Uitstekend!

Het is superfijn om weer eens mee te maken dat echte klantvriendelijkheid en service nog bestaat. Mijn partner had problemen met haar auto, en durfde eigenlijk niet zelf naar de garage te rijden. AT auto’s heeft op hele nette manier aangeboden de auto op te willen halen als dat nodig bleek. Daarnaast uiteraard goed overleg over de werkzaamheden die nodig waren.

Eerlijke en goede service

AT Auto's is een eerlijk autobedrijf. Afspraken worden nagekomen en een goede service staat voorop. Een aanrader.

Goefe service

Goed service.

Vetrouwlijke auto gekocht, zeer tevreden.

Betrouwbaar.

Komen afspraken keurig na.

Prettige en vakkundige medewerkers.

Altijd even tijd voor een klein klusje aan de auto. Prima garage,ik kom er niet vaak maar ga altijd tevreden weg.

Bijzonder prettig geholpen en alles gedaan wat hij beloofd heeft.

Klantvriendelijk met uitstekende servicess

Er wordt meegedacht en gezocht naar de beste voordeligste oplossing. Altijd eerlijk advies.

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Kundig, betrouwbaar en vriendelijk

Uitstekend en zeer plezierig in omgang

Snelle actie op verzoek om nieuwe auto te vinden met goed resultaat. Afhandelingen gaan zeer geordend en accuraat. Het gebruik van een leenauto wordt zeer gewaardeerd. Zeer plezierige benadering van mij als klant.

Helemaal tevreden

Erg blij met de prettige service van Jan en Ed en met mijn mooie Clio. Fijn geholpen en ze drukten me op het hart om nog even langs te komen voordat de garantietermijn afloopt. Bedankt!

Aangenaam contact en komt betrouwbaar over

Wij hebben hier onlangs een VW Passat gekocht en kunnen op dit moment nog niet veel zeggen over de auto zelf. De omgang met de verkoper was zeer aangenaam. Geen uitgebreide verkooppraatjes, geen dringen op een snelle koop. In plaats daarvan vriendelijk, rustig en behulpzaam met vragen, proefrit en begeleiding van de overdracht. Als de auto net zo goed blijkt als het contact met de verkoper dan was dit vast niet de laatste auto die we hier hebben gekocht.

Goed advies en vlotte bij de aanschaf van een tweedehands auto

Ik was op zoek naar een specifieke tweedehands auto. Na mijn eerste telefoontje kreeg ik binnen twee dagen een goed en concreet voorstel. De auto werd in de werkplaats gecontroleerd en kreeg een goede beurt. Binnen een week was ik weer betrouwbaar onderweg.

Prima en snelle service

AT blonk uit door goed meedenken en een goede service. Geen poespas, eerlijk. Je krijgt wat wordt beloofd en nog wat extra. Jan, bedankt en tot de volgende keer. Karel.

Zonder twijfel, prettig en betrouwbaar een auto gekocht.

Als je veel geld uitgeeft, wil je zeker zijn van een betrouwbare garage. Dat is AT Auto,s. Alles tot in de finesses geregeld. Persoonlijke service, prima!

Heel fijn en persoonlijk geholpen

A.T. Autos heeft ons geholpen met het vinden van onze eerste auto. Prettige manier van communiceren, ze denken graag mee en kan met vragen altijd terecht.

Vriendelijk en betrouwbaar

Ik ben naar dit bedrijf gegaan omdat er erg veel heel erg positieve reviews over op Internet stonden. En natuurlijk omdat ze de auto die ik zocht in de verkoop hadden. Mijn eerste indruk van de eigenaar/verkoper was buitengewoon goed. Een goed en eerlijk verhaal, duidelijk, vertrouwd en to the point. Alsof we elkaar al lang kenden, wat dus niet het geval was. De koop was snel gesloten, mede omdat de Bovag garantie gewoon inbegrepen was in de verkoopprijs. Bij heel veel andere bedrijven kun je die garantie er, voor veel geld, bij kopen. Ook de administratieve kant verliep vriendelijk en vlot. En toen ik een week later de auto kwam ophalen was alles zoals afgesproken. Sterker nog, de monteur had tijdens het rijklaar maken een rateltje gehoord en besloten was toen om uit voorzorg alvast de distributieketting te vervangen. Mijn vrouw was ook positief verrast. Ze zei later dat “die man helemaal niet leek op een autohandelaar”. Dat was als compliment bedoeld want helaas hadden wijk ook andere, veel minder prettige ervaringen met eerder aankopen elders. Ook de suggestie om kort voor het verlopen van de garantie de auto bij hen te laten controleren op eventuele mankementen vind ik erg netjes. Daar gaan we ook zéker gebruik van maken. Kortom, tot nu toe super tevreden, met het bedrijf en met de auto.

We hebben nog niet vaak rondgereden;zover wel te vreden

Bij het maken van bochten hoor ik een geluid.We weten dat het niet de steekassen zijn. Dit willen we wel bespreken met u. Vriendelijke groetjes, Mevr P.Khoenkhoen-Baldewsingh

geweldige service bij vinden nieuwe auto.

Er was snel en regelmatig contact over het vinden van de juiste auto voor ons. We kregen suggesties en kregen adequate feedback op onze suggesties. Zo konden we komen tot een goede keus. Vervolgens volgt de zoektocht waarbij Jan ons goed op de hoogte hield van de resultaten. Met gevolg dat wij een mooie auto hebben kunnen vinden. Met brengservice naar de nieuwe auto, rijles en ophaalservice van huis als bonus. Al met al goede service.

Was een heel fijne manier van een auto kopen. Jan en Ed twee heel vriendelijke mensen en kwam heel betrouwbaar over. Dat gaf een fijn gevoel. Dus helemaal ok!

Het eerste telefoontje met AT auto gaf al een vertrouwend gevoel. Dit bleek helemaal juist te zijn na het bezoek. We hebben een VW Passat gekocht in een hele ontspannen en verouwelijkte sfeer. Alle gemaakte afspraken worden perfect nagekomen. Tevens wil AT auto ons helpen met de import van onze 2e auto uit het buitenland na migratie. Hoe mooi kan het allemaal zijn.

Goed!

Klantvriendelijk en goede eerlijke prijs voor een mooie eerste auto.

Professioneel advies met aandacht voor mijn persoonlijke wensen.

Recente aankoop van tweedehands auto bevestigt mijn eerdere goede ervaringen met AT. Met heldere communicatie, nakomen van afspraken in combinatie met professioneel advies en afstemming over mijn persoonlijke wensen zijn we in goed overleg gekomen tot een voor mij prima keuze.

AT Auto's BV is voor mij de ideale dienstverlener

Naast technische vakkundigheid verlenen de mensen van AT Auto's ook nog allerlei gemak verhogende service, zoals de auto thuis ophalen, leenauto's en advies op afstand. Tevens ben ik erg tevreden over de aankoopbegeleiding van nieuwe (gebruikte) auto's. Ga zo door!

Klantvriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen. Ik kreeg een duidelijke uitleg en iedereen in de garage was vriendelijk. Na aangeven dat ik afhankelijk van het ov was om langs te kunnen komen ben ik thuis opgehaald, zeer goede service dus. Al met al, tevreden!

Bedrijvenweg 18 A

2351BC Leiderdorp