Prima geholpen bij onze nieuwe auto

Na zoek opdracht.de perfecte auto voor ons gevonden.

Altijd goed

Kom hier al vele jaren en het is er altijd goed. Altijd vriendelijk, hoge service geen verassingen achteraf, eerlijk en transparant.. Heel blij met de Baaij...

Vlot

Snelle afhandeling van verkoop

Super goede ervaring + uitstekende ontvangst

Heb hier onlangs een VW Golf ingeruild voor een wat nieuwere VW Golf GTE. Ten eerste vriendelijk en net personeel (ben zelf geholpen door Olivier), bieden je bij binnenkomst als eerste een kop koffie of thee aan, je krijgt duidelijke uitleg en kan vragen stellen, proberen met je mee te denken en zijn gewoon erg vlot met alles. Oftewel communicatie gewoon erg professioneel. Kan dit bedrijf iedereen die van plan is om z'n auto te verkopen of een nieuwe auto te kopen aanraden.

Alles goed en correct

Alles ging naar behoren

Auto keurig afgeleverd, goede inruil vorige auto.nette verkoper die weet wat hij verkoopt,met de aflevering goede uitleg over de bediening van de auto.deze verkoper verkoopt een auto met liefde

wat beloofd is, wordt ook correct uitgevoerd.

Wat beloofd is, wordt ook correct uitgevoerd.

Er is alles in het werk gesteld om het probleem op te lossen, geweldige service

duidelijkheid en vriendelijk

Niet alle benodigdheden konden tijdig geleverd worden. Werd daarover tijdig daarover geïnformeerd.

Geweldige service

Voor t eerst na onze verhuizing naar Nijmegen de auto weggebracht voor een kleine beurt en bandenwissel. Zo leuk geholpen! En de auto rijdt weer als een zonnetje

Vriendelijk,persoonlijk,deskundigen eerlijk

Met 1,2,3 goede bakken koffie en een leuk gesprek kunnen wachten op de auto die voor een beurt bij de Baaij was. De vijfde auto van daar inmiddels! Altijd goed op alle fronten! Een aanrader.

Prima ontvangst in mooi bedrijfspand

No nonsense mentaliteit en goede benadering klant.

Top service!

Heldere communicatie en eerlijke prijsopgaaf. Perfect geregeld

Super service

Duurde wat lang voor een afspraak, maar dan heb je ook wat!

Topservice

Altijd hoed geholpen en zeer gastvrij personeel!

In 1 zin geweldig!!!!!!!

Echt een geweldig bedrijf met de beste service!!!! Ik heb daar mijn 2e hands auto gekocht, maar sindsdien ook in onderhoud. Ze helpen mij daar echt door hun klanten te ontzorgen. Door mijn fysieke beperking heb ik soms wat andere uitdagingen dan de meeste mensen, maar zelfs daar helpen zij mij mee!!!!! Dankzij de verkoop van mijn auto door verkoper Rene, heb ik mijn vrijheid weer terug gekregen!!! Écht een bedrijf om naar toe te gaan!

goede service

Medewerkers zijn altijd vriendelijk

Dienstverlening van hoog niveau

Omdat de klus aan mijn auto uitliep werd mij een gratis leenauto ter beschikking gesteld om toch mobiel te kunnen zijn. De extra tijd die de werkzaamheden met zich meebrachten zijn niet gefactureerd. Afspraak=afspraak. Mooi!

Vriendelijk en betrouwbaar bedrijf!

Wij hebben twee auto's in onderhoud bij autobedrijf de Baaij. We worden altijd zeer gastvrij ontvangen en de service is perfect.

Vriendelijke,duidelijke en warme benadering

Ik ben al zeker 35 jaar klant bij jullie ( met een kleine onderbreking) en dat is zeker niet voor niets. Ik voel mij prima op mijn gemak bij dit autobedrijf. Er wordt goed naar je geluisterd wat voor jou kan en niet kan en er wordt uitstekend werk geleverd. Het feit dat ze met je mee willen denken is voor mij heel belangrijk en ook zeker dat stukje vertrouwdheid is een pre.

Perfecte service

Eerlijk en betrouwbaar. Altijd alles in overleg.

deskundig, servicegericht, klant is koning, TOP

deskundig, servicegericht, klant is koning, TOP

De inzet van de medewerkers is grandioos. de Baaij, daar kun je op rekenen.

Super zoals ik als klant geholpen wordt

Ik ben zeer positief over jullie bedrijf.

Mijn eerste contact met jullie bedrijf was erg prettig, ik ben zeer prettig geholpen. Bij het maken van de afspraak is mij alles uitgelegd van wat er ging gebeuren en wat de kosten zouden zijn. De reparatie is later keurig en vakkundig uitgevoerd. Ik kom zeker nog terug voor verder onderhoud. Ik zal jullie zeker aanbevelen mocht dat aan de orde zijn.

Vriendelijke behandeling en conform offerte