Goede service en zeer klantvriendelijk!

eerlijk en transparant

Al jaren tevreden klant hier, mensen die hun vak verstaan

Vriendelijk en behulpzaam

• Prijs/Kwaliteit

Altijd prima service en gezellig.

Jammer dat de auto weinig onderhoud en reparatie nodig heeft!

Fijn bedrijf

Altijd uitstekend geholpen.

Ik ben zeer tevreden

Ik heb pas een auto gekocht, en ben heel tevreden over de afhandeling, behandeling en service. Zeer klantvriendelijk.

uitstekend

deskundigadvies en goed personeel

Snel geholpen

Snel geholpen, goed advies en vriendelijke mensen.

Prettig bedrijf

Autobedrijf Lex Vilier is een prettig en goed bedrijf met aandacht voor de persoon.

Vriendelijk en kundigheid

Betrouwbare autogarage

Goede service.,betrouwbaar, vriendelijk en goede communicatie

Prima!

Goed en vertrouwd. Denken met je mee wat mogelijk ie en goede service.

• Prijs/Kwaliteit

klantvriendelijkheid en vakmanschap staat bovenaan

Altijd staat er bij jullie iemand klaar om te helpen. Meedenken en oplossingen aanbieden. Vertrouwd en kundig. Eerlijk op alle fronten en dit alles m.i. tegen een betaalbare prijs.

pro-actieve houding en vakmanschap

Het is fijn dat én hoe de medewerkers van Vilier meedenken wat er aan de auto zou moeten en kunnen gebeuren. Het is ook fijn, dat er dusdanige kwaliteit van vakmanschap is, dat onze auto in betrouwbare handen is.

• Prijs/Kwaliteit

Super bedrijf, servicegericht en vriendelijk!

Autobedrijf Lex Vilier zal er alles aan doen om je goed, vakkundig en snel te helpen. Ik kom er al jaren met verschillende auto's en hoop nog lang van de service van Lex Vilier gebruik te kunnen maken. Een echte aanrader!

Snelle service

Zonder tevoren een afspraak te hebben gemaakt, ben ik direct geholpen voor het vervangen van de LPG filters. Top service!!

Super service

Deskundig bedrijf Aardig personeeel Ik ben zeer tevreden

Erg klantgericht

Goede service en reëel prijzen. Er wordt met je meegedacht en geadviseerd.

• Prijs/Kwaliteit

Aangenaam verrast, kwam voor een afspraak te maken maar ze hadden direct tijd om het te maken

Ik reed eigenlijk langs de garage omdat ik in de buurt was en steeds vergat om te bellen voor een afspraak. Dus denk ga er even langs om een afspraak te maken voor het vervangen van het LPG filter en remlicht. Direct werd aangegeven dat als het niet te veel werk was dat het dan wel direct gedaan kon worden. Ongeveer een kwartier later kon ik mijn weg weer vervolgen met een nieuw filter en remlicht.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is vanaf het begin al goed geweest, er wordt geluisterd en meegedacht.

helemaal zoals het moet gaan

helemaal zoals het moet gaan

• Prijs/Kwaliteit

Wederom, een grandioos resultaat door C O M P E T E N T I E I N V A K M A N S C HA P !!!!!!

Nog steeds ben ik geen vriend van beoordelingen voeren op internet maar nu toch weer graag in dit specifieke geval een uitzondering maak op mijn bedenken daar tegen. Momenteel, is het enorm druk in de werkplaats en duidelijk is, waarom, als je toegang krijgt in Elst dan ben/wordt je getuige van een werkelijk door passie gedreven team. Aangevoerd onder leiding van Lex en zijn vrouw. Mijn in de jaren gekomen auto heeft inmiddels ruim 455.000km op de klok en geeft aanleiding voor extra zorgen na (KDO) kort durende opname in dagverblijf is weer fit als b ij n a nieuw ervaring. Een bijzondere monteur met expertise maakt deel uit van het team die tevens alle eer toekomt, en verdient in de zon gezet te worden, omdat hij de spreekwoordelijk: „hete kolen uit vuur heeft gehaald” voor mij als klant en voor Lex als doorverwijzende ook wel „dokter” die zich zo kan richten op de wezenlijke zaken van het bestaan in zijn praktijk. Helemaal TOP en hartelijk dank daarvoor, Chapeau!

Vakmanschap en super klantvriendelijk

Ondanks dat we veel pech hadden met onze auto zijn we steeds super goed geholpen. Ontzettend klantvriendelijk. Gewoon een prachtig bedrijf!

Dik tevreden!

Garagebedrijf Lex Vilier komt zijn afspraken na, doen aan verwachtingsmanagement en er is altijd een aardigheidje na APK en beurt. Ik voel me in de watten gelegd, ook al zijn autokosten nooit de allerleukste. Ik kom weer terug!

Over Autobedrijf Lex Vilier

Bosch Car Service Lex Vilier is sinds 1995 gevestigd in Elst. We zijn een universeel autobedrijf dat gespecialiseerd is in LPG. Bosch Car Service Lex Vilier is een merk-onafhankelijk BOVAG autobedrijf dat alle werkzaamheden en oplossingen voor uw auto onder één dak biedt. Voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, onderhoud, reparatie en advies, bent u bij Bosch Car Service Lex Vilier aan het juiste adres.