Vriendelijke verkoper, contact voelde eerlijk en betrouwbaar, goede service

Goed bedrijf

Zeer vriendelijk schappelijk en uitstekend bedrijf!

Goede hulp en alles is bespreekbaar en veel aandacht naar de wensen van klant

Fijn geholpen een hoop ervaring in het bedrijf . En klant staat op nmr 1 en het was de 150km rijden waard . Ga zo door !!

betrouwbaar

Al jaren klant bij At auto's. Je kan altijd bij ze tercht, goede service,vriendelijk.

Top service!

Je wordt goed geholpen en er wordt goed naar je geluisterd. Ze nemen echt de tijd voor je. De mensen hier zijn kundig, betrouwbaar en oprecht. Verder staan ze open voor allerlei vragen en wordt het snel geregeld. Al met al een fijne plek om te komen die ik zeker kan aanbevelen.

Persoonlijke en vriendelijke service

Zojuist een occasion gekocht bij A.T. Auto's. Eerlijke informatie en persoonlijke service. Staat stil bij alle details van de verkoop en draagt er zorg voor dat de auto in perfecte staat geleverd wordt.

De mensen kwamen betrouwbaar over

Vriendelijk, goede service Denk kleine zaak, maar fijn Succes

Very helpful and experienced staf

Thanks a lot Jan!

Betrouwbaar en snel!

Mooie occasion gekocht bij A.T. auto's. Transparante communicatie, mooie prijs en heel vriendelijk geholpen. Doordat de apk ter plekke werd uitgevoerd konden we de auto direct meenemen. Zeker een aanrader!

Prettig in het contact..geeft een betrouwbaar gevoel.

Ik rij met veel plezier in mijn nieuwe auto.

Netjes en vriendelijk ontvangen

Vriendelijke mensen die "klant is koning" in hun woordenboek hebben staan. Klantgericht, geduld, goede uitleg over de te kopen auto.

zeer goede service en klantvriendelijk

Zeer fijne auto dealer, je wordt er correct, netjes een eerlijk geholpen. Zal deze dealer zeker aanraden bij mijn vrienden en kennissenkring. Een dikke plus.

Heel aardig personeel die echt met je mee denken! Ik werd erg fijn geholpen!

Super goed

Vreselijke goede service en meedenkend een garage zo als het moet zijn vriendelijk en behulpzaam zonder poespas en tegen een mooie prijs een aanrader voor iedereen top.

Zeer tevreden!

Bij het bezichtigen van de auto direct een vertrouwde indruk gekregen van de verkoper. Auto was heel netjes en zoals omschreven. De koop was daarom snel gemaakt. Voor het ophalen van de auto werd deze voorzien van een nieuwe APK en een aantal onderdelen zijn afgesteld/vervangen. Top service! En fijn contact met de verkoper. Zeer tevreden met mijn nieuwe auto en met het bedrijf!

Erg klantgericht.

Ik wilde graag buiten openingstijden een proefrit maken. Dit was geen probleem. Er is voor mij een volledig scherm ingebouwd en de auto was binnen 3 dagen klaar.

Klantvriendelijk, service en kennis bij A.T. Auto's B.V.

Bij het eerste contact direct een goed gevoel. In mijn zoektocht naar een nieuwe gebruikte auto, kwam ik op de website van A.T. Auto's B.V. terecht. Jan, de eigenaar, stond mij telefonisch uitgebreid te woord in ik kon op dezelfde dag (buiten de openingstijden) nog langskomen. Ik heb de auto uitvoerig kunnen bekijken en Jan heeft waar mogelijk al mijn vragen beantwoord. De auto ziet er piekfijn uit en rijdt als een zonnetje. Bedankt voor de service!

Een heel prettig bedrijf met vriendelijke, behulpzame medewerkers ,prima service!

Vanaf de eerste keer dat ik met het bedrijf kennis maakte had ik het het gevoel dat ik er al jaren kwam. Score : een dikke negen en een half!

Correct, vriendelijk en behulpzaam.

Personele contacten geven duidelijkheid en vertrouwen.

Occassion gekocht

Leuk bedrijf, leuke auto, helemaal top.

Heel plezierig en zeer betrouwubaar

Een bedrijf waar ik heel veel vertrouwen in heb, en dat al gedurende ruim 25 jaar en vijf auto's in successie. Persoonlijk, zeer service gericht en altijd benaderbaar voor hulp of advies.

Zocht voor ons de perfecte auto.

Luisterde goed naar onze wensen en zocht daar de passende auto bij. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto.

Vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar en kundig

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij het aanschaffen van onze auto bij A.T. Auto’s B.V. Er werd duidelijk verteld wat hersteld was aan de auto en hoe de voorwaarden eruit zien. Ze komen eerlijk en oprecht over en geven ook een gevoel van vertrouwen in jou als klant. De deal is heel soepel verlopen en de auto is in goede orde aan ons overhandigd.

De koop van een tweedehands auto kwam vlot en goed tot stand, met heldere informatie, vriendelijke monteur en de mededeling dat, mocht er nog iets zijn, ik altijd even contact kan opnemen.