Na de aanschaf van onze ford s-max waren er een paar kleine defecten welke in goede orde zijn opgelost. Super geregeld👍

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf! Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je en de service achteraf verdient een enorme pluim!!

Fijn bedrijf om een auto te kopen. Komen afsprake n netjes na. En de polo voor een nette prijs gekocht.

Een heel goed bedrijf voor onderhoud en als een ander auto of nieuwe auto of twee hands dus ik heb mijn 4 auto gekocht op 25-8-2017

Recent een Mercedes E400 Cabriolet bij Vossestein gekocht. Corné den Boer had alles prima geregeld. Van Proefrit tot aflevering een inruil was alles netjes een volgens afspraak. Bij de oplevering nog minheer Vossestein ontmoet. De enkele klein minput is de lokatie qua bereikbaarheid. Toch een bedtje in the middle of nowhere mar met de aanbod en deskundigheid is dat geen problem.

Recent een BMW Z4 gekocht uit 2006. Na uitgebreide testrit werden een aantal mankementen geconstateerd. Maar ook de verkoper gaf nog 2 mankementen op die verholpen zouden worden. Geen druk op de verkoop maar rust en vertrouwen. Auto is prima opgeleverd en enkele lakbeschadigingen zijn ongevraagd hersteld. Prima service. Alles verloopt zeer persoonlijk en plezierig en geeft veel vertrouwen in dit bedrijf. Ik zou dit bedrijf dan ook iedereen willen aanbevelen.

Wij waren op zoek naar een 7 persoons Ford S-Max. Uiteindelijk uitgekomen bij Vossestein waarbij wij goed zijn ontvangen, en na een proefrit onze vorige auto hebben ingeruild voor de S-Max. Wij bedanken Vossestein en medewerkers voor de snelle afhandeling en zeer goede en nette aflevering. Wij hopen dat wij er weer jaren plezier van hebben.

Onze Auto voor APK bij Vossestein. Voor 08.00u staat het hek al uitnodigend open. Keurig ontvangen bij receptie met een vriendelijk goedemorgen. 11.45u werd ik al gebeld dat de auto opgehaald kon worden. Hij stond al weer glimmend aan de weg en nog eens mooi gewassen ook! Verbazing wordt nog groter als ik na de sleutels opgehaald te hebben instap…alles keurig gestofzuigd! Garage Vossestein, bedankt!

Na lang zoeken ben ik bij Vossestein een SC 430 gevonden. Inruil, proefrit en after sales en service in de garage tot op heden zeer goed.

Na op zoek te zijn geweest naar een Kia Cee\'d, uitgekomen bij Vossestein. Vervolgens per mail een afspraak gemaakt en al snel een reactie terug dat we langs konden komen om de auto te komen bekijken. We zijn erg vriendelijk, professioneel en netjes geholpen door Jan. Uiteindelijk besloten de auto te kopen, wel met een paar puntjes van aandacht (waaronder een gat in de bestuurdersmat). Een week later stond de auto helemaal gepoetst en met nieuwe, originele Kia matten klaar in de showroom. Direct na aankoop gemerkt dat de auto toch redelijk wat bandenlawaai maakte. Direct gebeld en vervolgens kosteloos 2 nieuwe banden gekregen waarna het probleem ook verdwenen is. Top service dus! Klantvriendelijk staat bij Vossestein bovenaan en dat is in alles te merken (meedenkend en vriendelijk personeel en heerlijke koffie!). Erg aan te raden als je op zoek bent naar een occasion!

Dank jullie wel voor de prima service. Nogmaals dank voor de snelle en fijne afhandeling. Verder nog veel succes en goede zaken gewenst, maar op de wijze hoe jullie de zaken behartigen, komt dat zeker goed.

In mijn beroep als business en executive coach kom in in aanraking met veel bedrijven. Velen kunnen een voorbeeld nemen aan hoe Vossestein het doet. Al sinds 2007 tevreden klant bij dit bedrijf. Voor onderhoud van onze beide auto\'s en aankoop van een tweedehands auto. Ik ben hier terecht gekomen nadat ik het bij de merkdealer te groot, te onpersoonlijk en te duur vond worden. Vossestein is op alle vlakken het positieve tegendeel. Heel prettig contact, nette prijzen en een klantenservice waar je U tegen zegt. En als als er wat is lossen ze dat op een keurige klantgerichte manier op. Ze zetten echt dat stapje meer waar je als klant heel blij van wordt (Ik in ieder geval wel). Ik breng mijn auto hier naartoe met een gerust hart en het volste vertrouwen dat het goed komt en dat er een nette prijs berekend wordt. Een heel fijn gevoel wat ik voorheen nooit had. Ik kan dan ook geen negatief punt bedenken. Zelfs de lokatie niet. Erg goed te doen, zeker als je in Breukelen woont. Geen garage hiervoor kon aan hun tippen. Daarom voor alles een 10. Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanraden. Voor koop en onderhoud. Ik hoop alleen dat het niet te druk wordt... :O)

Gastvrij, deskundig, veelzijdig, juiste autosfeer, servicegericht en een instelling van \"we komen er altijd wel uit samen\", prettig team van liefhebbers waar je altijd welkom bent! \"Goed volluk\" zeggen wij dan in de Achterhoek dus op naar Nieuwer ter Aa(nrader)

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik ben uitstekend geholpen bij de inruil en aankoop van mijn occasion. Dat alles in een hartelijke en vriendelijke sfeer en zeer professioneel.

Helemaal top! Een bijna 5 jaar oude VW Passat Variant \'Alltrack\' met ruim een ton op de teller gekocht. Na altijd vanaf nieuw te hebben gereden. Bij aflevering overtrof het al mijn verwachtingen. In het begin door defecte buitentemperatuurmeter ging motorstoringlampje ging branden. Na vervanging zonder gemor nu ruim 7000 en bijna 2 maanden verder. Kortom Dus buiten mooie auto\'s en goede service ook voor onderhoud het juiste adres!

Bij Autobedrijf Vossestein ben ik zeer correct geholpen. Eerlijke verkoop. Ik kocht mijn BMW 523i zonder garantie. Op de eerste dag mankeerde er wat aan de auto wat toch kosteloos is opgelost! De uitleg die ik kreeg van de werkplaats over het probleem was duidelijk, uitgebreid en klopte (ik ben namelijk zelf automonteur van oorsprong). Wat mij enorm aanspreekt in dit bedrijf is eerlijkheid en het begrijpen van de klant!

Vorige week bij Vossestein een proefrit gemaakt in een mooie Peugeot 206 uit 2001, beviel prima. Akkoord gegeven voor levering, wel met enkele punten van aandacht. Deze en andere kleine puntjes van aandacht waren bij ophalen van de auto perfect opgelost. Wij zeer plezierig geholpen door Jan Philibert!👍complimenten!!

Vriendelijk service gericht bedrijf afspraak is afspraak

Ik was specifiek op zoek naar een auto na overstap vanaf lease. Ik ben hier erg goed geholpen: bij mijn specifieke wensen heeft Vossestein mij naar volle tevredenheid geadviseerd, gezocht naar een auto die bij mijn wensen paste en deze voor mij gekocht.

Mooie en opgeruimde zaak met vrolijke werknemers. Speciaal Corne die me heeft geholpen met de aanschaf van mijn Megane. Hij mag van mij de verkoper van het jaar zijn Ondanks dat het een wat oudere auto is ( 2005 ) werd ik op dezelfde wijze als ieder ander behandelt. De auto werd nog even helemaal nagekeken en door Vossestein zelf gepoetst. Klasse hoor Ik ga jullie zeker aanbevelen

• Reden bezoek Andere reden

Onlangs hier een VW touran gekocht. Tijdens de garantieperiode deden er zich een paar defecten voor, deze werden goed snel en zonder garantie discussies verholpen, chapeau!Hier kom ik zeker terug!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

prima service en expertise plus vriendelijk goede prijs en advies

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede service en kwaliteit.

Fijne sfeer en aardige mensen! Een hele mooie Fiat 500 gekocht.

Ter Aaseweg 8 3626 AA Nieuwer ter aa

Over Bosch Car Service