Altijd supersnelle service!

Goed onderhoud, reparaties door geweldige monteurs

Prettige , vriendelijke omgang en goede duidelijke service

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en uitleg gegeven over de te nemen handelingen. Laten de klant bepalen welke werkzaamheden al dan niet uitgevoerd worden.

Uitstekende en snelle service

John en Maurice maken het mogelijk!

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima service en goed werk. Helemaal top

Snel en makkelijk!

Snel zonder poespas

Zoals altijd betrouwbare, sneller en klantvriendelijke service

Alle vooroordelen over automobielbedrijven gelden hier niet. Bij Coumans staat de klant centraal en dat merk je. Kosteloze leenauto en afspraken die ook worden nagekomen. Tja reparaties kosten nu eenmaal geld. dus dat is bij Coumans niet anders. Ik kom hier al enkele jaren en ook onze kinderen hebben inmiddels een auto van Coumans.

Zeer vriendelijk, uitstekende kwaliteit, meedenken met de klant

De eigenaar en medewerkers zijn vriendelijk en doen graag het onderhoud van mijn auto. Ook denken ze in oplossingen mee met de klant. De kwaliteit van het onderhoud is uitstekend. Ik kan iedereen deze garage aanbevelen.

Service, snelheid van handelen en afspraak nakomen.

Contact opgenomen nav mankement waarna direct is gehandeld. Hierna service gericht opgelost.

Erg Content,

Vriendelijk, klantgericht. Prima geholpen

Snel geholpen, goed gerepareerd

Kwam voor een reparatie van de buitenspiegel, het glas was gebroken en het knipperlicht kapot. Na langs te zijn geweest voor een prijsindicatie meteen een afspraak gemaakt voor late diezelfde week. 's ochtends mijn auto afgegeven, kreeg ook meteen een leenauto mee, en 2 uur later werd ik gebeld dat de auto klaar was. Kortom, top service!

Fantastisch!

Aankoop Occasion, heel blij met mn pas aangeschafte „zo goed als nieuwe“ Opel Corsa

In 1 woord: super garage!!

Wij zijn “ouderwets” goed geholpen bij deze garage. Eigen auto ingeruild, andere teruggekocht. Fijn en realistische onderhandeling. Afspraken prima nagekomen en extra service toen stekker van de trekhaak niet bleek te passen. Geweldig bedankt Maurice en John!!!

Prima auto's en zeer klantvriendelijk

Na een zoektocht door Nederland dicht bij huis geëindigd. Snel geholpen, echt klantvriendelijk. Blij met mijn nieuwe auto en dik tevreden over deze garage!

Klantvriendelijk en deskundig

Altijd snel geholpen. Persoonlijke benadering. Deskundig en fair geprijsd.

Ik word snel en correct geholpen, duidelijke uitleg over de reparaties.

Snel en deskundig geholpen.

Probleem met mijn accu van mijn VW golf. Ik ben in Weert en een vriend geeft me het adres van autobedrijf Coumans. Ik ging er heen om 16.40. De eigenaar heeft me meteen geholpen. Oude accu er uit en een nieuwe er in. Ook de boordcomputer afgeregeld en na 20 minuten kon ik weer probleemloos starten en naar huis.

Perfectie

Montage BRINK-trekhaak met 13-polige stekker is een gecompliceerde klus. De ervaren monteur heeft de nieuwe trekhaak perfect en supernetjes gemonteerd. Mooi weggewerkt in de bumper en de schakeldraden dubbel gezekerd en makkelijk toegankelijk.

Altijd vriendelijke en vlotte service!

Altijd vriendelijke vlotte service!

Prima garage!

Zeer vakkundige hulp en goede service.

Heldere duidelijke afspraken

Helderheid, duidelijkheid qua afspraken Goede uitleg vraagstukken

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Correcte en coulante houding bij advies aanschaf andere auto.

Zeer tevreden over de service. Klantvriendelijk en goede communicatie.