mensen met aandacht en compassie!

Even een beetje geduld hebben maar dan krijg je ook alle aandacht die je wilt hebben! Ook met minder gemakkelijke situaties wordt rekening gehouden en wordt er alle macht aan de beste oplossing gewerkt naar een uitstekende oplossing. Eindelijk een autobedrijf waar ik zomaar 150 kilometer voor rijd!

Slechte service.

Nog nooit zn slecht amateuristisch bedrijf meegemaakt. Zeer opdringerig personeel. Auto's aansmeren zonder ook maar een proefrit te mogen maken. Tevens een aanbetaling claimen terwijl dit niet meer mag.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Top bedrijf

Mercedes gekocht bij wim kars. Wat een hele fijne verkoper, Neemt alle tijd voor je en lekker bakje koffie erbij gewoon een hele fijne man. Geef dit bedrijf een dikke 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier onze 2e auto gekocht. Zijn zeer tevreden over de ontvangst door de verkoper Charles Kipp, eerst een kopje koffie en daarna een proefrit gemaakt. De aflevering en de overschrijving werd allemaal keurig geregeld. Voor ons is Tonny Keizers een prima adres om een goede auto te kopen. Goede service en klantvriendelijkheid. Een aanrader voor iedereen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gebruikte auto gekocht 11 maanden terug tot heden een geweldige wagen niks op aan te merken.\r\ndit bedrijf is een aanrader voor iedereen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf begin januari auto gekocht, fantastische showroom, met enorme keus. heel good geholpen, ben nu na 5 maanden heel tevreden met mijn aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was voor ons de eerste keer dat wij het bedrijf bezochten. Wij waren blij verrast door de prettige, professionele en open manier waarmee wij ontvangen werden en natuurlijk met de uitgebreide keuze

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf met prachtige auto’s.\r\nDank je Wim Kars voor de top auto die je ons hebt verkocht en hele fijne servies die je ons hebt gegeven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk ruime keuze van diverse merken en deskundig en vriendelijk personeel en een schitterende showroom

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met 1 woord Super ! Wat ik kan aanraden is vraag naar Wim Kars leuke aardige personeel die je zelf kan bereiken op de dag dat hij niet werkt !! \r\n\r\nWij werden heel goed geholpen alles is gelopen zoals het was beloofd zeer tevreden !!! \r\n\r\nDemir

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk geholpen fijne mensen om zaken mee te doen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prettige ontvangst en een heel goede behulpzame verkoper. Auto was op anderhalve dag gereed gemaakt omdat we haast hadden. Alle afspraken werden keurig nagekomen en alle werk werd voor ons uit handen genomen door de verkoper.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net geholpen door een medewerker, kopje koffie is er aangeboden. We zijn wezen kijken voor een auto op diesel en wilde de andere auto inruilen, alles is naar alle te vredenheid afgehandeld. Alles goed uitgelegd. Gewoon goed 😊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind January Audi A4 Allroad 2.0 TSFI gekocht. Klantvriendelijk en goed bedrijf met uiterst vriendelijke personeel.Perfecte service bij het laten installeren van een Klasse 3 alarm en zeer tevreden met de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben superblij met de proffesionele wijze hoe ik geadviseerd bent en begeleid om, mijn nieuwe Lancia te leasen. Mijn grote dank gaat uit naar de heer Martin Eveleens, in mijn ervaring een zeer deskundige en persoonlijke begeleiding top. Ik raad iedereen aan om, eens te gaan kijken naar de mooie showroom in Apeldoorn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele weken geleden kocht ik een prachtige Audi bij dit bedrijf. Na een goed inruilvoorstel kon ik de auto diezelfde dag nog meenemen. Alexander bleek een prettige verkoper te zijn, die zowel oog had voor mijn in te ruilen auto als voor de persoon. Kortom: heel enthousiast! Een bedrijf om trots op te zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service klant vriendelijk verstand van auto’s super 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geregeld gr erwin Jansen Eupe mussel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ingeruild op een nieuwe. keurig netjes geholpen en zeer tevreden over prijs, inruil en afwikkeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht voor ruim 15 mille. Was direct al vanalles mee aan de hand, rekening zou vergoed worden maar liet maanden op zich wachten. Totdat ik erachter kwam dat dit een schade auto is, stuur trekt naar rechts, auto trilt en suist bij hogere snelheden. Men wees me wel op een krasje ergens op de auto maar niet op een grotere ondeugdelijk bijgewerkte schade. Dit is misleiding en oplichting.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld en goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, geweldige service en een fantastische auto!! Kortom heel erg tevreden!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg blij met mijn auto, gekocht bij Auto Keijzers. Zeer goed geholpen en erg tevreden over de verleende service. Zeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf met vakbekwame verkopers.

Over Auto Keijzers B.V.

Filter op Taal