Fantastisch

Auto startte niet. Binnen 10 minuten was de eigenaar er om de accu via een snellader op te laden. Vervolgens is er in de garage een nieuwe accu ingezet. Alles opgelost binnen 30 minuten. Echt geweldig!!

Qua gepleegd onderhoud zit het wel snor

De kleine beurt aan mijn auto is (voor zo ver ik dat kan beoordelen) wel goed uitgevoerd. Wel hadden ze even mogen bellen om aan te geven dat er wat extra's nodig was (remblokken vervangen). En het toevoegen van Tunap injectorbescherming blijft ietwat discutabel. De app voor het maken van een afspraak moet echt beter, want ik moest alsnog bellen om te checken of de geplande dag akkoord was (kreeg geen definitieve goedkeuring in e-mail). Een laatste puntje wat ik ietwat ergerlijk vind is dat ze ongevraagd de kentekenplaathouder (achter) hebben vervangen zodat ik nu met reclame voor coumans-hompes rond rijd. Dat hoort zo niet vind ik.

Perfecte service

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Gratis leenauto. Perfecte service.

Prima service / goede prijs kwaliteieverhouding

Prima service ,keurig gebeld toen auto klaar was . Prijs /kwaliteitsverhouding is goed

Perfecte service

Olie laten verversen van de automatische versnellingsbak van mijn Mercedes. Er werd duidelijk van tevoren aangegeven met wat voor kosten ik rekening moest houden. Vriendelijk personeel. Voor een eventuele onderhoudsbeurt / reparatie weer naar autobedrijf Coumans-Hompes.

Aardige en kundige mensen.

Ik werd op een zeer professionele en snelle manier geholpen waarbij duidelijk werd aangegeven wat de oorzaak was van het uitvallen van de motor, welke reparaties noodzakelijk waren en de kosten daarvan. Zeker een aanrader deze garage.

Vriendelijke mensen en uitstekende service

Ze bieden altijd oplossingen, het is een zeer professioneel bedrijf waar ik al jaren klant ben. Zij houden auto rijden betaalbaar.

Goede garage

Wij worden altijd snel en goed geholpen. Een fijne garage die wij anderen ook aanbevelen

Vriendelijk, behulpzaam en zeer kundig.

Kom al jaren met 5 voertuigen bij Coumans Hompes. Van camper tot personenauto. Ze hebben alle moderne gereedschappen in huis en de monteurs zijn goed opgeleide vakmannen. Wat ik zeker zo belangrijk vind is de benadering en behandeling van mij als klant. Altijd vriendelijk en een duidelijke uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden.

Zéér klantvriendelijkheid en erg capabel.

Zoals eigenlijk bij ieder contact werd ik ook gisteren zéér klantvriendelijk geholpen. Het voelt als familie.

perfect geholpen en begeleid

de koppeling was kapot en de auto werd met de sleepdienst bij Coumans-Hompens neergezet. na ontvangst ging de auto per direct de brug op voor onderzoek waarbij ik door Maurice goed op de hoogte gehouden werd over de voortgang van de reparatie en wat er kapot was. Na reparatie kwam ik de auto ophalen en liet hij nogmaals zien wat er vervangen was en heeft ook uitgelegd waarom. Auto rijd en schakelt weer als een zonnetje en de ingreep is duur. Maurice staat achter zijn producten en diensten die hij aanbiedt en wat het in deze echt de kracht is is dat zij de tijd nemen om je door een reparatie te praten... wat is er kapot, opbouw van de kosten. Autorijden is duur, deze reparatie heeft ook veel geld gekost. Door het verhaal wat zij vertellen begrijp je de kosten en de kosten opbouw.... heel plat gezegd... ik voel me niet genaaid en heb wel eens meegemaakt dat dat anders is. Vertrouwen in wat wat de mensen doen en kunnen is van belang. dat geeft Coumans-Hompens mij... geen 10 wel een 9 .... mag altijd ruimte zijn voor verbetering...

Prima autobedrijf met goede werkplaats.

Bij dit bedrijf wordt je altijd goed geholpen. Sterke punten zijn de goede service, tijd en uitleg die ze voor je nemen, vriendelijk. Verbeterpunten heb ik dan tot nu toe nog niet kunnen ontdekken.

Vakmensen.

Als ik een probleem heb met mijn auto meld ik dat. Indien nodig wordt er een afspraak gemaakt en dan wordt er gezorgd voor een oplossing. Er is altijd sprake van vriendelijk, klantgericht contact.

Super!!

Komen afspraken goed na!!

Mijn vaste garage voor onderhoud

Mijn vaste adres voor onderhoud en reparaties. Vakmensen met een gedegen kennis en dat allemaal voor een redelijke prijs.

Kom er al jaren, prima service en altijd vriendelijk!

Goede service en ze maken altijd tijd voor je.

Snel vakkundig en betaalbaar

Nemen de tijd voor je Repareren eerst voordat ze vervangen Overleggen vooraf bij ( onverwachte ) reparatie of vervanging

Servicegericht

Vriendelijk aan de telefoon. Denken mee!

Super service,verstand van zaken,klantvriendelijk

Zeer fijne betrouwbare garage,vakpersoneel Verstand van zaken. Ben al jaren zeer tevreden.

Gewoon super service

Na een telefoontje de zelfde dag nog opgelost. Ze staan altijd klaar gewoonweg top.

Super correct, altijd !

Goed bereikbaar, afspraken worden goed nagekomen en correct werk !

Klantvriendelijk en ben goed geholpen

Zeer tevreden over afhandeling.

Staan snel klaar

Snelle service, ook tussendoos

Super service en goede prijs kwaliteit verhouding

Wordt altijd goed en snel geholpen voor kleine onderhoud van mijn auto’s. Eerlijk advies en goede service! Tevens 2e keer een occasie auto aangeschaft. Prima garage!

Altijd goed!

Goede contrôle van banden en staat van de motor. Degelijk advies voor automaatrijders mbt het onderhoudschema. Dit verlengt de levensduur en het storingsvrij en comfortabel rijden.