Altijd goede service

Snelle en goede service met daar bovenop de beste cappucino💖

Snel geholpen

Auto op donderdag naar de garage gebracht. Er moesten een aantal zaken verholpen worden maar het is gelukt om de auto voor vrijdagmiddag klaar te krijgen waar ik heel blij mee was.

top bedrijf

erg goed bedrijf de ophaal dienst is geweldig

Prettig en vakkundige garage.

Haal en breng service van de auto,indien je niet in staat bent dit zelf te doen.

prettig

klantvriendelijk

Goede communicatie , klantvriendelijk en deskundig personeel

Allemaal vriendelijke mensen werken er

Allemaal vriendelijke mensen werken er . Vanaf de eerste minuut al een goed gevoel

Smooth & Dandy

Prettige atmosfeer en fijne mensen I Love De Baaij!!!!!!!

Geeft me altijd weer een fijn gevoel.

Goede koffie Goede service Goede aandacht

erg klant vriendelijk

super

Fantastische Service

Altijd vriendelijke en goede service

De klant altijd goed en begrijpelijk informeren en alles correct uitvoeren.

Steeds verbaast het me weer dat zulk deskundig en ter zake doent advies gegeven wordt. De financiële consequenties die daarbij horen, zijn altijd correct en traceerbaar. Gewoon: ze doen wat ze moeten doen en wat reëel is.

Goede en snelle service

Zijn snel en goed met mijn vraag aan de slag gegaan.

Zoals altijd weer prima service en vakwerk!

Zie titel hierboven

Persoonlijk en ter zake kundig

Prettige ontvangst, service gericht en adequate afhandeling.

Goede ervaringen

Medewerkers zijn klantvriendelijk ingesteld.

Ik word steeds adequaat en vooral vriendelijk geholpen

Er is altijd een geïnteresseerd oor voor mijn vragen. Er wordt altijd gezocht om tot een oplossing te komen. De afhandeling is overzichtelijk. Over de techniek heb ik nog geen oordeel, daarvoor heb ik de auto te kort en.... wat onder de motorkap gebeurd is voor mij als niet techneut abracadabra. vriendelijke groet

Heb niet zelf de auto opgehaald. Daarom geen beoordeling.Ziet er prima uit.

De Baaij zoekt de beste auto voor mij

Ik wilde een Mercedes C estate kopen binnen een strak budget, en ik heb De Baaij gevraagd me daarbij te helpen. Ik zoek een mooie, betrouwbare auto. Na wederzijdse verkenning op internet hebben we een gezamenlijke selectie gemaakt. Uiteraard hebben we duidelijke afspraken gemaakt over deze zoekopdracht. De Baaij levert garantie, maar uiteraard alleen op auto's waar ze de garantie voor kunnen geven. Samen beoordelen dus. Dan komt komt de extra meerwaarde, met de deskundige van De Baaij zijn we de geselecteerde auto's bij de aanbieders gaan bekijken. Samen op stap, geweldig! De verkopers waren verrast, eindleverancier en eindgebruiker samen om een auto te bekijken. We hebben een mooie auto gevonden, waar ik de komende Jaren mee vooruit kan. Zo kan het dus ook, gewoon samen. Met dank aan het team van De Baaij

Vlotte offerte, nette en persoonlijke service.

Nette offerte, alles in goed overleg, vertrouwen van de klant wordt daadwerkelijk gewaardeerd door De Baaij. Bovendien krijg je altijd een warm en persoonlijk onthaal bij bezoek aan de zaak.

Prima service, communicatief en vriendelijk personeel.

Zoals altijd een prima dienstverlening, zeer communicatief en vriendelijk personeel. En ze leveren vakwerk. Ik kom er al heel veel jaren en zal het bedrijf ook bij iedereen aanbevelen.

Zeer nette behandeling en goede communicatie

Gastvrij, vriendelijk kortom een top zaak waar je je welkom voelt.

Uitstekende service van een garage die meedenkt !