Ontzettend betrouwbaar autobedrijf!

Op zoek naar een andere auto of een garage waar je je huidige auto voor onderhoud naartoe kunt brengen? Dan ben je bij deze garage echt aan het juiste adres. Ik heb hier onlangs mijn auto gekocht en heb het als zeer prettig ervaren. Hele vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers. Goed bereikbaar via de telefoon en e-mail en ze zijn snel in hun contact. Ze hebben een keurige auto afgeleverd en ik kreeg zelfs bij de koop nog een prachtige bos bloemen. Ik zou er in de toekomst zo weer een andere auto kopen!

Vriendelijk, deskundig en punktueel

De auto was als omschreven en werd correct afgeleverd. De accu bleek iets te zwak voor het start/stop systeem en is direct vervangen door deskundig personeel

Goed geregeld begin tot eind

Eindelijk een garage met een goede auto met een goede prijs, gezellige omgeving, aangenaam contact. TOP

Goede communicatie en nette auto's voor een juiste prijs bij een leuk familiebedrijf!!

Mijn eerste contact legde ik via Marktplaats, er werd snel en correct gereageerd. Flexibele mogelijkheden. De dame had goed kennis van de auto. Bezoek en testrit konden snel ingepland worden. Fijn contact en goede communicatie en lekkere DouweEgberts koffie! Een leuk compact familiebedrijf met kennis van zaken, echt een aanrader!

Fijne en persoonlijke aandacht.

Kom al jaren bij garage Valkenburg. Auto mocht ik 2 keer heel lang proefrijden. Met goede inruil en afspraak de auto aangeschaft. Prettige aandacht.

Goede en vakkundige service

We zijn fijn geholpen bij het vinden van de juiste tweedehands auto voor ons. Na het rijden van de proefrit hadden we nog wat mankementjes aan de auto gevonden, die aangepakt werden voordat de auto afgeleverd zou worden. Ook was het geen probleem dat we er nog een nachtje over wilden slapen en konden we met gemak onze eigen auto inruilen. De communicatie verliep super en toen de auto, met APK, afgeleverd werd kregen we ook te horen dat een aantal zaken die naar voren kamen bij de APK ook aangepakt zijn. Het voelde erg fijn om deze tweedehands auto op zo'n manier te kopen, er wordt echt mee gedacht!

Prima ervaring!

Vriendelijk, vakkundig, bondig, prettig, vertrouwen wekkend, kortom een prima ervaring.

Gewoon goed

Goed geholpen, zeker aanbevelen

Fijn bedrijf

Wij komen al jaren bij autobedrijf Valkenburg, je word er altijd fijn geholpen, betrouwbaar en vakkundig!

Betrouwbare autobedrijf.

In februari een auto hier gekocht en mijn oude auto ingeruild. tot nu toe zeer tevreden. Heel prettig en netjes geholpen. Komt zeer betrouwbaar over!

Betrouwbaarheid en persoonlijke benadering kenmerkt Autobedrijf Valkenburg.

Autobedrijf Valkenburg heeft mij geholpen met het aanschaffen van een andere auto. Ze hebben meegezocht, advies gegeven over de auto’s en uiteindelijk de verdere afhandeling verzorgd. Het is fijn om te weten dat ik zo kan vertrouwen op de personen waar dit autobedrijf van is en op de medewerkers die daar werkzaam zijn.

Goed .

Op advies van andere klanten u site in de gaten gehouden. Tot op heden nog geen spijt gehad , geloof ook niet dat ik dat krijg . Tot op heden goede Toyota gekocht bjj U

Mijn eerste elektrische auto hier gekocht. Alle ruimte gekregen voor een uitgebreide proefrit om te bepalen of de auto aan mijn eisen kon voldoen. Met veel tevredenheid de auto gekocht. Het personeel is erg behulpzaam, meedenkend en ze nemen de tijd voor je. Ook na de aankoop blijven ze voor je klaar staan en word je snel geholpen. Ik ben erg tevreden.

uitstekend

Na bijna 10 jaar een Ford Focus gereden te hebben die we hebben gekocht bij Valkenburg en daar uitstekend is onderhouden, was het tijd voor een "nieuwe". Deze staat nu sinds 3 weken voor onze deur en is ook weer een fijne auto. Onze nieuwe auto blijft ook in onderhoud bij Valkenburg, ondanks dat we nu in Friesland wonen. We vertrouwen Valkenburg blind en gaan niet meer naar een ander autobedrijf. Kundige monteurs en uitstekende service!

Ze staan altijd voor je klaar, leen auto makkelijk te regelen.goede service Vriendelijk personeel

Goede duidelijke en vooral erg vriendelijke service en een fijne auto afgeleverd.

Prettig contact met verkopers zonder "push" praatjes en een ouderwetse service. Kortom: een bedrijf waar je rustig een betrouwbare auto kunt kopen en onderhouden,

Degelijk autobedrijf

Afspraak wordt na gekomen, service is vriendelijk.

Alles naar tevredenheid uitgevoerd

Al meer dan 25 jaar tevreden klant

ik ben tevreden met valkenburg

Zeer goede service klantvriendelijk en vakkundigheid kortom een top bedrijf..

Weinig aan toe te voegen enkel nog dat het een betouwbaar bedrijf is waarbij je zonder enige twijfel of zorgen terecht kan..

Niet best

Ze zeggen dat ze iets maken en nieuw erin hebben gezet. Binnen 6 maanden 5x terug geweest met hetzelfde probleem. Daarn een keer naar een dealer gegaan,rij nu al 5maanden zonder problemen...terwijl ze zeiden iets nieuws erin hebben gezet, wat helemaal niet zo was...

Vervelend dat het zo gelopen is. Wij hebben van onze kant onze uiterste beste gedaan u te helpen, echter zijn hier o.a. door communicatie fouten door gemaakt. Onze oprechte excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Valkenburg

Uitstekend en betrouwbaar!

Hele fijne service die verder gaat dan andere garages. Transparant, snel en vakkundig!

Goed geholpen met het kopen van een auto

Betrouwbaar auto bedrijf

Heel goed geholpen !

Planckstraat 2

3902 HS Veenendaal

318522 964

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om