Tijdens service en nazorg wederom geweldig ontvangen en reparatie volledig naar wens uitgevoerd. Toch best uniek deze altijd fijne ontvangst, direct koffie want immers \"lange rit\" achter de rug en een tijdelijke auto die klaar staat. Zowel receptie, verkoop en technici altijd oprechte interesse. Het is bijna een dagje voor jezelf dit garagebezoek... Team VStn bedankt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

in 1 woord super heb er mijn Mini countryman gekocht en de servies was top,bij aflevering zag hij er dan ook tip top uit en de papier winkel was top voorbereid en zo geregeld en dat bij een lekker bakkie koffie kan alleen maar zeggen zoek je een andere auto is het zeker de moeite waard een keer hier te kijken al is het alleen al voor de mooie en exclusieve afdeling daar ga je gewoon van watertanden,wat staan daar een aantal top wagens. dus ik zou zeggen \"Vossestein\"gewoon doen !

Na aankoop en inruil Alfa Romeo terug voor wat eenvoudige nazorg, altijd \"lastig\" want immers herstel onder garantie en dus dikwijls kosteloos. Bij Vossestein echter de normaalste zaak v/d wereld en wederom behandeling of je de topper uit de showroom komt aankopen. Na van harte welkom, nog even persoonlijk doorspreken van dit bezoek bij een heerlijke kop koffie en meedenken in oplossingen waarna auto op de brug en herstel van het defect. Intussen een extra schakelaar vervangen, leenauto aangeboden voor zover nodig en in overleg een vervolgafspraak gemaakt. Kortom een verademing te ervaren dat service & goed klantencontact nog bestaat!! Ik rijd er graag 200km voor.. Tsja

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Lamp links voor stuk,even bellen of ik langs kon komen,direct geholpen en na 5 min was het klaar. Kosten,service van de zaak,dit na dik 2 jaar na aanschaf. Wat zijn jullie toch een top bedrijf,bedankt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer prettig en hartelijk geholpen door Jan de verkoper! Goede inruilprijs voor mijn auto teruggekregen. En een hele mooie en goed onderhouden Opel Agila aangeschaft. Dit bedrijf is een echte aanrader!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Eerste contact komend vanuit het oosten van het land was uitstekend, vriendelijke ontvangst, alle tijd genomen om je te adviseren, mooie prijsonderhandelingen kortom een \"warm nest\" waarin terecht gekomen. Inruil en aankoop dan ook geen enkel beletsel want vertrouwen meer dan voldoende aanwezig! Nu nog even wachten op levering en ga er zonder meer van uit dat we er een goede relatie bij hebben gekregen! (Overigens blijkt Vossestein in het oosten al goed bekend in de Autowereld) Prachtig te ervaren dat er nog bedrijven zijn van dit kaliber ipv de soms \"opdringerige\" merkendealers.. Ga zo door Vosesteinen!

Zeer goede ervaring gehad met dit bedrijf, zeker niet opdringerig. De auto welke wij gekocht hebben werd op een manier afgeleverd die ons in positieve zin verraste. Bedankt hiervoor, wij houden in de toekomst het aanbod van uw bedrijf in de gaten.

Half jaar geleden mijn volkswagen polo hier gekocht. Er kwamen wat onvoorziene dingen tevoorschijn, deze zijn zeer goed opgelost! Ben erg blij met deze garage en zal het een ieder aanraden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

In december een fraaie Audi A6 Avant gekocht, waarna ik na aflevering meteen gerammel hoorde. Direct kosteloos 2 nieuwe stabilisatorstangen gemonteerd. Uiteindelijk bleek de computer ook niet goed te werken. Audidealer Pon in Naarden kon er niets mee. Contact opgenomen met Vossestein, auto ingeleverd en leenauto mee. Na een paar dagen was het opgelost. Kosteloos! Hulde voor de service. Zeldzaam! Hou de auto graag in onderhoud bij deze goede garage (lees mensen)!

• Reden bezoek Andere reden

Vanmorgen problemen met mijn contact slot van mijn saab 93,na een telefoontje kon ik meteen langskomen en werd direct geholpen. Het probleem was al bijna eerder verholpen dan dat ik mijn heerlijke warme chocolade melk op had,top service . Bedankt !!!!!!

• Reden bezoek Andere reden

Sinds ik mijn rijbewijs heb ben ik klant. Altijd tot volle tevredenheid! In september heb ik via vossestein een occasion mercedes gekocht, na aankoop een paar kleine mankementjes ontdekt die allemaal vakkundig en zonder extra kosten zijn verholpen. Klantvriendelijkheid en vakmanschap is top!

Een garage uit duizenden, zowel voor onderhoud, reparatie als voor een nieuwe/gebruikte auto. Vriendelijkheid, vakmanschap en service gerichtheid staat echt boven aan hun lijst. Denken met je mee en hun prijs/kwaliteit is uitstekend.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat is er mooier dan op je 50e verjaardag rond te toeren in een 50 jaar oude Volvo? Jan Vossestein dacht mee en maakte het mogelijk om dit plannetje ten uitvoer te brengen. Wat een geweldige service van dit autobedrijf. BEDANKT!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Nog nooit een autobedrijf gezien dat de zaken zo goed voor elkaar had

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

afgelopen periode 2 auto,s bij autobedrijf J Vossestein gekocht. zoals al vele jaren kwamen de deskundige en service gerichte medewerkers al hun afspraken na. Dit bedrijf is een toonbeeld voor de automobiel branche.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tot drie een kijk afspraak willen maken voor een porsche 911, maar deze blijkt verkocht, maar op marktplaats nog te koop aangeboden.

Heer Eschbach maakt een afspraak per mail om onze Porsche 911 uit 2009 (met kenteken 03-HLB-5) te bezichtigen. Dhr. Eschbach komt zijn afspraak niet na en communiceert via klanten vertellen aan een ieder die het maar wil weten dat de auto verkocht is. Dit terwijl de auto nog steeds beschikbaar is en nog te koop staat. Dhr. Eschbach reageert niet op onze mail en telefoon. Over eerlijke communicatie gesproken. Met vriendelijke groet, J. Vossestein.

Tot nu had ik alleen ervaring met dealers (ford, honda, toyota): beviel op zich altijd goed, afgezien van de hoge garagerekeningen. Voor het eerst heb ik een auto bij Vossestein gekocht en ik moet zeggen dat het me tot nu toe nog veel beter bevallen is! Bij de verkoop van de auto werd een eerlijk verhaal verteld, de verkoper had kennis van zaken en de prijs was goed. De auto werd keurig afgeleverd: perfect gepoetst, volle tank en inclusief een servicebeurt. Daarnaast had ik dakdragers besteld, die ik nodig had voor mijn vakantie. Deze hadden ze alvast voor me in elkaar gezet en uitgezocht hoe ik ze op mijn dak moest monteren. Dit heeft me aanzienlijk wat vakantiestress gescheeld (normaal doe ik zoiets altijd op het laatste moment). Tijdens de garantieperiode deden er zich een paar (kleine) defecten voor bij de auto. Deze werden snel en professioneel verholpen. Het is opvallend hoe behulpzaam men hier is. Voor mij is duidelijk dat dit bedrijf klanttevredenheid, service en kwaliteit voorop stelt. Daarnaast zijn het echt autoliefhebbers, ipv handelaren. Op basis van mijn ervaring tot nu toe, houd ik mijn auto hier in onderhoud en zal ik in de toekomst bij het uitzoeken van een nieuwe auto, me eerst via Vossestein oriënteren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijf Vossestein is zeer klantvriendelijk. Ik heb hier een auto gekocht en de bejegening was zeer plezierig. De service is uitstekend. Ik had direct een heel goed gevoel over het contact wat ik met de verschillende medewerkers heb gehad. Het straalde vertrouwen uit. Er was een heel open en eerlijke sfeer. Ik zou zonder twijfel weer teruggaan naar dit autobedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer positief. Meedenkend en klantvriendelijk.

• Reden bezoek Andere reden

Na prettige en zakelijke onderhandelingen, de auto op zonnige zaterdag opgehaald. Echter na rit van ca. 40 km wilde de auto \'s avonds niet meer starten. Na overleg met ANWB bleek dat krukas sensor defect was. Op maandagmorgen werd meteen kontakt opgenomen door Vossestein en de situatie besproken. De auto is ter plekke en i.o.m. Vossestein gerepareerd. De rekening is vergoed door Vossestein, dit is echte service en after sales kwaliteit ! Complimenten voor Jan Philibert en Roelof Lagerweij voor hun deskundig oplossen van deze situatie. Voor alle duidelijkheid de auto was zonder garantie aangekocht. Dit bedrijf beveel ik van harte aan.

In april 2015 gekocht van dit bedrijf een gebruikte Porsche 996 cabrio.Naar aanleiding van keuringsrapport alle benodigde werkzaamheden uitgevoerd op kosten van Vossestein.Na aflevering een onverwacht en ernstig probleem met de motor. Op kosten van Vossestein een nieuwe motor door hen ingebouwd.Kortom een zeer betrouwbaar en sportief bedrijf dat ik een ieder van harte aanbeveel. H.J. Janssen.

Ter Aaseweg 8

3626 AA Nieuwer ter aa