U zou een filiaal in Ewijk moten opstarten

dat is dankzij de vijf sterren

Super service!

Prettige ontvangst een reële kijk op de “handel”

Mooi bedrijf met een persoonlijke benadering. Je wordt als klant ontvangen en ook op die manier te woord gestaan. Ook het financiële plaatje wordt op een nette en correcte manier besproken.

Perfecte service!

Vriendelijk, correct personeel. De service is perfect. Er wordt goed met je meegedacht en je hoeft niet bang te zijn voor "onnodige" reparaties of onderhoud.

heel klantvriendelijk staat altijd klaar heel fijn en veilig gevoel alleen laatste grote beurt wat mankementen te verhelpen bij koelvloeistof want de koelvloeistof lekte al een jaar. Bij wegrijden van grote beurt kreeg meteen een alarm lichtje en belletje dat er niet genoeg koelvloeistof was in het tankje. Meteen gebeld, er werd aangegeven dat het kwam omdat er misschien lucht in het tankje zat. kreeg advies om het bij te vullen. Heb het bijgevuld. Nu even afwachten of ik binnen een paar maanden weer een alarmbelletje en lichtje krijg. Als dat zo is is het probleem met koelvloeistof niet opgelost. Ik ga ervan uit dat het goed komt.

De medewerkers zijn kundig. Ze overleggen als er iets aan de auto moet gebeuren. En ze zijn heel erg aardig.

Gewoon goed in elk opzicht

Meer dan 25 jaar tevreden klant.

Top bedrijf

Omdat we verzekering via de Baaij hebben was alles zo geregeld!!!!!

Prima!

Goed geholpen heel fijn

heel fijn en duidelijk

zie hierboven

Het voelde een beetje als thuiskomen

Wij gingen kijken om onze Renault in te ruilen op een Seat. Na een stuk gereden te hebben was het voor ons snel duidelijk dat wij voor de Seat zouden gaan. Oké, het bedrag dat wij bij zouden moeten leggen zou beslissend zijn. René, de verkoper een aardige vent, en nee dat zijn niet alle verkopers, kwam na een tijdje kletsen met een zeer net voorstel en wij zijn dan ook gegaan voor de Seat. Wij hebben hebben hem nu al 2 hele dagen....... en moet zeggen datbwe geen spijt hebben. René, Bedankt voor de goede service.

prima service

Met name aan het front office goede planning en informatie

Goede service, vriendelijke medewerkers

Goede service, vriendelijke medewerkers

Zoals altijd zeer tevreden.

Vandaag de auto weer opgehaald na een reparatie. En zo als altijd ben ik zeer tevreden. Prima uitleg van de service adviseurs.

ze geven gedegen persoonlijk advies en denken met je mee

Het comfort van de klant staat voorop. Goede service na de aanschaf van een occasion. De zoekopdracht naar een nieuwe occasion verliep soepel. Zeer vriendelijke en kundige werknemers.

Ik ben erg tevreden over de service die ik hier heb ontvangen.

Het personeel bij De Baaij is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze nemen de tijd om naar je problemen te luisteren en stellen je op je gemak. Ze hebben duidelijk veel kennis en ervaring, wat mij een gevoel van vertrouwen geeft. Ik zal zeker terugkomen voor toekomstig onderhoud en reparaties aan mijn auto. Ik raad deze garage ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en professionele service.

Van harte aanbevolen.

Deskundig en vriendelijk.

Verwachting wordt waargemaakt

Service is top, communicatie is prettig en denken graag mee.

Snelle service

Binnen 1 dag was mijn auto gekeurd, groot onderhoud plus airco onderhoud gedaan. Werd zelf netjes naar huis gebracht bij brengen van auto. Erg prettig.

Service is altijd top

Een warme en bevredigend ervaring heb ik als hier kom. Altijd vriendelijk en correct

Je investering waard!

Rene heeft mij vanaf het eerste contactmoment tot het laatste bij gestaan met raad en daad. Zowel op gevoelsniveau dan wel inhoudelijk qua advies heeft hij meer dan aan mijn verwachtingen voldaan. En dat is wat je wilt: 'Iemand die met je meeleeft en meekijkt bij een grote persoonlijke aanschaf, zodat je naast een mooi product ook een verhaal hebt bij de aankoop van je auto'. Thijs de Baaij - mijn complimenten!

Professional, honest, friendly

Top service, my car was not running very well so I asked De Baaij to give me their honest opinion and advice. They gave the car a full appraisal and provided a no obligation quotation for repairs. Following the repairs they carried out the car is unrecognizable. It handles so much better, it's quieter, the a/c actually works, overall very satisfied. 2 days later they did the same service to my wife's car. Professional company, trustworthy and friendly. Also, if speaking in Dutch is a problem, their communication in English is excellent. Thank you.

Een bedrijf waar je nog als kant wordt behandeld, helemaal top.

Een bedrijf waar je nog als kant wordt behandeld, helemaal top.

top service

Weer prima service en begeleiding van de order.

Aldenhof 11 1

6537 AC Nijmegen