Uitstekend en behulpzaam

Ze hulpen graag. Bespreken met je wat er mis is/was en geven ze je de keuze om het te laten repareren

• Prijs/Kwaliteit

Prettige mensen om mee te werken

Chris, Christine, Lex, mensen die “gewoon” hun best doen om goede diensten te leveren. Zeer betrouwbaar adres. Niet te duur. Kan het van harte aanbevelen

Communicatie kan beter

Eerste keer hier. Voor alleen een APK is het prima garage. Maar er moest een reparatie worden gedaan voordat mn auto door De APK kwam. Helaas liep het qua communicatie vervolgens niet vlekkeloos. Ik zou de dag later, op vrijdag, nog teruggebeld worden of het onderdeel binnen was. Maar toen ik op vrijdag om 16:30 uur zelf maar belde, bleek het niet meer te lukken voor de woensdag daarop.. Dat kan, maar vond het dus beetje vreemd dat ik nog niet gebeld was hierover. Aan de telefoon zei ik dat ik hem dus direct op zou halen, omdat ik hem het weekend nodig had, en de donderdag daarop terug zou brengen Voor de reparatie. Bij ophalen (15 min na het telefoongesprek) vroeg ik of de reparatie alsnog de woensdag kon. En of die dan voor 15:00 uur klaar zou kunnen zijn. Nee, dat was geen enkel probleem. Woensdagochtend stond ik er dus, maar kreeg toen alleen antwoord: je auto staat ingepland voor donderdag. Miscommunicatie kan gebeuren, maar toch jammer dat er niet werd mee gedacht of het die dag alsnog zou kunnen. Of anders gewoon een simpele excuses voor het ongemak. Ik ging nu namelijk weg met het gevoel alsof ik “dat domme meisje was dat zich vergist had in de dag”. Uiteindelijk Donderdag gebracht en gelukkig wel snel gerepareerd. Ook duidelijke toelichting wat ze gedaan hadden. Qua vakmanschap zal het wel goed zitten, geen klachten over. Qua prijs geen idee of het marktconform zit. Qua communicatie en klantvriendelijkheid kan het dus in mijn ogen beter. Bij het vele keren langskomen, begon ik me zelfs beetje bezwaard te voelen. Het kwam voor mij over alsof ze niet blij waren dat ik als klant de reparatie aan ze overliet. Aangezien ik vriendelijkheid en communicatie het belangrijkste vind van een garage, weet ik dus nog niet of ik zo snel terug zal keren.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, betrouwbaar en eerlijke bendering

Een service gerichte insteek naar de klant toe en een eerlijke afhandeling. Een vakkundig bedrijf.

Netje verzorgd goed geholpen

Nette leen auto voor reparatie periode Goede info

klantvriendelijk, snelle service, kwalitatief

Voor het eerst in deze garage, maar zeer tevreden over de service, nuchtere en vriendelijke benadering.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service van een fijn familiebedrijf in de buurt

Het onderhoud en reparaties aan mijn auto vertrouw ik altijd aan het team van Lex Vilier toe. Ze helpen ons altijd deskundig en met de goede service van een familiebedrijf. Ze overleggen altijd voordat ze een grotere reparatie uitvoeren en leggen altijd goed uit waarom ze dat doen. Fijn dat we zo'n goed autobedrijf in de buurt hebben

• Prijs/Kwaliteit

perfecte timing en afspraken binnen de gevraagde tijd

zie boven en onder

snelle service en duidelijk

fijne samenwerking alles duidelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Suoer aardig en goed geholpen

Zeer deskundig goed geholpen

Erg goeie service, altijd vriendelijk en behulpzaam

Erg goeie service, altijd vriendelijk en behulpzaam

Geweldige service

Duidelijke feed back en een geweldige service.

Zeer goede service

Bij inruilen zeer prettig begeleid. Er werd alle tijd genomen. De inruilprijs was ook naar verwachting.. Toen bleek dat aflever dag later zou zijn is alle moeite genomen om toch optijd de auto lever klaar te krijgen. Alle lof aan Lex om dit mogelijk te maken. Top bedrijf.

Fijne klantgerichte dienstverlening

Altijd prettig contact en deskundige adviezen

Prima garage

Goed geholpen!

Zeer duidelijke uitleg over wat er is gedaan. In mijn geval gekozen om het mankement niet te laten verhelpen. Ik kreeg tips over hoe ermee om te gaan etc. Wat mij betreft is lex vilier een bedrijf van de oude stempel! Niet koste wat kost iets vervangen om maar te verdienen.

• Prijs/Kwaliteit

snel, to the point, betrouwbaar

Ik kon snel terecht voor een diagnose na een waarschuwingslampje op mijn dashboard. De uitkomst werd helder toegelicht en er werd niet meteen overgegaan tot een reparatie, omdat de betreffende foutmelding vaker schijnt voor te komen. Ik werd daardoor niet onnodig op kosten gejaagt. Het was wel handig geweest om vooraf te melden dat het even uitlezen van de boorcomputer kosten met zich meebrengt.

• Prijs/Kwaliteit

Goed persoonlijk contact en uitstekende service

Altijd duidelijke en transparante service. Hier heb je nog echt persoonlijk contact. Fijn bedrijf waar ik al meer dan 10 jaar kom.

Nemen klachten serieus

Klacht over diesellucht seriues genomen en opgelost!

Zeer prettig

Prettig en vriendelijk . En laten de klant beslissen wat hij wil alles kan en niets moet. Zodat je het gevoel krijgt dat je een klant bent en geen nummer en fijne monteurs

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben goed en naar tevredenheid geholpen!

Heldere eerlijke communicatie

Denken mee en heldere communicatie. Ook bij onverwacht even langskomen in geval van nood staan ze voor je klaar!! Erg fijn!

Mijn ervaring is supper

Prettig en goed

• Prijs/Kwaliteit

Prima geholpen, goed werk geleverd en prijs is prima

Onze electrische auto was toe aan een onderhoudsbeurt. Dus op zoek gegaan naar een garage in de buurt die onze BMW i3 een servicebeurt kon geven. Tot onze grote verrassing was er een Bosch service garage in Elst. Lex Vilier dus. We zijn er prima geholpen en de prijs was alleszins redelijk. Zeker in vergelijk met de prijzen van de officiele BMW dealer. Vanwege hun 24 jarig jubileum kregen we ook nog een leuke verrassing mee. Voor een volgende beurt gaan we weer naar dit adres.

TOP

Er wordt geluisterd, mijn idee goede vakmensen en aardige mensen. Ik ga nergens anders meer naar toe