Voor het eerst hier een paar maanden geleden een auto gekocht. Tevreden over de service, paar kleine dingetjes met de auto maar allemaal tot op heden keurig opgelost . Tevreden klant zover.

fijn en vertrouwd

We waren op zoek naar een kleinere auto, zijn fijn ontvangen en er werd goed meegedacht. Daarna op de hoogte gehouden van auto's die binnenkwamen. Zo was het snel voor elkaar!

fijn en vertrouwd

Hele goede service en fijn contact.

De Toyota Yaris heb ik snel bekeken en was ook snel gekocht. Het voelde gelijk erg goed en vertrouwd. perfect!

Zeer goede service

Sinds mijn rijbewijs koop en onderhoud ik hier mijn auto en ben altijd netjes, vriendelijk en zeer betrouwbaar geholpen.

Gewoon goed

Goed en betrouwbaar adres, auto keurig afgeleverd!

Erg fijn geholpen , goede afspraken kunnen maken. Hoop oprecht dat zij zich er aan houden . Wij hebben dan onze nieuwe garage gevonden. En komen zeker terug.

Goede service en duidelijkheid

Prettige ervaring met dit bedrijf. Duidelijke voorwaarden en goede service. Verkoper stond achter het te verkopen product en wilde het alleen met garantie aanbieden, en was niet geintresseerd in een meeneem prijs. Dat geeft mijn inziens aan dat het een goede auto betreft. Vervolgens netjes met APK en een beurt thuis afgeleverd. Afgesproken puntjes waren zoals besproken uitgevoerd.

Fijn personeel. En goeie service.

Denken goed mee. Een zoekopdracht laten doen en binnen twee weken was alles geregeld. Ik ben zeer tevreden met garage valkenburg

Top!!

Gebruikte oudere auto gekocht. Deze is netjes afgeleverd met nieuwe Apk en een afleverbeurt. Tot mijn verbazing zelfs met een set nieuwe wieldoppen. Prettige ontvangst door Evert en alles keurig geregeld.

Heel aardig ontvangen.

Auto gekocht binnen een kwartier, gevraagd of er een nieuwe APK bij kon bij aflevering. Na 1 week auto opgehaald zoals besproken met nieuwe APK. Tot nu toe voldoet auto een Opel Meriva aan al onze wensen.

Zeer goed en klantvriendelijk

Bij de aanschaf van de auto geeft men het gevoel dat de klant op de eerste plaats staat. Topbedrijf

Buitengewoon goed en betrouwbaar!

Al 8 jaar zeer te reden klant met 4 auto's. Twee weken geleden een prachtige Ford Kuga gekocht. Zeer weinig kilometers op de teller en ondanks dat toch een probleem met de koppelingsplaten. Zonder gedoe hebben zij alles wat nodig was vervangen zonder dat ik er om gevraagd hebt. Echt zeer betrouwbare mensen. Als kleine blijk van waardering heb ik vanmorgen een doos saucijzenbroodjes en appelflappen gebracht. Ook vanmorgen smaakte de koffie weer goed. Een aanrader!!!

perfekt

al enkele jaren klant dit is de 3de auto

Bruikbaar advies en prima kwaliteit

Mijn auto gaf veel problemen ( niet bij Valkenburg gekocht!). Vaak geweest en advies gekregen. De huidige auto bevalt prima en kreeg een jaar garantie.

Goede service, vertrouwd autobedrijf, komen afspraken na.

Prettige persoonlijke service

Onze oude auto ging kapot. Deze ingeruild en andere gekocht. Tot die tijd een leenauto gekregen. Nieuwe auto prima afgeleverd

Ondanks de drukte snel en professioneel geholpen

Snelheid en kwaliteit

Super service!

Fijn en eerlijk bedrijf,netjes goed en snel verzorgd

Auto gekocht werd netjes volgens afspraak, schoon en gepoetst geleverd

Ontzettend betrouwbaar autobedrijf!

Op zoek naar een andere auto of een garage waar je je huidige auto voor onderhoud naartoe kunt brengen? Dan ben je bij deze garage echt aan het juiste adres. Ik heb hier onlangs mijn auto gekocht en heb het als zeer prettig ervaren. Hele vriendelijke, behulpzame en meedenkende medewerkers. Goed bereikbaar via de telefoon en e-mail en ze zijn snel in hun contact. Ze hebben een keurige auto afgeleverd en ik kreeg zelfs bij de koop nog een prachtige bos bloemen. Ik zou er in de toekomst zo weer een andere auto kopen!

Vriendelijk, deskundig en punktueel

De auto was als omschreven en werd correct afgeleverd. De accu bleek iets te zwak voor het start/stop systeem en is direct vervangen door deskundig personeel

Goed geregeld begin tot eind

Eindelijk een garage met een goede auto met een goede prijs, gezellige omgeving, aangenaam contact. TOP

Goede communicatie en nette auto's voor een juiste prijs bij een leuk familiebedrijf!!

Mijn eerste contact legde ik via Marktplaats, er werd snel en correct gereageerd. Flexibele mogelijkheden. De dame had goed kennis van de auto. Bezoek en testrit konden snel ingepland worden. Fijn contact en goede communicatie en lekkere DouweEgberts koffie! Een leuk compact familiebedrijf met kennis van zaken, echt een aanrader!

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om