Goede service, prima autobedrijf

Ik ben al jaren klant bij Valkenburg. Ze hebben al die jaren prima auto's en service geleverd!

Goede service! Doen wat ze beloven

Betrouwbaar en deskundig.

Betrouwbaar en deskundig bedrijf! Ze zijn open en transparant in contact en denken graag met je mee.

Behulpzaam en duidelijk in de communicatie

Van te voren wordt er netjes overlegd over wat ze wel en niet vervangen. Tot nu toe altijd tevreden.

Goede en deskundige service

Ik ben erg tevreden, er wordt ook goed advies gegeven.

Altijd goed!!!

Ik kom hier al jaren. Dit keer deed mijn auto vlak voor onze vakantie raar. Na 1 telefoontje konden we nog voor onze vakantie komen. Ook dit keer werden we weer super geholpen. Jullie zijn toppers. Ga zo door!

Topbedrijf

Het gaat hier om een autobedrijf waar je goede afspraken mee kunt maken en nog belangrijker, die ook nagekomen worden. Gezien de afstand gevraagd om een goed geplande autokeuring met kleine beurt. Binnen afgesproken tijdbestek stond de auto weer op en top klaar en kan ik mijn weg weer vervolgen.

Vriendelijke behandeling met goede service

Wordt altijd goed geholpen. Zijn betrouwbaar.

Geweldig en vakkundig

Een autobedrijf waar we al jaren komen omdat we een goed gevoel hebben als we onze auto wegbrengen voor onderhoud.

Altijd goed voor elkaar!

Onze bedrijfsauto wordt al jaren door autobedrijf Valkenburg onderhouden, topservice!

Klasse

Onze ervaring is echt super, een paar maanden geleden een Nissan Micra gekocht voor een zacht prijsje en nog steeds starten en rijden! Dit is niet onze eerste auto hier, maar de service die hun bieden vindt je bijna nergens meer. Met andere woorden ga zo door echt super.

Helemaal top

Weer super geholpen en ze denken altijd even met je mee.

Netjes snel eerlijk

Vakkundig en goede service

Reparatie en beurt netjes en vakkundig gedaan

goed gedaan

snel geholpen

Fijn

Perfecte service. Staan altijd voor je klaar.

Mijn ervaring is dat autobedrijf Valkenburg een bedrijf is Waar je op kan vertrouwen.

Wij worden hier altijd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Gastvrij vriendelijk en zeer vakkundig.

Vertrouwd zonder verrassingen

Zoals altijd, een belletje voor de mankementen. Eerlijk verhaal over wat wel en niet moet. Ook wat nog wel even kan wachten. Gewoon vertrouwd.

Een goede klantVRIENDELIJKE garage

Omgaan met de klant.

goede garage, vlot, probleemloos

goede prijs kwaliteit verhouding

Prima service. Dat ervaar ik al jaren.

Jullie zijn heel erg klant vriendelijk Altijd bereidt om me te halen en te brengen.

top!

goed bedrijf met een goede service!

Wij worden altijd goed en vakkundig geholpen!

Al jaren kopen wij onze auto bij autobedrijf Valkenburg. We worden altijd netjes, eerlijk en goed geholpen! Ook het onderhoud wordt gedaan door autobedrijf Valkenburg, dit is altijd heel vakkundig. Wanneer er wat is mag je altijd even langsrijden en dat is een fijn en vertrouwd gevoel! Wij zijn super tevreden!

Aardige mensen. Behulpzaam en kundig vakwerk. Houden zo!!

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om