Vriendelijke, kundige en respectvolle mensen

Jan was vanaf het eerste telefoontje erg vriendelijk. Ontvangst en proefrit zonder problemen. We wsren het snel eens over de prijs en de andere dag heeft hij mij zelfs van het treinstation opgehaald om de auto op te halen. Top ervaring en aan te bevelen!

Helpful and smooth throughout the whole process

They were helpful with the purchase of my car. They walked me through every step and are very reliable and honest. I am very satisfied with my experience.

Top service!

Ik heb totaal geen verstand van auto’s. Heel fijn dat At auto’s mij heeft geholpen met het vinden van een geschikte en betrouwbare auto. Heel blij mee !

Betrouwbare auto's, betrouwbaar bedrijf

Ik koop en verkoop mijn auto's al een kleine 30 jaar bij AT Autos en ben nog nooit teleurgesteld. Zelfs als er iets te 'mekkeren' valt, dan zijn ze direct aan het werk voor je. En wie tussendoor pech heeft of zoals altijd naar verrast wordt met een technische kwestie, kan direct terecht als er al niet een monteur direct naar je toe komt. Ik vind het voor deze tijd een unieke ervaring dat er nog zoveel persoonlijk contact en zorg is voor de klant. Betrouwbare auto's, betrouwbaar bedrijf.

De ideale garage!

AT Autos is het garage bedrijf waar ik al meer dan 25 jaar kom. Ze helpen mij met het scouten van de volgende occasion, ze helpen mij met het thuis ophalen van mijn auto igv een onderhoudsbeurt, ze helpen mij met advies op afstand en ze zijn erg flexibel. Kortom een bedrijf waar ik graag klant ben, graag een bezoek aan breng en waar ik vertrouwen in heb!

Netjes vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar

Vanaf het moment dat we daar kwamen netjes geholpen. Voelde meteen goed aan en betrouwbaar. We konden alles vragen en kregen tijd om de auto goed te bekijken terwijl het bijna sluitingstijd was.

Super vriendelijk en vertrouwenwekkend!

Fijne communicatie gedurende het hele process, open en eerlijke afspraken, fijne begeleiding bij het papier werk met een mooie auto als resultaat waar ik heel blij mee ben

Super vriendelijke service

Heel prettig geholpen!

Bijzonder (klant)vriendelijk

Ik kom hier al jaren, zowel eigenaar als de monteurs zijn toegankelijk, vriendelijk en gericht op oplossingen vinden. De kennis is breed, hulpvaardigheid is groot. Topbedrijf!

Vertrouwenwekkend!

De auto waar we naar gingen kijken was mooier dan verwacht! De ontvangst: Zeer hartelijk. De afhandeling verliep vlot na een zéér uitgebreide proefrit. Wij zijn blij met de auto en met A.T. Auto’s! Zegt het voort!

Goed bedrijf, fijne communicatie & afspraken

Fijn ervaring, rustige uitleg en goed contact.

Fijne garage met klantgerichte aanpak

Mijn vader is al heel lang klant bij deze garage. Het contact is pleizierig en de afspraken zijn duidelijk.

Heel goed geholpen en geen gezeur.

Heel behulpzaam en vriendelijk.

Geweldige persoonlijke ervaring

De fijne persoonlijke benadering van Jan en de eerlijke onderhandeling maakt dat ik een hele fijne ervaring heb gehad.

Uitstekende service en vriendelijke mensen!

De monteurs zijn zelfstandig, denken mee en geven goede adviezen. Allen zijn heel vriendelijk. Auto ophalen bij mij thuis ophalen of wegbrengen is nooit een probleem. Storing komt bijna nooit door en dus voel ik me veilig in de auto. Auto kopen is ook naar alle tevredenheid afgehandeld. De garage biedt hulp bij de papieren afwikkeling.

Zeer aardig, behulpzaam en betrouwbaar!

Mijn eerste aanraking met het bedrijf is zeer positief en wekt heel veel vertrouwen voor de toekomst. Ik zal zeker vaste klant worden.

Super garage, zeer vriendelijk team.

Alle afspraken zeer netjes nagekomen !

Gewoon goed! Nette mensen en een vertrouwd gevoel

Ik ben fijn ontvangen, een goede omschrijving van de auto gehad en met een hoop vertrouwen dus ook een auto gekocht, netjes afgeleverd!

top!

Goed geholpen door Ed, heel fijne communicatie en goede auto. Ik vertrouw erop in de toekomst ook goed geholpen te worden, hele fijne garage!

Vriendelijk, interesse, luisterend, service

Prima ontvangen geen verkoop druk maar luisterend naar onze wensen. Goede aflevering.

Very good.

Excellent Cars end very nice staff.

goed, degelijke en betrouwbaar bedrijf met vriendelijke werknemers die hun vak verstaan.

No nonsense is hier van toepassing. Leveren wat je beloofd en doen wat je zegt. Zeer prettig om met de werknemers van AT Auto's zaken te doen!

Vriendelijk en snel

Jan heeft ons snel en goed geholpen bij de aanschaf van een tweedehands auto. De auto is netjes afgeleverd voor de afgesproken prijs en we rijden er met veel plezier in!

Bij de eerste kennismaking voel je je gelijk thuis en welkom.

De eerste keer werden we ontvangen door monteur Ab, gelijk voelde je je welkom en werd koffie aangeboden en de sleutel vd auto waar we voor kwamen werd gelijk gegeven en ga lekker kijken in en om de auto. Nadat we een afspraak hadden gemaakt voor en uitgebreide proefrit was de eigenaar Jan er ook bij en alle info die we vroegen werd uitgebreid gegeven en onder het genot van een bakje koffie maakte Jan de auto klaar met groene platen en hebben we uitgebreide proefrit gemaakt en daarna om tafel voor de inruil prijs en kwamen we ook snel uit dus de knoop doorgehakt en besloten de auto te kopen. Erg fijn geholpen door deze garage. Nu gaan we rijden en mochten er vragen zijn dan altijd bellen of langs komen.

Vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar en kundig