Super correct, altijd !

Goed bereikbaar, afspraken worden goed nagekomen en correct werk !

Klantvriendelijk en ben goed geholpen

Zeer tevreden over afhandeling.

Staan snel klaar

Snelle service, ook tussendoos

Super service en goede prijs kwaliteit verhouding

Wordt altijd goed en snel geholpen voor kleine onderhoud van mijn auto’s. Eerlijk advies en goede service! Tevens 2e keer een occasie auto aangeschaft. Prima garage!

Altijd goed!

Goede contrôle van banden en staat van de motor. Degelijk advies voor automaatrijders mbt het onderhoudschema. Dit verlengt de levensduur en het storingsvrij en comfortabel rijden.

Prima service !

Altijd correct geholpen, goede service en prettig contact !

Helaas niet geheel tevreden

Op 28 mei 2021 een jong gebruikte auto aangeschaft incl. een set winterbanden welke een half seizoen oud waren, aldus de desbetreffende verkoper. De vorige eigenaar had deze aangeschaft maar dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. In goed vertrouwen heb ik de winterbanden niet bekeken aangezien hij me vertelde dat deze in opslag lagen. Afgelopen week de set gaan ophalen, helaas waren het banden wat al 11 jaar oud waren en gemiddeld 5 millimeter profieldiepte. Na meerdere keren contact te hebben gezocht kreeg ik het aanbod om 4 nieuwe banden te kopen à inkoopprijs aangezien zij hier niet schuldig aan waren. Het aanbod was 325 euro voor 4 banden incl. montage, na een paar minuten googlen had ik dezelfde banden al goedkoper gevonden incl. bezorging & montage. Al met al voel ik me er niet meer prettig bij om bij deze garage iets te laten doen.

Zéér goede service

Deze garage verzorgd al jaren het onderhoud aan onze auto’s maar ook als je net voor het weekend nog even binnenkomt met een klein probleempje willen ze je helpen.

Super tevreden!!

Vriendelijk, goede vakmensen, kortom een super garage

Uitstekend, betrouwbaar en vriendelijk

Een uitstekende garage, met 'gevoel' voor de klant. Vakbekwaam!

Prima dienstverlening en kwaliteit

Prima service gerichtheid: je kunt altijd terecht, voor grotere maar ook voor kleinere zaken. Fijn om te weten dat je er terecht kunt bij zaken waarvan jezelf geen verstand hebt.

Zeer klantvriendelijk

Altijd supersnelle service!

Goed onderhoud, reparaties door geweldige monteurs

Prettige , vriendelijke omgang en goede duidelijke service

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en uitleg gegeven over de te nemen handelingen. Laten de klant bepalen welke werkzaamheden al dan niet uitgevoerd worden.

Uitstekende en snelle service

John en Maurice maken het mogelijk!

Uitstekende service

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima service en goed werk. Helemaal top

Snel en makkelijk!

Snel zonder poespas

Zoals altijd betrouwbare, sneller en klantvriendelijke service

Alle vooroordelen over automobielbedrijven gelden hier niet. Bij Coumans staat de klant centraal en dat merk je. Kosteloze leenauto en afspraken die ook worden nagekomen. Tja reparaties kosten nu eenmaal geld. dus dat is bij Coumans niet anders. Ik kom hier al enkele jaren en ook onze kinderen hebben inmiddels een auto van Coumans.

Zeer vriendelijk, uitstekende kwaliteit, meedenken met de klant

De eigenaar en medewerkers zijn vriendelijk en doen graag het onderhoud van mijn auto. Ook denken ze in oplossingen mee met de klant. De kwaliteit van het onderhoud is uitstekend. Ik kan iedereen deze garage aanbevelen.

Service, snelheid van handelen en afspraak nakomen.

Contact opgenomen nav mankement waarna direct is gehandeld. Hierna service gericht opgelost.

Erg Content,

Vriendelijk, klantgericht. Prima geholpen

Snel geholpen, goed gerepareerd

Kwam voor een reparatie van de buitenspiegel, het glas was gebroken en het knipperlicht kapot. Na langs te zijn geweest voor een prijsindicatie meteen een afspraak gemaakt voor late diezelfde week. 's ochtends mijn auto afgegeven, kreeg ook meteen een leenauto mee, en 2 uur later werd ik gebeld dat de auto klaar was. Kortom, top service!

Fantastisch!

Aankoop Occasion, heel blij met mn pas aangeschafte „zo goed als nieuwe“ Opel Corsa

In 1 woord: super garage!!

Wij zijn “ouderwets” goed geholpen bij deze garage. Eigen auto ingeruild, andere teruggekocht. Fijn en realistische onderhandeling. Afspraken prima nagekomen en extra service toen stekker van de trekhaak niet bleek te passen. Geweldig bedankt Maurice en John!!!

Prima auto's en zeer klantvriendelijk

Na een zoektocht door Nederland dicht bij huis geëindigd. Snel geholpen, echt klantvriendelijk. Blij met mijn nieuwe auto en dik tevreden over deze garage!