Volgens afspraak en met de Juiste diagnose reparatie uitgevoerd

Prima service. Klantvriendelijk en luistert oor. Gericht onderzoek naar oorzaak en verhelpen door juiste reparatie. Prijs-kwaliteit verhouding is daarom prima.

Goede en snelle service

Ik ben uiterst tevreden over de service van Autobedrijf Coumans-Hompes B.V.

Prima service voor een mooie prijs

prima betrouwbaar bedrijf

APK keuring laten doen en ben netjes op de hoogte gehouden van de keuring. Geen gekke dingen.

Betrouwbaar bedrijf met een eerlijke prijs.

General Technical Support komt al vele jaren met haar bedrijfsauto's bij dit bedrijf. We hebben altijd een eerlijk gevoel bij dit bedrijf. Goede uitleg over de reparaties en goed advies.

Goed werk en advies geleverd.

Zeer vriendelijk en meedenkend. Laten ook zien wat er vervangen is.

Erg klantvriendelijk en een eerlijke behandeling!!

Top Garage!!

Super garage met snelle Service. Dank aan Maurice en John.

Helemaal tevreden

Als ik een probleem heb met mijn auto lost Autobedrijf Coumans-Hompes het op!

Snelle service!

Top bedrijf!

Zeer snel geholpen met een motorstoring en reparatie. Echte deskundige vakmensen met uitstekende service.

Topservice

Goed werk,goede service,vakkennis

Ervaren specialisten

Al jaren mijn vertrouwde adres voor koop en onderhoud van mijn auto’s. Het zijn ervaren specialisten die alles kunnen repareren, zorgvuldig en voor een nette prijs. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goed ontvangst en een eerlijk bedrijf.

Ik heb een goed gevoel bij dit bedrijf. Als er iets is met de auto staan ze meteen voor je klaar. Je krijgt dan ook meteen een leenauto mee.

Denken mee en prijs / kwaliteit verhouding is goed

Snel en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig personeel Kopje koffie en de auto was weer gekeurd!

De mensen die werken in deze garage zijn altijd behulpzaam

Al jaren komen wij bij deze garage en zullen ook nimmer overwegen om over te stappen naar een andere, De redenen zijn duidelijk. Altijd staat men bij een probleem direct voor je klaar. Er wordt meegedacht en het probleem wordt vakkundig opgelost. Daarnaast staat vriendelijkheid hoog in het vaandel. een topgarage met top mensen!

Snelle service en goede hulp.

Ik werd goed geholpen en op de hoogte gehouden van de voortgang van de reperatie aan mijn auto.

Super Service !!!

Je wordt SNEL, CORRECT en VRIENDELIJK geholpen !!!

Snel , betrouwbaar en eerlijk

Ze werken snel , communiceren goed en zijn eerlijk

Vriendelijke, goede service.

Perfecte service

problemen en onderhoudsbeurten worden altijd in volle tevredenheid afgewerkt.

Uitstekende noodservice op zaterdag !

Het is al erg fijn om op zaterdag terecht te kunnen om een storingsmelding te laten uitlezen, maar nog prettiger dat men de moeite neemt het noodzakelijke onderdeel op te halen en te monteren. Storing opgelost en weer rijklaar !

Gewoon, eerlijk duurt het langst!

Komen al jaren bij Coumans _ Hompes en worden goed en vooral eerlijk geholpen. En dat is zeker in deze tijd zeer belangrijk.

Top service en vakkundige reparatie!