APK keuring prima afgehandeld

Zeer plezierige en deskundige garage

Heb mijn auto 8 jaar en 8 weken bij deze garage apk gekeurd.

Dingen die ook echt aan vervanging toe waren werden vernieuwd. Helaas moet ik dit jaar afscheid nemen daar diesel rijden steeds minder gaat lonen met het oog op een schoner milieu. Kilometerheffing vind ik dan beter op zijn plaats. Wie veel rijdt vervuild ook meer. BPM moet op europees niveau. Er worden meer auto"s uit Duitsland geimporteerd dan er hier nieuw van worden verkocht. Elektrisch rijden is zelfs voor jan modaal nog lange niet te doen, dit doet het geliefde autorijden geen plezier meer. Wat heb je eraan als beste jongen van de klas als je geen vrienden hebt. Voor mij als autoliefhebber kan ik alleen met argusogen toe kijken hoe de komende jaren het straatbeeld van de heilige koe zal veranderen voor een schoner milieu. Meer of minder auto"s...........G.W

De oude vertrouwde goede service

Hier wordt je netjes behandeld, men luistert, denkt met je mee en zorgt dat je weer veilig en op een betaalbare manier de weg op kunt.

Perfecte service en zeer klantvriendelijk

Perfecte service, alles volgens afspraak, vriendelijke bediening, persoonlijke aandacht en klaar terwijl u wacht met een lekker kopje koffie. Wat wil een klant nog meer?

Service is super en zal het iedereen aanbevelen

Mijn auto breng ik in de ochtend en krijg dan of een auto mee van ze of ze brengen me naar het werk. Ik hoef dan maar op te bellen en ze komen mij ophalen. Ik ga er altijd terug heen omdat ik nooit tijd kwijt ben met het wachten tot mijn auto klaar is dus erg efficient. Ook zijn de heren, vader en zoon, die me helpen altijd aardig. Ze zijn erg transparant en bellen je op als ze iets maken wat voorheen niet is afgesproken om jou op de hoogte te brengen en natuurlijk te vragen of dat goed is. Verder leggen ze je goed uit wat er allemaal gemaakt is en hoe de kosten verdeelt zijn. Al in al, ben ik een heel tevreden klant!

Op afgesproken tijd mijn zomerbanden keurig verwisseld voor winterbanden.

Uitstekend.

Vakkundig en discreet

Klantvriendelijk en kundig bedrijf

Prima, deskundige service, vriendelijke mensen

Jacques en Michael staan klaar als je ze nodig hebt. De auto is bij hen in goede handen en je voelt je altijd goed behandeld. Prima garage.

Prima service!

Natuurlijk kom je liever niet in een garage, maar als er wat is kun je altijd snel terecht. Tot nu toe is m’n auto altijd prima gerepareerd, onderhouden, gekeurd of wat dan ook. Een leenauto (en zelfs een keer thuis brengen) wordt ook niet moeilijk over gedaan als het wat meer tijd in beslag neemt. Ik ben zéér tevreden over dit bedrijf.

perfect

kennis en vakmanschap

Correct zoals t hoort ,prima bedrijf

prima service en correcte behandeling ..TOP

Goede en snelle service en heel vriendelijk

Zie boven

Vakkundig en servicegericht

Al vele jaren met auto voor jaarlijkse beurt, APK of tussentijds indien nodig en altijd vriendelijk en snel geholpen. Een leenauto is nooit een probleem. Topbedrijf.

Heel correct

Je weet dat alles gedaan is en de geschiedenis van de auto staat in de computer.

top garage

prima diagnose ,top werk en ook nog snel.

Snelle en professionele afhandeling

Al jaren wordt ik bij problemen met de auto op een correcte, vriendelijke en professionele wijze geholpen. Ik ben altijd zeer tevreden!

Deskundig en prima service

Ze weten wat ze doen en geven prima service, in mijn geval in het beschikbaar krijgen van een leenauto.

Prima geholpen door een vakman

Bij aankomst een aantal minuten moeten wachten wegens eetpauze, geen ramp. Daarna vakkundig en snel geholpen. Mee kunnen kijken hoe de olie werd ververst van mijn auto. Ook nog advies gekregen mbt olie bijvullen. Prijs/kwaliteit uitmuntend. Ik kom hier zeker weer.

Struver staat altijd voor me klaar.

Als er tussendoor iets met mijn auto is kan ik altijd aankloppen en als het mogelijk is wordt het direct verholpen. Ik kom al vele jaren bij Struver en tot op de dag van vandaag nog vol vertrouwen dat mijn auto in goeder staat blijft.

Top, zoals altijd!

Zoals altijd tevreden.

Gewoon goed

Snel geholpen

Goed!

Strüver autobedrijf is wat mij betreft klantvriendelijk en servicegericht.

Mijn ervaring is prima

Zie boven

Zoals altijd prima service!

We worden steeds heel goed geholpen, of het nu is voor een reparatie op afspraak of gewoon even binnen rijden voor het verwisselen van een lampje of om wat olie bij te vullen. Ik ben blij met garage Struver!