deskundig, servicegericht, klant is koning, TOP

deskundig, servicegericht, klant is koning, TOP

De inzet van de medewerkers is grandioos. de Baaij, daar kun je op rekenen.

Super zoals ik als klant geholpen wordt

Ik ben zeer positief over jullie bedrijf.

Mijn eerste contact met jullie bedrijf was erg prettig, ik ben zeer prettig geholpen. Bij het maken van de afspraak is mij alles uitgelegd van wat er ging gebeuren en wat de kosten zouden zijn. De reparatie is later keurig en vakkundig uitgevoerd. Ik kom zeker nog terug voor verder onderhoud. Ik zal jullie zeker aanbevelen mocht dat aan de orde zijn.

Vriendelijke behandeling en conform offerte

UITSTEKEND.

Prima SERVICE. Het personeel staat je altijd vriendelijk/ geduldig te woord en neemt je evt wensen( reparaties) en of klachten tav je auto serieus.

Snel , vriendelijk en goed

Prima ervaring met onderhoudsbeurt en bandenwissel. Vriendelijke ontvangst en prima eerlijke prijs. Geen verrassingen.

Erg tevreden.

Goede service, duidelijk in contact.

Goed duidelijk en vriendelijk

Ik heb geen druk gevoeld tijdens het kijken van de auto’s en heb alle vragen die ik over de auto had gesteld goed kunnen stellen. En heb daarop goed antwoord gekregen en veel tijd gekregen om proef te rijden en natedenken.

Goede service!

Erg blij met de service die ze hier bieden. Ze zijn super vriendelijk en denken met je mee.

Fijne snelle service!

Ik meldde mij 's ochtends met een versleten remblok en beschadigde remschijf. De mensen van de Baaij hebben hun stinkende best gedaan om te zorgen dat ik in de middag op tijd op mijn werkafspraak kon komen. Dat is gelukt in mijn eigen auto met weer goed functionerende remmen.

Goed advies, goede prijs en nemen tijd voor je

Staat hierboven. Goed advies, gebaseerd op je wensen en vragen.

Zo wil iedereen geholpen worden

Het is gewoon professioneel zoals ik geholpen ben en dat heeft ook te maken met kwaliteit die er aanwezig is

Zeer tevreden!

Snel en vakkundig geholpen!

Duidelijke uitleg en zeer klantvriendelijk

Vriendelijk ontvangst. Zeer duidelijke uitleg. Snelle afhandeling.

Redelijke prijs en vakmensen

Prima service, auto schoon afgeleverd!

Kreeg een fijn gevoel, alsof weer verliefd op je eigen auto!

top

Er zat een vreemd geluid in de auto tijdens het rijden. Monteur reed mee en wist direct wat het was; Cuppen. Dus alle banden vervangen. En wat doen ze nog meer, ff de ruitenwisservloeistof aanvullen. Was ik zelf nog niet aan toe gekomen. Echt top. Dank en tot de APK.

Altijd weer top !!

Top service !

Snel en klantvriendelijk

Ze komen afspraken goed na en overleggen wat ze gevonden hebben en wat ze gaan doen, incl kostenplaatje vooraf

U zou een filiaal in Ewijk moten opstarten

dat is dankzij de vijf sterren

Super service!

Prettige ontvangst een reële kijk op de “handel”

Mooi bedrijf met een persoonlijke benadering. Je wordt als klant ontvangen en ook op die manier te woord gestaan. Ook het financiële plaatje wordt op een nette en correcte manier besproken.

Perfecte service!

Vriendelijk, correct personeel. De service is perfect. Er wordt goed met je meegedacht en je hoeft niet bang te zijn voor "onnodige" reparaties of onderhoud.

Aldenhof 11 6537 AC Nijmegen