Ik was de apk helemaal vergeten in te plannen Gelukkig waren ze zo alert om mij te bellen en me alsnog snel te helpen. Hele fijne service en geen onnodige Kosten Zelfs de matten en velgen schoongemaakt!! Super

Service met een hoofdletter S, Gebruikte bedrijfsauto gekocht en gelijk meegenomen uit de showroom zonder garantie. Helaas kwamen we op de terugreis een paar puntjes tegen, gebeld en alles werd keurig opgelost. Corné nogmaals bedankt!

We zochten een kleine 2e auto en gaven onze wensen door aan Vossestein. Binnen een half uur werden we gebeld over het aanbod. Meteen wezen kijken. Hartelijke ontvangst, goede uitleg, prima contact. Auto gekocht en later opgehaald. Blinkende occasion voor een mooie prijs! We genieten er ondertussen al weken van!

In december aan de verkoop gevraagd,of ze willen uitkijken naar een gebruikte Renault espace van 2015,eind december werden we gebeld door Jan Vossestein Dat hij er een op het oog had proefrit gemaakt was prima Inruil oude espace prima geregeld,aflevering was perfect, Gelijk de auto verzekerd via Vossestein ook dat kan daar! Dus geen gein voor een gebruikte auto naar Vossestein

De auto van mijn echtgenote en mijn eigen auto hier gekocht. En allebei hier in onderhoud. Top service, een warm welkom, een goed gesprek en een gezellige sfeer is hier gegarandeerd. Wat een mooi bedrijf is dit, met prachtige auto,s.

Ik heb hier begin oktober een auto gekocht tot volle tevredenheid. De inruil en verkoop kwam tot stand op basis van wederzijds respect en vertrouwen! Mijns inziens nog steeds een van de belangrijkste ingrediënten bij aanschaf van een auto. Hartelijk dank Jan, ik geniet nog iedere dag van mijn nieuwe aanwinst!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Ik ben al meer dan 30 jaar met plezier klant. Een topper!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Werkelijk zonder overdrijving een geweldig bedrijf waar je voor aankoop en onderhoud het best op je plek bent. Vriendelijke mensen die altijd onder alle omstandigheden paraat staan. Zij krijgen van mij het predicaat EERLIJK en BETROUWBAAR en mijn advies ervaar het zelf!

Wederom weer een mooie en betrouwbare auto gekocht bij auto bedrijf Vossestein onder deskundige leiding van Jan Vossestein en Roelof Lagerweij.\ \ Het service niveau is van ongekende klasse, de auto bevalt prima, de medewerkers zijn deskundig en vriendelijk.Kortom wij bevelen dit bedrijf van harte aan om Uw auto te kopen en te onderhouden.

Professionele en prettige medewerkers. Als klant voel je je koning. Keurige afhandeling van mijn aankoop van auto. Kan de heer Vossestein en collega\'s zeker aanraden.

Bij Vossestein wordt je nog echt als een klant behandeld. Ze zijn vriendelijk nemen de tijd dringen zich niet op. Ik ben al jaren klant. Als je klant bent en je hebt een probleem, dan doen ze er alles aan om het zo snel als mogelijk op te lossen. Ik heb vandaag een VW Beetle cabrio gekocht en mocht hem als direct meenemen. Top Service. Bedankt Corné. Kunnen vandaag al lekker rijden en genieten van het mooie weer.

Hartelijk dank voor het beschikbaar stellen van een bestelauto om onze complexe verhuizing te kunnen versnellen en te kunnen voltooien en dat nog GRATIS ook Heel mooi gedaan

• Reden bezoek Andere reden

Afgelopen vrijdag een Volvo V60 gekocht. Super service, klantvriendelijk en een top auto in top conditie afgeleverd. Team Vossenstein, ontzettend bedankt voor hete arm welkom en de top service. Gr Fam Bent

Zeer goede ervaring met Vossestein een 2e hands Golf gekocht. Na 6 maand problemen met de koppeling en de ketting, en dit is zeer netjes opgelost!! Terwijl ik eigenlijk geen garantie meer had. Hier vindt je een betrouwbaar en nette service!

Afgelopen maand voor de tweede keer een tweedehands auto aangeschaft bij Vossestein. Ik was op zoek naar een auto die aan bepaalde voorwaarde moest voldoen en had dan ook een auto gezien die mij wel aan stond. Na een kort gesprek, mijn situatie, eisen en wensen uitgelegd te hebben en aangegeven dat ik interesse had in een Renault Megane werd dit mij sterk afgeraden. Dit omdat naar de mening van de verkoper mijn eisen en wensen niet aansloten bij die auto. Aan de hand van mijn eisen en wensen heeft de verkoper mij een andere auto laten proefrijden waarvan hij dacht dat dit beter bij mij zou passen(volkswagen golf variant). In eerste instantie was ik wat terughoudend want ik kwam toch voor een andere auto dan waarin ik een proefrit ging maken. Inmiddels rij ik al enkele weken in mijn nieuwe auto ( ja ik heb de voorgestelde auto gekocht!) kan ik zeggen dat de verkoper mijn eisen en wensen perfect heeft kunnen omzetten tot de auto waar ik naar op zoek was. Letterlijk alle eisen en wensen worden voldaan met deze auto. Zelfs een klein mankement is door Vossestein direct opgelost binnen een zeer strak tijds bestek aangezien ik de auto bijzonder snel weer nodig had. Om de boven genoemde redenen zou ik Vossestein aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een auto garage waar je op kan vertrouwen. Dit voor zowel onderhoud als voor het aankopen van een gebruikte auto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij vossestein stond een Kia Magentis (2002) te koop. Gaan kijken en mee gereden. De auto uiteindelijk voor weinig geld gekocht. Desondanks werd de tijd genomen en alles is keurig afgehandeld volgens afspraak. Bij dit bedrijf had ik een goed gevoel. \'Gewoon\' open en eerlijk over de auto. Aardige mensen. Corné en collega\'s bedankt!

Wij zijn zeer tevreden over de hulp na de schade aan onze auto. Als leek lukte het ons niet om de verzekeraar te overtuigen over de onbedoelde opgelopen motorische schade. Heel blij zijn wij dat Roelof voor ons contact heeft gezocht met de verzekering, hij kon de opgelopen schade technisch onderbouwen waardoor wij de dagwaarde terug hebben gekregen. Wij hebben zijn hulp erg gewaardeerd. Enorm bedankt.

• Reden bezoek Andere reden

Recentelijk hier mijn droomauto gevonden, een Saab 9-3 Aero XWD 2.8T V6. Echt een beest van een auto. Bij ons eerste bezoek voor een proefrit heel erg goed ontvangen door de heer Corne den Boer, waar aan wij konden merken dat dit niet alleen maar een verkoper van auto\'s is maar bovenal een LIEFHEBBER, en ja die hoofdletter kloppen. Na een proefrit en wat onderhandelingen en een goede bak koffie werd de deal besloten. We zouden onze trouwe 9-3 SS inruilen en een redelijk bedrag wat deze XWD waard is bij betalen. Ook hadden wij het over service ed omdat we er geen extra garantie bij kochten. De week er na de nieuwe Saab opgehaald en de oude met een traantje toch achter gelaten. Vanuit Nieuwer ter Aa over de provinciale weg naar Hilversum naar mijn vader. Werkelijk een big smile. Helaas toen we de snelweg op moesten naar Brabant een alarmerend lampje die aanschoot, Oil Pressure Low, try to make a safe stop. Hele weg naar huis billenknijpen want olie bijvullen was niet de oplossing. Toen we thuis waren was Vossestein al gesloten dus dan maar een mail aan de heer den Boer. Redelijk snel daarbij belde hij al, op zaterdagavond en zegde toe dit op te lossen. Op de maandag kwam er een oprijwagen om de Saab op te halen en hadden ze een Auris mee, automaat wat de Saab ook is, zelfs daar had Corne aan gedacht. Op de woensdag kwam ze zelf weer terug rijden en werd e Auris weer mee genomen. Dank je wel Corne den Boer en Vossestein voor deze geweldige service en de meer dan geweldige Saab. Een autobedrijf van liefhebbers voor liefhebbers!

Onlangs een auto gekocht bij dit bedrijf, ik moet zeggen; wat een aangename ervaring. Eerlijk, transparant en niet alleen aardig als ze iets willen verkopen. top!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had interesse in een Jaquar f-Type die te koop werd aangeboden, 1 uur later gebeld dat we een deal hadden en ik de auto morgen zou komen ophalen word ik een half uur later gebeld dat de auto verkocht is aan een andere klant. Zeer onbetrouwbaar bedrijf waar eerlijk zaken doen niet van toepassing is!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goed in meedenken over de beste oplossingen, sterk in de communicatie, geen onnodige reparaties en af en toe zo maar een (kosteloos) extraatje zoals een onverwachte wasbeurt van de auto. Wat wil je als klant nog meer? Nog nooit zo\'n fijne garage gehad!

Super. Mijn zoon Wesley heeft zijn eerst auto gekocht op de dag dat hij de audi kwam halen stond hij blinkend en wel in de showroom. Een ervaring om nooit te vergeten Vossenstein had alles uit de kast gehaald, top. Corne bedankt voor deze geweldig positieve ervaring. Jammer dat jullie niet wat dichter bij Steenwijk zitten.

Een mooie Smart ForFour gevonden om mijn vrouw te verassen voor onze trouwdag. Toen Corne dit hoorde stelde hij direct voor de auto met een mooie strik klaar te zetten. Het ophalen van de auto was een leuke ervaring. Heel klant vriendelijk.

Ik zet mijn zoontje van één jaar in de leenauto. Zet onderwijl per ongeluk met de centrale vergrendeling de auto op slot en laat de sleutel in de auto achter. Stom, stom, stom. Recept voor paniek. Maar niet voor de medewerkers van Vossestein. Ze waren razend snel bij me met de reservesleutel. Mijn auto APK gekeurd en al. Top mensen!

Over Bosch Car Service