Goede garage

Wij worden altijd snel en goed geholpen. Een fijne garage die wij anderen ook aanbevelen

Vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig.

Kom al jaren met 5 voertuigen bij Coumans Hompes. Van camper tot personenauto. Ze hebben alle moderne gereedschappen in huis en de monteurs zijn goed opgeleide vakmannen. Wat ik zeker zo belangrijk vind is de benadering en behandeling van mij als klant. Altijd vriendelijk en een duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.

Zéér klantvriendelijkheid en erg capabel.

Zoals eigenlijk bij ieder contact werd ik ook gisteren zéér klantvriendelijk geholpen. Het voelt als familie.

perfect geholpen en begeleid

de koppeling was kapot en de auto werd met de sleepdienst bij Coumans-Hompens neergezet. na ontvangst ging de auto per direct de brug op voor onderzoek waarbij ik door Maurice goed op de hoogte gehouden werd over de voortgang van de reparatie en wat er kapot was. Na reparatie kwam ik de auto ophalen en liet hij nogmaals zien wat er vervangen was en heeft ook uitgelegd waarom. Auto rijd en schakelt weer als een zonnetje en de ingreep is duur. Maurice staat achter zijn producten en diensten die hij aanbiedt en wat het in deze echt de kracht is is dat zij de tijd nemen om je door een reparatie te praten... wat is er kapot, opbouw van de kosten. Autorijden is duur, deze reparatie heeft ook veel geld gekost. Door het verhaal wat zij vertellen begrijp je de kosten en de kosten opbouw.... heel plat gezegd... ik voel me niet genaaid en heb wel eens meegemaakt dat dat anders is. Vertrouwen in wat wat de mensen doen en kunnen is van belang. dat geeft Coumans-Hompens mij... geen 10 wel een 9 .... mag altijd ruimte zijn voor verbetering...

Prima autobedrijf met goede werkplaats.

Bij dit bedrijf wordt je altijd goed geholpen. Sterke punten zijn de goede service, tijd en uitleg die ze voor je nemen, vriendelijk. Verbeterpunten heb ik dan tot nu toe nog niet kunnen ontdekken.

Vakmensen.

Als ik een probleem heb met mijn auto meld ik dat. Indien nodig wordt er een afspraak gemaakt en dan wordt er gezorgd voor een oplossing. Er is altijd sprake van vriendelijk, klantgericht contact.

Super!!

Komen afspraken goed na!!

Mijn vaste garage voor onderhoud

Mijn vaste adres voor onderhoud en reparaties. Vakmensen met een gedegen kennis en dat allemaal voor een redelijke prijs.

Kom er al jaren, prima service en altijd vriendelijk!

Goede service en ze maken altijd tijd voor je.

Snel vakkundig en betaalbaar

Nemen de tijd voor je Repareren eerst voordat ze vervangen Overleggen vooraf bij ( onverwachte ) reparatie of vervanging

Servicegericht

Vriendelijk aan de telefoon. Denken mee!

Super service,verstand van zaken,klantvriendelijk

Zeer fijne betrouwbare garage,vakpersoneel Verstand van zaken. Ben al jaren zeer tevreden.

Gewoon super service

Na een telefoontje de zelfde dag nog opgelost. Ze staan altijd klaar gewoonweg top.

Super correct, altijd !

Goed bereikbaar, afspraken worden goed nagekomen en correct werk !

Klantvriendelijk en ben goed geholpen

Zeer tevreden over afhandeling.

Staan snel klaar

Snelle service, ook tussendoos

Super service en goede prijs kwaliteit verhouding

Wordt altijd goed en snel geholpen voor kleine onderhoud van mijn auto’s. Eerlijk advies en goede service! Tevens 2e keer een occasie auto aangeschaft. Prima garage!

Altijd goed!

Goede contrôle van banden en staat van de motor. Degelijk advies voor automaatrijders mbt het onderhoudschema. Dit verlengt de levensduur en het storingsvrij en comfortabel rijden.

Prima service !

Altijd correct geholpen, goede service en prettig contact !

Helaas niet geheel tevreden

Op 28 mei 2021 een jong gebruikte auto aangeschaft incl. een set winterbanden welke een half seizoen oud waren, aldus de desbetreffende verkoper. De vorige eigenaar had deze aangeschaft maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. In goed vertrouwen heb ik de winterbanden niet bekeken aangezien hij me vertelde dat deze in opslag lagen. Afgelopen week de set gaan ophalen, helaas waren het banden wat al 11 jaar oud waren en gemiddeld 5 millimeter profieldiepte. Na meerdere keren contact te hebben gezocht kreeg ik het aanbod om 4 nieuwe banden te kopen à inkoopprijs aangezien zij hier niet schuldig aan waren. Het aanbod was 325 euro voor 4 banden incl. montage, na een paar minuten googlen had ik dezelfde banden al goedkoper gevonden incl. bezorging & montage. Al met al voel ik me er niet meer prettig bij om bij deze garage iets te laten doen.

Zéér goede service

Deze garage verzorgd al jaren het onderhoud aan onze auto’s maar ook als je net voor het weekend nog even binnenkomt met een klein probleempje willen ze je helpen.

Super tevreden!!

Vriendelijk, goede vakmensen, kortom een super garage

Uitstekend, betrouwbaar en vriendelijk

Een uitstekende garage, met 'gevoel' voor de klant. Vakbekwaam!

Prima dienstverlening en kwaliteit

Prima service gerichtheid: je kunt altijd terecht, voor grotere maar ook voor kleinere zaken. Fijn om te weten dat je er terecht kunt bij zaken waarvan jezelf geen verstand hebt.

Zeer klantvriendelijk