebreken aan de auto te laten verhelpen. Helaas kregen wij vlak voor de geplande werkafspraak van u een e-mail waarin u de afspraak annuleerde met een soortgelijke motivatie als opgegeven bij de review. Zoals gezegd kan ik mij niet vinden in uw commentaar. Tijdens het hele proces zijn wij open, vriendelijk en transparant naar u en uw vrouw geweest betreffende de noodzakelijke reparaties voor de apk, de geadviseerde reparaties en de kosten die deze reparaties tot gevolg zouden hebben. Een grote beurt is juist bedoeld om gebreken aan een auto zichtbaar te maken om er zo voor te zorgen dat u met een veilig voertuig de weg op kan. Uw auto was de benodigde reparaties/kosten zeker nog waard, maar wij dwingen mensen nooit om tegen hun zin in reparaties te laten uitvoeren. Wij adviseren uiteraard wel aangezien wij de vakinhoudelijke kennis en ervaring hiervoor hebben; het blijft uiteindelijk de keus van de klant om dit advies wel of niet op te volgen. Ik zou het waarderen als u uw review nuanceert of verwijderd. Ik ben uiteraard altijd bereid om hier verder nog met u over te spreken als u daar behoefte aan heeft. Uw vrouw kwam op 13-11-2019 in de ochtend de auto brengen voor een grote beurt en apk en als klacht had ze nog dat bij het remmen op hoger snelheid het stuur ging trillen, voor extra werkzaamheden zouden wij contact opnemen via het bij ons bekend telefoonnummer. Tijden de grote beurt kwam naar voren dat de ruitenwisserbladen slecht waren en de wiellagers van de achteras een brommend geluid gaven tijdens het rond draaien van de wielen en deze twee gebreken zijn voor de apk afkeur. Daarop hebben wij geprobeerd om verschillende keren telefoons contact te krijgen wat niet lukte, u was dus niet bereikbaar. Daarop hebben wij besloten voor de auto voor de rest klaar te maken. Om 17.00 uur kwam u vrouw de auto ophalen, en ik heb haar mede gedeeld dat de grote beurt klaar was maar de auto nog niet kon worden goed gekeurd in verband met deze twee gebreken en dat daarvoor een vervolg afspraak gemaakt moest worden. Ik heb haar ook uitgelegd waar dat trillen van de remmen vandaan kwam. Dat dat werd veroorzaakt door kromme remschijven en als advies gezegd dat deze vernieuwd moesten worden voor het euvel te verhelpen, en haar ook mede gedeeld dat de schokbrekers niet goed meer zijn wat een verklaring kan zijn voor de trillende remmen. Voor de apk hoefde alleen de wiellagers achter en de ruitenwisserbladen vervangen te worden. Ik heb toen met u vrouw afgesproken een totale offerte door te mailen wat ook gebeurt is. Uw vrouw bedankte zich naar vriendelijk voor de tekst en uit leg en is naar huis gegaan. Een paar dagen later kregen we telefoon en werd er een vervolg afspraak gemaakt voor alles te laten maken aan de auto. Op de laatste werkdag voor de afspraak heel vroeg in de morgen nog voor dat we moesten beginnen krijg ik u mail en werd de afspraak af gezegd. Wij zijn altijd vriendelijk en beleefd geweest en wij hebben ons aan de gemaakt afspraken gehouden maar u bent gewoon niet bereikbaar geweest. Verder wil ik u nog even vertellen dat een grote beurt er is om defecten aan een auto zichtbaar te maken. Uw auto had voor de apk allen twee wiellagers nodig en een set ruitenwisserbladen, Dat was deze auto nog makkelijk waard zelfs de hele reparatie. De reparatie van de remmen en schokbrekers hebben we als advies gegeven niet geprobeerd met geweld aan u te verkopen. Wij zijn een goed en eerlijk bedrijf wat de 279 reviews bewijzen. Ik heb gezien dat de auto inmiddels is gekeurd en wens verder succes.

Goede betrouwbare en vakkundige garage .

Altijd correct en tot nu toe goede ervaringen mee gehad.

Hele vriendelijke heren en heel kundig en behulpzaam!

Beide heren helpen altijd heel vriendelijk. Ik ga altijd met een lach op mijn gezicht naar buiten ook al was de reparatie flink. Hoef nooit terug te gaan omdat er iets niet goed gemaakt is. Een aanrader om daar te gaan et je auto!!!

Betrouwbaar met uitstekende prijs/kwaliteit

Wij zijn al heel lang klant met allerlei auto's. Goed vakmanschap en geen overbodige reparaties of vervanging van onderdelen. Duidelijke uitleg over wat gedaan is met een goede prijs/kwaliteit.

Snel, behulpzaam

Prima services en vriendelijk

Uitstekend, zoals altijd

Snel afspraak geregeld en goede service , vriendelijke en adequate bediening met goede kennis van zaken!

Klantvriendelijk en vakmensen

Afspraken worden nagekomen. Betrouwbaar adres.

super

geweldige service en bekwaam personeel

Goede service en je wordt prima te woord gestaan, er wordt voor je gevoel niet geprobeerd om je voor onnodige zaken te laten betalen. Ik kom hier graag terug

APK keuring prima afgehandeld

Zeer plezierige en deskundige garage

Heb mijn auto 8 jaar en 8 weken bij deze garage apk gekeurd.

Dingen die ook echt aan vervanging toe waren werden vernieuwd. Helaas moet ik dit jaar afscheid nemen daar diesel rijden steeds minder gaat lonen met het oog op een schoner milieu. Kilometerheffing vind ik dan beter op zijn plaats. Wie veel rijdt vervuild ook meer. BPM moet op europees niveau. Er worden meer auto"s uit Duitsland geimporteerd dan er hier nieuw van worden verkocht. Elektrisch rijden is zelfs voor jan modaal nog lange niet te doen, dit doet het geliefde autorijden geen plezier meer. Wat heb je eraan als beste jongen van de klas als je geen vrienden hebt. Voor mij als autoliefhebber kan ik alleen met argusogen toe kijken hoe de komende jaren het straatbeeld van de heilige koe zal veranderen voor een schoner milieu. Meer of minder auto"s...........G.W

De oude vertrouwde goede service

Hier wordt je netjes behandeld, men luistert, denkt met je mee en zorgt dat je weer veilig en op een betaalbare manier de weg op kunt.