Fantastische en snelle service.

Auto gebracht met een storing. Snel was de oorzaak gevonden en kon de auto gelijk laten staan. Zeer vakkundig en snel was mij auto na twee dagen al klaar. En dat alles voor een meer dan redelijke prijs.

uitstekend gewerkt!

Prima service, meer gedaan dan de afspraak tegen een prima prijs.

Enorm vriendelijk, betrouwbaar, buitengewoon goede service

Vorige week hebben we bij A.T. Auto's een Toyota Yaris gekocht, onze eerste auto. Nog voordat we ze echt bezochten, en ze aan de telefoon spraken, kregen we al een goed gevoel bij A.T. Auto's. Enorm vriendelijk, een kleinschalig bedrijf, wat prettig aanvoelde. Tijdens de bezichtiging werd er met veel geduld gehandeld en er was ruimte voor alle vragen onder het genot van een kopje koffie. Het pakket, inclusief APK, 6 maanden garantie en een check voordat de garantie verloopt gaf ons zekerheid - een uitstekende service wat ons betreft! Ook hielpen ze ons nog met een telefoonhouder en verwerkten ze deze mooi in de auto. Daarnaast heeft Jan ook aangeboden om ons op te halen van het station indien dit nodig zou zijn als we de auto kwamen ophalen. We hebben bij een aantal autodealers gekeken en nergens kregen we zo'n fijn gevoel bij de auto en de service eromheen. Daarnaast waren we ook tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Absoluut aan te raden om hier een auto te kopen, en gezien hun geduld, goede service en betrouwbaarheid een uitstekende plek om dit ook voor het eerst keer te doen!

Geweldig geholpen door de eigenaar bij de aankoop van een VW Polo. Sympathieke man en doet wat hij belooft. Nieuwe APK, beurt en BOVAG garantie gehad. Daarnaast mag ik een maand voor afloop nog even langskomen om te checken of alles nog steeds in orde is. Oftewel: uitstekende service.

Behulpzame en vakkundige mensen

Al een aantal jaar zeer tevreden klant van deze garage… Nu geholpen bij het vinden van onze nieuwe auto

Zeer tevreden, erg klantvriendelijk

Erg fijne auto gevonden bij A.T. Auto's via de autoscout24.nl website. De auto was in zeer goede staat, netjes verzorgd en schoon aangeboden. Eigenaar was ook zo vriendelijk om mij op te pikken vanaf station Leiden bij het ophalen van de auto nadat de auto van een nieuwe APK was voorzien. Kortom; Zeer tevreden.

Geholpen op een vriendelijke, meedenkende manier.

Medewerkers waren vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Er werd de tijd genomen en meegedacht.

Goede prijs afspraken conform afspraak bij aankoop en inruil van nieuwe auto

Wij hebben zeer goed ervaring met de aankoop van nieuwe golf en inruil van onze seat Leon. Duidelijke afspraken en eerlijkheid wordt zeer gewaardeerd. Ook nazorg was goed. AT auto's besteld op ons verzoek nog onderhoud en instructieboekjes en stuurt deze na. Top service!

Goede service, vriendelijk en professioneel geholpen

Bij eerste gesprek aangegeven wat mijn wensen waren. Daar is volledig en boven verwachting aan voldaan. Zeer prettig geholpen. Ik ben overgestapt naar een automaat en vond het best wel spannend om er in weg te rijden. Jan heeft alles in rust uitgelegd en is met mij een stukje gaan rijden. Toen ik het snel onder de knie had ben ik tot koop overgegaan. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Ik zou iedereen die van plan is een auto te kopen eerst bij AT-auto’s langs te gaan.

Service, kennis van zaken én ouderwetse vriendelijkheid

Lang gezocht naar een leuke Duitser met een lekkere 1.4 motor. Voor een voordelig prijsje. Uitgekomen bij A.T. Auto's. Gebeld, of de auto nog beschikbaar was en of ik een proefrit kon maken. Vriendelijk te woord gestaan en 2 dagen later stond ik in Leiderdorp. Vriendelijke eigenaar, liet de auto zien, gaf uitleg en na de proefrit reed hij hem ook nog even op de brug. Alles samen nagelopen. Paar kleine puntjes besproken en genoteerd, deze werden meegenomen bij de Kleine Beurt. Tenaamstelling alvast opgesteld en uitleg gekregen over verzekeringen en de kentekencard. 4 dagen later kon ik mijn Polo'tje ophalen. Alle puntjes waren nagekeken en hersteld. Ben met een gerust hart de weg op gegaan en nog steeds zeer blij met mijn aanschaf! A.T. ook meteen aanbevolen in mijn kennissen kring. Goede service, geen opdringerige verkopers of gladde praatjes. Transparantie en kennis van zaken. Top!

Een prettig, deskundig en erg vriendelijk bedrijf. Een absolute aanrader!

Weer prima geholpen.

Deskundig en klantvriendelijk

Ruim de tijd werd genomen om onze wensen waaraan onze volgende auto zou moeten voldoen, te bespreken. De daarop volgende zoektocht leidde tot de presentatie van enkele auto’s, waaruit de geschikte auto naar voren kwam, die we hebben gekocht. De persoonlijke benadering spreekt zeer aan.

Het voelt meteen goed als je binnenkomt

Vriendelijk en betrouwbaar geholpen. Wij zijn erg tevreden.

Ik werd erg vriendelijk en goed geholpen.

Bij het kopen van een auto werd ik op een prettige manier geholpen. APK werd er direct opgezet, echt super!

Voor de aflevering opgehaald door eigenaar. Auto in top conditie afgeleverd. Voor de afloop garantie wordt de auto nog een keer nagekeken.....top service.

Deskundige mensen met ruime ervaring.

Goede ervaring en goede service!

De service bij AT auto’s is altijd zeer goed!

Al jaren klant, al jaren zeer tevreden!

Eerlijk advies en goede sfeer

Edwin, Ab en Jan zijn betrouwbare en fijne mensen !

Zeer behulpzaam, klantgerichte service en persoonlijke benadering.

Goede ervaringen met het advies voor de aanschaf van een auto, met het onderhoud en reparaties ervan en met het oplossen van problemen door AT Auto's BV.

Fijne en prettige samenwerking

Wij zijn erg fijn geholpen met het zoeken van een auto

Goede service, vriendelijke verkoper.

Auto gekocht, verkoper Jan kwam over als een eerlijke man.

Een betrouwbaar adres waar ik een mooie occasion heb gekocht

Behulpzaam, vriendelijk en levert de auto pico bello af!

Ik heb de auto vandaag gehaald dus over de kwaliteit kan ik nog weinig zeggen. Ik ben wel goed geholpen en het gevoel bij de garage is goed!

Top vakmanschap en vriendelijkheid . Flexibiliteit en technisch uitleg niet minder !

al ruim 30 jaar, met plezier en tevredenheid wat betreft aankoop en onderhoud.

Prima service!

Ik ben al jaren vaste klant bij AT garage, dit tot volle tevredenheid. Nu net weer een nieuwe auto aangeschaft en merk wederom dat de service heel fijn is. En dan ook nog een hele mooie auto gekocht. Dus ik ben een zeer tevreden klant bij AT

Bedrijvenweg 18 2351BC Leiderdorp