Goed prima netjes geholpen

Geen verassingen achteraf Alles wordt vooraf besproken en aangevraagd.

Zo als altijd top

Altijd tevreden geweest deze keer weer

Zeer kundig

Goede service prijs kwaliteit top

Een snelle klantvriendelijke service.

Een aanbeveling voor iedere auto bezitter.

Super, niks te klagen.

Kunnen altijd binnen zeer korte periode terecht. Hebben niks te klagen.

Garagebedrijf GdB biedt datgene wat van een garage verwacht mag worden: - goede prijs/kwaliteit verhouding - eerlijke informatie - adequate klantbenadering - gedegen vakmanschap en: afspraken worden nagekomen.

Top Bedrijf.

Top Bedrijf.

Goede uitleg en volledig gecontroleerde auto

Na telefonisch contact waarin ik vroeg naar de mogelijkheden (en duidelijke uitleg kreeg), kon ik snel ter plaatse voor de APK. Er bleken een aantal zaken flink mis, waardoor er op korte termijn een afspraak werd gemaakt. Grote beurt, reparaties en APK op de gemaakte dag gehad, voor een nette prijs en met duidelijke communicatie vooraf. Ik ben tevreden met de geboden service; die is er niet altijd naar vrouwen toe. :)

Zeer goede service

Deskundig geholpen

Man wird immer geholfen.

Bei kleineren Mängel am Auto wird spontan repariert.

Altijd zeer goed

Service is top vriendelijk personeel. Zeer tevreden.

Geweldig bedrijf, hoge kwaliteit

Ik kom al langer met mijn twee autos naar dit bedrijf en ben zeer tevreden.

goede services en een overbodige reparaties

Klasse

Super nett ,kompetent,preislich super

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede garage

De service is nog altijd geweldig en ze helpen je ook goed. Ze bellen je ook meteen op als ze nog iets anders gevonden hebben om toestemming te vragen of ze dit ook meteen kunnen repareren. Ik heb geen klachten over dit bedrijf qua service als klantvriendelijkheid. Ik kom weer veilig van A naar B.

Geweldige service en goede kennis

Ik kan alleen alles goeds melden. Nog niets negatiefs meegemaakt in de 10 jaar dat ik er kom

een zeer goed gevoel

Bevredigend

Vlotte en prima service.

Ben heel tevreden over de geboden service van dit bedrijf. Onderhoud en reparatie tegen zeer schappelijke prijs. Zeer zeker aan te bevelen voor potentiele klanten die "nog op zoek zijn" naar een garage voor onderhoud e.d. voor hun voertuig.

Top garage

Uitstekende garage. Uiterst behulpzaam

Staan altijd klaar voor te helpen bij problemen en het geven van goed advies.

Snelle service

Zijn ervaren monteurs en helpen je zogauw ze er tijd voor hebben.

Betrouwbaar bedrijf met goede service

Heel tevreden. Telefonische bereikbaarheid kan beter

Betrouwbare en goede service

Werkbus is met veel moeite en zorg weer helemaal in orde gebracht! Altijd contact gehouden en duidelijk uitleg over werkzaamheden en kosten! Ben al jaren klant en dat blijft ook zo (als het nodig is)!

Onze Lieve Vrouwestraat 145 6461 BP Kerkrade