Erg goed en duidelijke voorwaarden.

Auto gekocht met Garantie. Voorruit ging lekken en moest er opnieuw in. Direct gemaakt zonder kosten. erg fijn en snel geholpen.

Geweldig auto bedrijf

Heb mijn Audi A3 cabrio gekocht en ben op een vriendelijke manier geholpen door hans tevens hebben wij een proefrit kunnen maken we waren weg van deze auto alles wat er over de auto te zeggen is klopt gewoon zou zo weer daar een auto kopen tevens aan bevelen om daar te gaan kijken zeker de moeite waard vr gr peter quist

Zeer goede ervaring

Uitstekend geholpen door Alexander Keijzers. Hij heeft de Porsche Cayenne bij mij thuis in Zuid-Limburg afgeleverd. Toen er een storingsmelding verscheen, heeft Alexander meteen aangegeven dat ik op kosten van Keijzers Auto naar Porsche Centrum Maastricht kon gaan. Daar is de storing verholpen. De Porsche-dealer bevestigde dat de Cayenne dealer onderhouden was en onlangs nog een servicebeurt had gehad bij Porsche Centrum Gelderland. Al met al zeer tevreden. Alexander, dank!

Mooie zaak, maar slechte service

Onze auto zou een beurt krijgen waarin alles wat niet werkte aangepakt en zo nodig vernieuwd zou worden. Aan het einde van de vakantie bleek de startmotor kapot. Volgens de Wegenwacht had dat allang opgemerkt moeten worden en was er door Keijzers alleen een nieuwe accu ingezet. Op eigen kosten startmotor vervangen. Ook was tegelijkertijd de uitlaat gaan lekken. Dat was al zo bij aankoop want op het keuringsrapport bleek dat de auto daarop aanvankelijk afgekeurd was. Dat is blijkbaar 'opgelapt', maar niet naar behoren. Alleen na aandringen mijnerzijds, wilde de garage het probleem verhelpen. Een ander probleem, niet functionerende spiegels, was bij aankoop (ophalen) al duidelijk. Dat zou ook gerepareerd worden, maar toen puntje bij paaltje kwam was het toch erg lastig en kon alleen een andere keer als ik zelf de helft zou bijbetalen...

Zo hoor je een bedrijf te runnen

Vorige week een auto gekocht die aan alle verwachtingen voldoet. Vakkundig geholpen en geïnformeerd.... en wat mooi bedrijf, bedankt 👍🏻

Na een tweetal jaren geleden bij Keijzers een auto gekocht te hebben die nog steeds naar tevredenheid bij ons rijdt besloten we voor een andere auto voor mijn vriendin. Onze keus was gevallen op een Fiat 500. Bij aankomst werden we ontvangen door dhr Martin Eveleens die ons eerst lekker trakteerde op koffie en koek. Lekker na een rit van een uur. Dhr Eveleens was hard doch rechtvaardig en na enig onderhandelen konden wij de verkoop sluiten. Niet alleen op verkoopgebied maar ook om de financiering mogelijk rond te krijgen heeft Martin Eveleens zich ingezet voor de zaak. Iets wat je niet vaak meer ziet. Correct en eerlijk. Binnenkort ben ik zelf medisch gezien aan een andere auto toe. Van een cabrio naar een suv Martin kent het verhaal en gaan WE bij hem terug komen. Van Martin Eindhoven.

Prima service en goede auto gekocht

Op maandag 5 augustus jongstleden heb ik een nieuwe BMW bij Auto Keijzers gekocht. Ik werd zeer klantvriendelijk ontvangen en goed geholpen, uiteindelijk na een proefrit de knoop door gehakt. Het mooiste was dat ik mijn nieuwe wagen al dezelfde week op vrijdag op kon halen. Bedankt voor de service, ik zal zeker vaker bij jullie op de website kijken.

Dankzij Martin Eveleens verkoopadviseur van Auto Keijzers te Apeldoorn een aantal dozen mogen verzenden. @Auto Keijzers heeft een goede service , heeft alle tijd voor je en met de prijs kom je er altijd wel uit . Ze leveren de auto keurig af en wat ook belangrijk is , ze hebben voor iedereen wel wat staan en de koffie staat altijd klaar . Dankjewel voor de goede service en uw enthousiasme en interesse voor onze familie en wijkbewoners in Gambia .

geweldige ervaring neemt de moeite om te zoeken naar de gewenste auto!!!

Ik ben fantastisch geholpen door Alexander de Directeur. Hij neemt alle tijd voor jou, om de juiste auto te zoeken met een heerlijke kop koffie en als je wilt eventueel een broodje of ijsje met warm weer. Verder is er een zeer ruime aanbod. Je kunt beter door de weeks een auto kopen dan is er namelijk iets meer tijd,want hij heeft het erg druk om iedereen aan te sturen, en doet dat op een fantastische wijze. Dit is de 4 e auto in een jaar dat wij bij hem kochten met onze familie ,dat wil toch wat zeggen. Zijn vader is ook een hele leuke man waar ik het goed met kan vinden.Dus ze behandelen je als familie Ik wens Alexander Keyzers veel succes met de overname van z,n vader zijn bedrijf.

mensen met aandacht en compassie!

Even een beetje geduld hebben maar dan krijg je ook alle aandacht die je wilt hebben! Ook met minder gemakkelijke situaties wordt rekening gehouden en wordt er alle macht aan de beste oplossing gewerkt naar een uitstekende oplossing. Eindelijk een autobedrijf waar ik zomaar 150 kilometer voor rijd!

Slechte service.

Nog nooit zn slecht amateuristisch bedrijf meegemaakt. Zeer opdringerig personeel. Auto's aansmeren zonder ook maar een proefrit te mogen maken. Tevens een aanbetaling claimen terwijl dit niet meer mag.

Top bedrijf

Mercedes gekocht bij wim kars. Wat een hele fijne verkoper, Neemt alle tijd voor je en lekker bakje koffie erbij gewoon een hele fijne man. Geef dit bedrijf een dikke 10

Wij hebben hier onze 2e auto gekocht. Zijn zeer tevreden over de ontvangst door de verkoper Charles Kipp, eerst een kopje koffie en daarna een proefrit gemaakt. De aflevering en de overschrijving werd allemaal keurig geregeld. Voor ons is Tonny Keizers een prima adres om een goede auto te kopen. Goede service en klantvriendelijkheid. Een aanrader voor iedereen.

gebruikte auto gekocht 11 maanden terug tot heden een geweldige wagen niks op aan te merken. dit bedrijf is een aanrader voor iedereen

begin januari auto gekocht, fantastische showroom, met enorme keus. heel good geholpen, ben nu na 5 maanden heel tevreden met mijn aankoop.

Het was voor ons de eerste keer dat wij het bedrijf bezochten. Wij waren blij verrast door de prettige, professionele en open manier waarmee wij ontvangen werden en natuurlijk met de uitgebreide keuze

Geweldig bedrijf met prachtige auto’s. Dank je Wim Kars voor de top auto die je ons hebt verkocht en hele fijne servies die je ons hebt gegeven

Klantvriendelijk ruime keuze van diverse merken en deskundig en vriendelijk personeel en een schitterende showroom

Met 1 woord Super ! Wat ik kan aanraden is vraag naar Wim Kars leuke aardige personeel die je zelf kan bereiken op de dag dat hij niet werkt !! Wij werden heel goed geholpen alles is gelopen zoals het was beloofd zeer tevreden !!! Demir

Erg vriendelijk geholpen fijne mensen om zaken mee te doen!

Een prettige ontvangst en een heel goede behulpzame verkoper. Auto was op anderhalve dag gereed gemaakt omdat we haast hadden. Alle afspraken werden keurig nagekomen en alle werk werd voor ons uit handen genomen door de verkoper.

Net geholpen door een medewerker, kopje koffie is er aangeboden. We zijn wezen kijken voor een auto op diesel en wilde de andere auto inruilen, alles is naar alle te vredenheid afgehandeld. Alles goed uitgelegd. Gewoon goed 😊

Eind January Audi A4 Allroad 2.0 TSFI gekocht. Klantvriendelijk en goed bedrijf met uiterst vriendelijke personeel.Perfecte service bij het laten installeren van een Klasse 3 alarm en zeer tevreden met de auto.

Ik ben superblij met de proffesionele wijze hoe ik geadviseerd bent en begeleid om, mijn nieuwe Lancia te leasen. Mijn grote dank gaat uit naar de heer Martin Eveleens, in mijn ervaring een zeer deskundige en persoonlijke begeleiding top. Ik raad iedereen aan om, eens te gaan kijken naar de mooie showroom in Apeldoorn.