Vriendelijke en deskundige .

Vriendelijke , behulpzame bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Duidelijke uitleg welke werkzaamheden gedaan moeten worden. Ik heb het gevoel dat ze niets overbodig doen , alleen om geld te verdienen, waar ik dat bijandere be drijven wel eens gehad heb.

Uitstekend geholpen en niet duur.

Je wordt snel en vriendelijk geholpen door deskundige vaklui. Er wordt vooraf duidelijk gecommuniceerd wat er aan de auto gedaan moet worden en wat de eventuele kosten gaan worden. Een uitstekende garage ‘n aanrader.

Uitstekend werk volgens afspraak!

Servicegericht bedrijf wat z’n afspraken nakomt. Altijd duidelijke tekst en uitleg bij de te verrichte werkzaamheden.

Alle meldingen verholpen, auto 20 jaar oud en met 300+pk

Autoliefhebbers.

Na een reeks storingen te hebben verholpen nog een prima advies gehad!

Klantgericht, doelgericht, vriendelijk, behulpzaam

Zeer snel, vriendelijk, mee denkend

Super service , Eerlijk advies en vakkundige reparatie

We zijn zeer goed geholpen!

Onze auto starten niet meer! Accu naar de philisteinen ! Ze komen meteen aan met ‘n startaccu. Rijd maar naar de garage en we zullen de accu vervangen. Diezelfde middag konden we de auto weer ophalen met ‘n nieuwe accu.

Uitstekend.

Altijd goede service en probleemoplossend.

Zeer positief

Zonder afspraak binnengelopen omdat mijn accu stuk leek. Meteen vriendelijk geholpen. Accu was inderdaad stuk. Ik kon 2 uurtjes later al terugkomen en heeft men de accu vervangen. Fijne service

Geweldig autobedrijf

De hulpvaardigheid bij problemen, de snelheid van handelen en het buitengewoon vriendelijke personeel maken dit autobedijf tot een garage waar je graag geholpen wordt.

Goed en snel geholpen

Makkelijk om afspraak te maken. Snel en vakkundig geholpen.

Onderhoud prima uitgevoerd. Vooraf besproken wat er vervangen ging worden.

Geweldige service !

Staan direct voor je klaar met een goed advies

Zoals al vele jaren correct klantgericht, afspraken die gemaakt zijn altijd top.

Behulpzaam, snel en adequaat

Vervangend vervoer mogelijk Goede uitleg en vakkundigheid

helemaal goed!

Flexibel, helemaal goed!

Heel positief!

Eerlijke service, verstand van zaken, maken tijd voor je vrij, en niet te duur.

Auto startte niet. Binnen 10 minuten was de eigenaar er om de accu via een snellader op te laden. Vervolgens is er in de garage een nieuwe accu ingezet. Alles opgelost binnen 30 minuten. Echt geweldig!!

Qua gepleegd onderhoud zit het wel snor

De kleine beurt aan mijn auto is (voor zo ver ik dat kan beoordelen) wel goed uitgevoerd. Wel hadden ze even mogen bellen om aan te geven dat er wat extra's nodig was (remblokken vervangen). En het toevoegen van Tunap injectorbescherming blijft ietwat discutabel. De app voor het maken van een afspraak moet echt beter, want ik moest alsnog bellen om te checken of de geplande dag akkoord was (kreeg geen definitieve goedkeuring in e-mail). Een laatste puntje wat ik ietwat ergerlijk vind is dat ze ongevraagd de kentekenplaathouder (achter) hebben vervangen zodat ik nu met reclame voor coumans-hompes rond rijd. Dat hoort zo niet vind ik.

Perfecte service

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Gratis leenauto. Perfecte service.

Prima service / goede prijs kwaliteieverhouding

Prima service ,keurig gebeld toen auto klaar was . Prijs /kwaliteitsverhouding is goed

Perfecte service

Olie laten verversen van de automatische versnellingsbak van mijn Mercedes. Er werd duidelijk van tevoren aangegeven met wat voor kosten ik rekening moest houden. Vriendelijk personeel. Voor een eventuele onderhoudsbeurt / reparatie weer naar autobedrijf Coumans-Hompes.

Aardige en kundige mensen.

Ik werd op een zeer professionele en snelle manier geholpen waarbij duidelijk werd aangegeven wat de oorzaak was van het uitvallen van de motor, welke reparaties noodzakelijk waren en de kosten daarvan. Zeker een aanrader deze garage.

Vriendelijke mensen en uitstekende service

Ze bieden altijd oplossingen, het is een zeer professioneel bedrijf waar ik al jaren klant ben. Zij houden auto rijden betaalbaar.