Uitstekende service!

Al 2 keer tijdens familiebezoek autoproblemen en bij dit autobedrijf aangeklopt. Werd beide keren direct geholpen door vriendelijk personeel die voor iedereen klaar staan, en dat zelfs kosteloos. Bedankt hiervoor.

Ik voelde me ontzorgd!

Na jarenlang cabrio rijden in een fijne Renault Megane (ook van garage Vossestein) werd er voor mij opnieuw gezocht naar een passende auto. Al weken rijd ik heel zonnig in een lichtblauwe Nissan Micra cabrio..´n topauto die speciaal voor mij gezocht werd. In de tussenliggende tijd kreeg ik (zoals gebruikelijk bij deze garage) een leenauto. Wat heerlijk dat er zo wordt meegedacht door Vossestein en wat ben ik gelukkig! Dank en ik weet zeker dat ik deze garage altijd zal aanbevelen!

Toppersoneel

Helaas niet geslaagd met auto, maar heel klantvriendelijk, meedenkend, en aardig personeel Zeker aanrader waard om er eens langs te gaan. Wel smalle landelijke toegangswegen, en nauw dorpje, naar het autobedrijf, maar eenmaal ter plaatse topbedrijf en personeel

Super gasten

Ze helpen je hier echt geweldig. Geen opdringerig gedoe, maar eerlijke handel.

Service

Vriendelijke mensen aandacht werd besteed aan de aankoop Audi A5 coupé. We hadden daarna nog vragen geen probleem kom maar langs en alles werd netjes opgelost Toppy , Mijn complimenten Groetjes Joop en Nel.

Geweldig klantgericht!

Op 12 december 2020 een afspraak gemaakt voor een proefrit in Audi R8 spyder. Auto stond in perfecte staat klaar voor de proefrit. Omdat we ‘s middags nog een andere afspraak voor een proefrit in een R8 spyder hadden staan om de “oude” versnellingsbak te ervaren, heeft Corne ter plekke een extra proefrit georganiseerd in een R8 V10 met die “oude” versnelling. We konden direct besluiten om de witgrijze R8 te kopen met een goede inruil. Aflevering kon eerder dan gepland zodat ik 19 december 2020 al kon wegrijden in de R8. We waren voor het eerst bij Vossestein, maar zijn mede afgegaan op de positieve beoordelingen. Die heeft Corne, ook met de enthousiaste collega’s, volledig waargemaakt. We zijn als koper van deze prachtige R8 spyder zeer tevreden over de service en de wijze van communicatie door Corne. Vossestein krijgt van ons dan ook een 5 sterrenbeoordeling!

Zeer goede camper gehuurd

Wij hebben in december 2020 een camper gehuurd bij Vossestein Is prima bevallen hele complete camper.

Het beste autobedrijf van heel Nederland

Geweldig volk daar zo. Nette prijzen. En je word gewoon goed geholpen!!

Uitstekende service, ook buiten de garantietermijn

Onze auto had een lekkend ruitensproeier reservoir. Volgens onze merkgarage was dit het gevolg van een schade. Daarom zijn we ondanks dat de garantie was verlopen teruggegaan naar Van Vossestein om verhaal te halen. De auto had nl. geen schadehistorie. Bij Van Vossestein was men verbaasd dat de auto schade zou hebben gehad. Daarom bestelden ze direct een nieuw reservoir en werd dat gratis geplaatst. Ik werd uitgenodigd om mee te kijken of er schade was geweest, maar daar waren geen spoeren van te vinden, ook niet op het lekke reservoir. Het lekte op een naad. Kan evengoed een productiefout zijn of ontstaan door een hele licht indeuking van de voorbumper, want het reservoir zit daar direct achter. Maar men deed totaal niet moeilijk en heeft zoals gezegd het reservoir gratis vervangen ondanks dat de garantie van een jaar al verlopen was. Keurige behandeling en mijn vertrouwen wat aanvankelijk een beetje beschaamd leek is meer dan hersteld.

Uitstekend geholpen zeer goede service!

Hartelijk ontvangen door dhr Vossenstein en het personeel. Onze kleine auto ingeruild voor een ruime occasion. Wij zijn zeer tevreden en uitstekend geholpen. De auto is zelfs nog prachtig gepoetst toen wij hem kwamen ophalen, dat was voor ons echt een verrassing. Bent u op zoek naar een betrouwbaar autobedrijf met nog eens een uitstekende service? Dan bent u bij J Vossenstein aan het juiste adres.

Goede en heldere communicatie, service gericht Prijzen zijn goed

Betrouwbaar,meedenken en geen onzinverhalen

Weer bijzonder goed geholpen door garage Vossestein! Ze denken mee en zijn helder en duidelijk. Veel lof voor alle medewerkers!!

Aanrader!

Zojuist een Kona electric gekocht. Ze hebben in no-time een bij ons passende wagen gevonden. Fijn zaken doen daar!

Autobedrijf Vossestein Betrouwbaar en uitmuntend in service

Bij Vossestein hebben ze een warm hart voor Cliënten. Meld mij enigzins ontsteld bij de receptie. Wat is het geval? Heb net een deuk in m'n auto gereden. Roelof stelt mij gerust, neemt gelijk actie, besteld het beschadigde onderdeel, terwijl ik van een heerlijk kopje koffie en alle vriendelijkheid weer helemaal bijkom. Rijdt daarna vervolgens met een getroost gemoed naar huis. Enkele dagen daarna is de auto vakkundig en snel gerepareerd, en ook de herstelkosten vielen echt mee. Team Vossestein: Ik zou niet anders willen:-) Bedankt voor de persoonlijke service. Jullie krijgen van mij een 10

Betrouwbaar, servicegericht, professioneel en zeer vriendelijk

Altijd goed gevoel als ik ben geweest.. Zeer kundig en vriendelijk. Geen onnodige reparaties, denken mee. Maakt niet uit of je met een kleine goedkope of grote dure auto komt.

Top geregeld allemaal

Auto gekocht bij de zeer vriendelijke verkoper. Auto gekocht zonder garantie. Maar evengoed hebben ze zo der kosten een probleem verholpen waar kk later achter kwam Toppie

Enthousiaste verkoop en goede after sales service

Na lang zoeken naar een Audi A5 cabrio als opvolger van mijn A4 cabrio een hele mooie met veel opties gezien bij Vossestein. Dit was net voor kerst vorig jaar. Lage km stand en scherpe prijs was de deal snel gesloten na een goede proefrit in heel slecht weer. Dit is altijd goed om het dak van een cabrio te testen. Met het enthousiasme can Corné was de deal daarna snel gemaakt. De eerste maand een kleine storing gehad in het motormanagement en de lane assist camera werkte niet maar perfect opgelost door de service afdeling van Vossestein. Echt een aanrader dit bedrijf.

Medewerkers van Vossestein zijn zeer service gericht

Ruim een maand mijn mooie Audi TT gekocht. De verkoper van Vossestein is klantgericht en plezierig in de communicatie. Na een kleine maand een zichtbaar gebrek geconstateerd. In overleg met de werkplaats en verkoper wordt dit naar tevredenheid opgelost. Dit autobedrijf is een sieraad voor de branche en kan ik zeer aanbevelen!

Zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf!

Ik ben al 22 jaar klant bij Autobedrijf Vossestein, Onlangs mijn 4e auto gekocht en ook in onderhoud bij die bedrijf, Zij werken zeer constant en zijn heel deskundig, als er problemen zijn met mijn auto dat kan ik altijd gelijk terecht bij ze. Helemaal top!

Tevreden klant

Al vele jaren tevreden klant van Vossestein. Uitstekende dienstverlening door vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor onderhoud. Aanrader voor mensen in de buurt van Breukelen.

Prima advies

Top!!

Ik heb een jaar geleden een Porsche 991 gekocht. Ben super vriendelijk geholpen, ik kan iedereen dit bedrijf aanraden, waar vriendelijkheid, service en vakbekwaamheid nog hoog in het vaandel staan, echt top !!

Fijn autobedrijf met een prima service

In juli dit jaar een mooie Alfa Romeo Spider gekocht. Even een technisch probleempje met de kap gehad maar kundig en snel opgelost. Nu bij de eerste kou de accu dood en omdat ik ver weg woon mocht ik de accu door een autobedrijf in mijn eigen woonplaats laten vervangen. Het bedrag werd na toezending van de nota gewoon onder de BOVAG garantie direct aan mij teruggestort. Ben dus erg tevreden met deze garage en de service is gewoon top!!!!

Uit stekende service

Daar wij al jaren klant zijn bij Vossestein Zijn wij heel blij met de geweldige service. Af gelopen maart Renault Captur gekocht Waren wij heel te vreden mee. Helaas door ongeval schouder Pezen afgescheurd na herstel heb Vossestein zijn uiterste best gedaan Om weer een Renault Captur te vinden met automaat zelfde jaar en Kleur van wege schouder ook een camera geplaatst Een en al top. Bedankt!

Eerlijk, kundig en buitengewoon klantgericht

Ik heb verschillende auto’s de afgelopen vier jaar bij Vossenstein in onderhoud gehad. Ze komen afspraken altijd na, kennen je persoonlijk, leveren deskundig werk tegen een eerlijke prijs, en zijn bereid om de extra mijl te gaan voor de klant, zelfs in een pechsituatie buiten de openingstijden, zo heb ik zelf ervaren. In vergelijking met andere garages waar ik ben geweest vind ik Vossenstein buitengewoon.

Over Bosch Car Service