Eerlijk en goede service

Zeer tevreden met onze nieuwe aankoop.

Ik vind dat jullie een goede service hebben.

Volgens mij er was niets slecht, dus ik denk dat er niets is te zeggen.

Geweldige service!

Ik ben ontzettend groos met mijn nieuwe occasion. Bij AT Auto's zul je nooit een kat in de zak kopen. De occasion wordt grondig nagekeken, verse APK en onderdelen die bijna aan vervanging toe zijn worden op voorhand vernieuwd. Mijn occasion is nu zo goed als nieuw. Kortom: Geweldige service! Daarnaast heerst er een hele gemoedelijke en prettige sfeer.

Precies de auto waar ik naar zocht

Goed geholpen door een auto op te zoeken waar ik naar op zoek was.

Na een proefrit gemaakt te hebben, besloten we de opel insignia te kopen. Prettig contact met Jan via de app. Die op ons zeer prettig en betrouwbaar overkwam. De auto werd in keurige staat afgeleverd. Kleine mankementjes werden verholpen. Zeker een aanrader om met Jan zaken te doen. Bedankt !

Wij hebben met veel vertrouwen onze auto gekocht bij A.T. Auto’s.

Jan heeft ons door zijn vriendelijkheid, nuchterheid en hart voor auto’s direct een groot gevoel van vertrouwen gegeven. A.T. Auto’s zorgt ervoor dat de auto uitstekend in orde is en eventuele aandachtspunten worden goed en gedegen door hen opgelost en geregeld. Het feit dat er lange garantie op de auto zit en dat ze zich verantwoordelijk voelen voor het afleveren en overdragen van een compleet veilige auto, gaf ons een heel goed gevoel. Bedankt voor de goede en fijne hulp bij de aankoop van onze nieuwe auto!

Top service, persoonlijk contact!

We hebben hier onze eerste auto en vorige week onze tweede auto gekocht. Ook hebben wij onze auto bij AT in onderhoud. Ze denken heel goed mee, hebben een snelle levering en er is altijd wel iets te regelen qua leenauto of opties.

Snel servicee

Aardige medewerker en een snelle service

Al zeker 20 jaar een zèèr tevreden klant bij ATauto's

Service staat bij AT hoog in het vaandel.

Meteen een goed gevoel bij Jan, super service en ik ben helemaal happy met mijn nieuwe auto!!!

Altijd geweldige service bij AT!

Mijn Volkswagen Polo gekocht bij AT, hele mooie en verzorgde auto. Altijd aardig personeel met goede service. AT is een aanrader!

Snelle service, een mooie auto en goede uitleg

Ik wilde graag een cabrio. Jan is op zoek gegaan en heeft een hele mooie Audi A3 voor mij geregeld. Het zoeken heeft niet lang geduurd, maar gebeurde gedegen en al snel stond er een hele mooie sportieve Audi voor mij klaar. Ook namen zij de tijd om alles goed uit te leggen. Super service en blij mee!

Zeer professioneel en klantgericht

Professioneel bedrijf met zeer kundige medewerkers die altijd voor je klaarstaan. Hoge mate van klantgerichtheid en maatwerk waarbij persoonlijke service voorop staat.

Top service! Onze 2e auto bij A.T. Auto’s gekocht.

Onze tweede auto bij A.T. Auto’s, altijd vriendelijke service, duidelijke afspraken en transparantie over de auto. Wij zijn heel blij met onze Volvo V70!

gelijk goed gehandeld en alles goed afgehandeld heel klant vriendelijk

Goede ervaring met dit autobedrijf, vriendelijke heren en ze doen meer voor me dan ik vraag.

Uitstekende service! Bedankt!

Vriendelijk en duidelijk

Onze nieuwe auto hier gekocht, goed gevoel erbij. Vriendelijk en behulpzame mensen.

Leuke auto gekocht en netjes op afspraak geleverd in België Zeer tevreden

Goede service!

Vriendelijk en ouderwetse goede service

Voortreffelijk

Zowel de service, vriendelijkheid als het vakmanschap zijn meer dan prima. De Betrouwbaarheid geeft een veilig gevoel. Heb 1 x ergens anders “ geshopt” maar ben snel weer terug.

Goede service en vakkundig advies.

De service is altijd prima, en de medewerkers zijn heel vriendelijk en steeds zeer behulpzaam.

AT Auto's is een top en no-nonsense auto bedrijf

Al weer ruim 20 jaar vaste klant en ik ben zeer tevreden met mijn aankopen en onderhoud bij AT Auto's. Jan, Ab en Ed zijn altijd vriendelijk en zeer behulpzaam maar bovenal leveren ze top vakmanschap. Afgelopen maand wederom goed geholpen met de aankoop van een jonge auto. Supersnel gevonden en geleverd en helemaal naar mijn wensen plus meer :-). AT Auto's beveel ik dan ook van harte aan iedereen aan!

Uitstekende service, fijn persoonlijk contact.

Zeer zorgvuldige afwikkeling van zaken.

auto aangeschaft en ingeruild

Samengevat een prima ervaring. Vriendelijk deskundig en transparant. Edwin heeft ons als gewoonlijk weer gastvrij ontvangen en zeer ter zake kundig geïnformeerd. Je merkt aan alles dat service naar de klant voorop staat! Klasse!

Fantastische en snelle service.

Auto gebracht met een storing. Snel was de oorzaak gevonden en kon de auto gelijk laten staan. Zeer vakkundig en snel was mij auto na twee dagen al klaar. En dat alles voor een meer dan redelijke prijs.