Prettig geholpen

Eerlijk advies, eerlijke prijzen

Betrouwbaar en klantgericht

Alle personeelsleden staan voor je klaar, indien nodig.

Bijzonder goed

Bijzonder goed.

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden met de service van deze garage. Het personeel is vriendelijk. De communicatie was transparant en ik waardeer de eerlijkheid en zal zeker terugkomen. Een betrouwbare plek voor een andere auto en autoreparaties.

Erg vriendelijk met een top service

Super tevreden…klantvriendelijk en kundig bedrijf.

Mooi aanbod aan auto's en duidelijk in wat er mogelijk is en hoe er wordt verkocht wat ik persoonlijk fijn vind is de all in prijs dus geen opleverkosten .

zeer goed

goed bedrijf staan altijd klaar voor een woord

Zeer betrouwbaar bedrijf. Word netjes te woord gestaan hoe druk ze het ook hebben

vakkundig geholpen

Het is een vakkundig bedrijf, we zijn naar volle tevredenheid geholpen

Vriendelijk en deskundig

Eigenaar nam de tijd voor ons, beantwoordde de vragen, komt vakkundig over. Goed advies gekregen bij de aankoop van een andere auto.

Betrouwbaar en uitstekend bedrijf

Betrouwbare auto's, goede garantie, vriendelijke, kundige en klantvriendelijke medewerkers.

Goede service Vriendelijk Eerlijk

Een prettige ervaring

Bedrijf komt bij mij zeer betrouwbaar over, geen druk om tot koop te komen. Aanrader

Net bedrijf, komen afspraken goed na, auto netjes afgeleverd, deal snel gesloten, een aanrader voor

Fijn bedrijf, goede service, deal snel gesloten, auto netjes afgeleverd, aanrader voor iedereen

Klant is koning

Ik heb recent ongeveer voor de 6de keer een auto gekocht bij Valkenburg auto's en altijd naar tevredenheid. Nog nooit, ook niet na de aankoop, voor grote verrassingen komen te staan. Betrouwbaarheid vind ik belangrijk en dat vind ik hier.

Fijn bedrijf, goede service en men denkt mee met de klant

We werden netjes geholpen en we kregen en goede service.

Prettig contact rond aanschaf suzuki celerio

Doorgereden naar deze garage na teleurstellende bezichtiging elders. Verrast door goed aanbod tweedehands auto’s, kwaliteit ervan en vriendelijke benadering. Na proefrit direct overgegaan tot aankoop. We zijn zeer tevreden.

Autobedrijf Valkenburg denkt met je mee1

Op mijn zoektocht naar een goede vervanger van mijn youngtimer, en dat is goed gelukt!

Goed autobedrijf

We werden erg fijn geholpen, en als klant voelden we ons op nummer 1 staan. Ze zijn betrouwbaar en eerlijk!

we zijn heel tevreden met de serviceprocedure.

- luisteren naar onze wensen - goede bemiddeling - vlotte afhandeling - zeer tevreden met onze nieuwe auto

Vakkundig, betrouwbaar en klantgericht

Hier een mooie occasion gekocht. Het team heeft mij goed geholpen en fijn meegedacht om aan mijn wensen te voldoen.

Vriendelijk, eerlijke antwoorden en herstel gemeld mankement

Dit kleinschalige bedrijf doet vertrouwd aan. De proefrit beviel goed, het verkoopgesprek was vriendelijk. Achteraf toch nog tegenvallers: bekleding was vuil (niet gezien) en een knopje was kapot. Dat wordt hersteld. Ook hadden we het onderhoudsboekje niet vóór de koop bekeken, waaruit bleek dat de auto de laatste jaren geen jaarlijkse beurt had gehad, maar 1 x per twee jaar. De bij de transactie beloofde vergoeding voor de wegenwacht voor 1 jaar is snel op onze rekening gestort. We hopen van deze oudere auto veel plezier te hebben.

Dag, Bedankt voor uw review! Bovenstaande punten zullen we zo snel mogelijk oppakken. We wensen u veel rijplezier toe! Vriendelijke groet, Autobedrijf Valkenburg

zeer goed

Goed handel gedaan met 2 zeer mooie auto's in te ruilen en om 1 mooie renault captur te kopen. Vriendelijke groet. Fam. Visser.

Vriendelijk en net bedrijf

Vriendelijk, net en betrouwbaar bedrijf.

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om