Zeer tevreden , goed werk verricht en kundig en personeel zeer aardig

Goed contact bij hetafleveren van de auto , tussentijds telefonisch contact over de vorderingen en/of vragen . Eindresultaat prima

Als is goed

Veel aandacht voor u en uw auto

Vriendelijke gemeende aandacht voor de mens en zijn auto. Bekwaam aankoop en onderhoud van uw auto. Soms duurt het wat langer omdat tegenwoordig sommige onderdelen minder makkelijk te leveren zijn. Je wordt steeds op de hoogte van de voortgang.

Top, goede service!

Heel fijn contact. Houden je goed op de hoogte. Mooi dat het zo kan en mogelijk is

Een fantastische reis naar een nieuwe auto

Zeer leuke en prettige zoektocht gehad naar een passende auto. Verrast door de snelheid, proactiviteit en het netjes afleveren van mijn nieuwe wagen. Zou zo weer een auto bij De Baaij kopen.

geweldig

ik ben heel blij dat jullie mijn auto nog hebben schoongemaakt dank je wel

Uniek in de autobranche klantgericht en betrouwbaar

Gewoon heel goed. Inmiddels onze 10e auto daar gekocht gisteren

Al reeds meer dan 30 jaar ervaar ik een prettige sfeer en vakmanschap! Chapeau

Top ervaring

Wederom was het weer top. Snel, deskundig en betrokken. Deze keer APK van VW Camper t4 met verzoek om drie klaar te zijn. En dat hebben ze geregeld. Erg blij mee.

Alles volgens afspraak

Tevoren geïnformeerd naar mogelijke reparatie en beurt, ze wilden de auto toch even zien ipv telefonisch prijsopgaaf te doen. Dat was prima, ik woon dichtbij. Prijsopgave voor vervanging van elektrische gasdrukveer voor achterklep werd later telefonisch gedaan, inclusief advies om eigenlijk beide veren te doen. Helaas duurde het wegens drukte toch wel 5-6 weken voordat ik de auto daadwerkelijk kon brengen. De dag van de reparatie nog gebeld met definitieve prijsopgave, advies om ook remvloeistof te vervangen en vraag om akkoord. Gebeld toen de auto klaar was. Vriendelijke mensen; alles was naar verwachting.

Klantgericht en een prima service..

Ben netjes gebeld voordat het onderhoud uitgevoerd werd. En de rekening bevatte geen verrassingen meer. Auto is thuis opgehaald en weer teruggebracht. Bijzonder fijn.Dank jullie wel.

Goede service en fijn contact!

Duidelijke communicatie over wat je kunt verwachten en wat er moet gebeuren. Na het stellen van een diagnose waren de onderdelen snel binnen waardoor ik snel mijn weg kon vervolgen. Tijdens de reparatie kon ik onder het genot van een kop koffie rustig werken in de wachtruimte.

Zoals altijd top!

Uitstekende kwaliteit en service!

Altijd goed. Zo ook vandaag!

O.a. het vervoer van en naar de garage.

Klantgericht

De dienstverlening voelt als een heerlijk warm bad!

Goed geholpen door het personeel zoals altijd, en een mooie auto aangeschaft. Mijn oude autootje was op en met behulp van de baaij een mooie auto uit gezocht. De baaij is klantvriendelijk en meedenkend.

Goede dienstverlening en prettig contact

Goede klik bij mijn zoektocht naar een nieuw gebruikte auto. Financieel ook goede klik

Super!!!

Super vriendelijk personeel en komt afspraken altijd na ...nooit voor verrassingen komen te staan echt een top bedrijf.

Geweldig bedrijf met een leuk enthousiast team

Ik kom hier al jaren vanwege de goede en kundige service, tevens de leuke en ontspannen sfeer.

Duur

Regelt schade naar binnenkomst af en levert dure onderhoud aan.

Autobedrijf De Baaij is een super autobedrijf.

We worden altijd goed geholpen. De medewerkers zijn altijd heel erg vriendelijk. De medewerkers zijn eerlijk en oprecht en denken met je mee. Bedank De Baaij ga zo door!

Service is your middle name

Eenvoudig totaalservice !

Vriendelijk, duidelijk, communicatief vaardig

Vriendelijk, duidelijk, communicatief vaardig, en m'n auto doet het ook weer goed. De prijs lijkt fair (ik=leek) voor het gedane werk en de vervangen delen. Waarom geen 5 sterren? 4 is te weinig, 5 teveel. 4.7 zou mooi zijn.

Prima service, korte lijntjes en afspraken zijn nagekomen

Zijn prima geholpen door de medewerkers van De Baaij. Goede communicatie over de tijdslijnen en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen,