Afgelopen week een mini Cooper JCW aangekocht , bijzonder goed geholpen door Ettienne Kruit , hij doet echt moeite voor je en is zeer deskundig !! houdt zich aan de afspraken en belt altijd terug ! kortom volgende auto weer bij Keijzers en geholpen worden door Ettienne Kruit !

Klant- en service gericht, klantvriendelijk, snel en adequaat

Afgelopen zaterdag hebben mijn vrouw en ik beiden onze nieuwe auto’s bij Wim Kars en Tonny Keizers opgehaald! Mijn vrouw een Suzuki X Cross en voor mij een vrijwel nieuwe Jaguar E-Pace. Ik was al tevreden klant bij Keijzers: een kleine vier jaar geleden vertaalde Wim Kars mijn vraag snel en adequaat en dat resulteerde in een Jaguar XF. Nu opnieuw bewijst Keijzer dat: na een paar dagen vond Wim mijn droom auto in Duitsland. Alles snel en top afgehandeld! Wim, dank weer voor de klantgerichtheid, de service en vriendelijkheid! Groet Marnix en Marieke.

Professioneel en klant gericht!!!

Afgelopen woensdag mijn range rover evoque opgehaald bij Auto Keijzer Exclusive. Ik ben daar zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Wim Kars, een man met het hart op de juiste plek! Hij heeft mijn vertrouwen meteen gewonnen door zij n kennis en passie voor auto's. Mijn indruk is blijvend hier kom ik zeker terug!! Ga zo door zou ik zeggen!Wim bedankt voor alles!!!

geweldig bedrijf

Onlangs een Mercedes Cabrio gekocht bij hun. Was een sensor kapot. Ze hebben de auto gehaald en gebracht en snel de sensor vervangen. Hiervoor een aantal jaren een MX9 MAZDA bij ze gekocht. een van de fijnste auto s die ik heb gehad, zonder een probleem jarenlang kunnen rijden. Prettige mensen daar, een echt familiebedrijf.

Na een leuk en persoonlijk verkooptraject met (gastheer) Arthur vorige week mijn nieuwe Porsche Cayenne opgehaald Tonnie Keijzers. De aflevering bleek een middagje uit. Bij aankomst was de auto helaas nog niet gereed omdat de verkeerde remschijven geleverd waren. Ondertussen reed er al iemand naar Porsche Amsterdam om een set originele remschijven op te halen. Bij terugkomst werden de schijven en nieuwe blokken gemonteerd. Ook de accu werd niet goed bevonden en moest worden vernieuwd. En tijdens de APK keuring bleken de ruitenwissers hun beste tijd te hebben gehad en werden ook vernieuwd. Ook alle gemaakte afspraken tijdens de verkoop waren nagekomen. Het vertrouwen in een goede afloop steeg daarom met de minuut. De klantbenadering verliep professioneel en positief. Geweldig hoe een ogenschijnlijk probleem tot het overtreffen van verwachtingen heeft geleid. Ik zit zelf in de verkoop en ik geniet daarvan. Mensen, koop hier dus gerust je auto. Ze sturen je echt niet zo maar de weg op als zij niet tevreden zijn. Ik kan dus Tonnie Keijzers daarom ook echt met een gerust hart aanbevelen. Arthur en de collega’s van de receptie en werkplaats jullie verdienen een groot compliment. Bedankt, wij zijn zeer tevreden! Groeten uit de Achterhoek :)

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Gisteren onze Porsche Cayenne opgehaald bij Auto Keijzer Exclusive. We zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen door Wim Kars wat een passie voor auto's heeft deze man! Hij heeft ons alles goed en duidelijk laten zien zonder enkele verkoopdruk! Auto Keijzer heeft op ons,een zeer positieve indruk gemaakt en wij komen zeker terug! Astrid en Hans

Prima verkoop en service

In februari 2020 heb ik een gebruikte F-type gekocht. Tijdens de verkoop bespreking heeft Keijzers de wensen qua kleine gebreken genoteerd en de auto daarna volgens afspraak volledig gepoetst geleverd. Daarbij is ook nog eens 3 maanden garantie gegeven. Bij het in onderhoud geven bij de dealer in mijn woonplaats, constateerde deze een probleem met de turbocharger. Dit heb ik voorgelegd aan Keijzers, die daarvoor zelf de reparatie kon uitvoeren of aan mij de keuze bij de dealer. Dat laatste heb ik gedaan, waarna Keijzers volgens afspraak de kosten heeft gedragen. Wat een service! Nu vooral genieten van de auto.

Top klantenservice !

Goede uitleg, geen druk bij koop en maximale klantbediening.

Eerlijk vakmanschap!

Na jaren genoten te hebben van een ondertussen verjaarde Jeep Grand Cherokee - stoutmoedig besloten een nieuwe versie te aan te schaffen. Deze aangetroffen bij Auto Keijzers. Keurig geholpen met een eerlijke onderhandeling aangaande de aanschaf en inruilwaarde. Een nog te installeren Europese navigatie moest nog volgen en had meer voeten in de aarde dan verwacht. Dat de klant koning is merkt men dan aan alles. De gehele unit moest aangepast worden aan Europa. Netjes geregeld door het bedrijf, en in het bijzonder de service manager Joop van Triest die ons keurig te woord stond en de klus klaarde. Een auto bedrijf dat terecht poogt op hun service: van harte aanbevolen!

het aanbevelen waard !!!!

kwam kijken naar een mooi Mercedes en deze beviel mij wel, maar had t probleem om twee auto's in te ruilen, dit was geen probleem. (bij andere autobedrijven wel.) Top geregeld !!

Perfect!

Net een BMW gekocht bij Auto Keijzers. Zeer positieve ervaring gehad bij de proefrit en aankoop. Alexander denkt met je mee en neemt net de EXTRA stap voor de klant. Een aanbeveling voor een ieder die op zoek is naar een goede auto met ook een goede service! Top zaak, tijd voor de klanten en heerlijke koffie. Verdient zeker 5 sterren!

Top service, mooie auto

Goed geholpen met mijn nieuwe auto, service is uitstekend.

Vandaag met mijn schoonvader een Volkswagen New Beetle gekocht. Een prachtige wagen voor een prima prijs. Zeer deskundig geholpen. Een bedrijf welke vertrouwen uitstraalt. Dit bedrijf is een absolute aanrader.

Prima !

Goed geholpen en correct afgewerkt door Dhr Kipp

Zeer goed bedrijf

Ik heb in mijn leven 10 maal een 2de hands auto gekocht en nog nooit zo'n professionele organisatie gezien met zeer vriendelijke luisterende verkopers o.l.v. directeur eigenaar Alexander. Er is een heel ruime keuze uit prachtige relatief jonge auto's.

Erg goed en duidelijke voorwaarden.

Auto gekocht met Garantie. Voorruit ging lekken en moest er opnieuw in. Direct gemaakt zonder kosten. erg fijn en snel geholpen.

Geweldig auto bedrijf

Heb mijn Audi A3 cabrio gekocht en ben op een vriendelijke manier geholpen door hans tevens hebben wij een proefrit kunnen maken we waren weg van deze auto alles wat er over de auto te zeggen is klopt gewoon zou zo weer daar een auto kopen tevens aan bevelen om daar te gaan kijken zeker de moeite waard vr gr peter quist

Zeer goede ervaring

Uitstekend geholpen door Alexander Keijzers. Hij heeft de Porsche Cayenne bij mij thuis in Zuid-Limburg afgeleverd. Toen er een storingsmelding verscheen, heeft Alexander meteen aangegeven dat ik op kosten van Keijzers Auto naar Porsche Centrum Maastricht kon gaan. Daar is de storing verholpen. De Porsche-dealer bevestigde dat de Cayenne dealer onderhouden was en onlangs nog een servicebeurt had gehad bij Porsche Centrum Gelderland. Al met al zeer tevreden. Alexander, dank!

Mooie zaak, maar slechte service

Onze auto zou een beurt krijgen waarin alles wat niet werkte aangepakt en zo nodig vernieuwd zou worden. Aan het einde van de vakantie bleek de startmotor kapot. Volgens de Wegenwacht had dat allang opgemerkt moeten worden en was er door Keijzers alleen een nieuwe accu ingezet. Op eigen kosten startmotor vervangen. Ook was tegelijkertijd de uitlaat gaan lekken. Dat was al zo bij aankoop want op het keuringsrapport bleek dat de auto daarop aanvankelijk afgekeurd was. Dat is blijkbaar 'opgelapt', maar niet naar behoren. Alleen na aandringen mijnerzijds, wilde de garage het probleem verhelpen. Een ander probleem, niet functionerende spiegels, was bij aankoop (ophalen) al duidelijk. Dat zou ook gerepareerd worden, maar toen puntje bij paaltje kwam was het toch erg lastig en kon alleen een andere keer als ik zelf de helft zou bijbetalen...

Zo hoor je een bedrijf te runnen

Vorige week een auto gekocht die aan alle verwachtingen voldoet. Vakkundig geholpen en geïnformeerd.... en wat mooi bedrijf, bedankt 👍🏻

Na een tweetal jaren geleden bij Keijzers een auto gekocht te hebben die nog steeds naar tevredenheid bij ons rijdt besloten we voor een andere auto voor mijn vriendin. Onze keus was gevallen op een Fiat 500. Bij aankomst werden we ontvangen door dhr Martin Eveleens die ons eerst lekker trakteerde op koffie en koek. Lekker na een rit van een uur. Dhr Eveleens was hard doch rechtvaardig en na enig onderhandelen konden wij de verkoop sluiten. Niet alleen op verkoopgebied maar ook om de financiering mogelijk rond te krijgen heeft Martin Eveleens zich ingezet voor de zaak. Iets wat je niet vaak meer ziet. Correct en eerlijk. Binnenkort ben ik zelf medisch gezien aan een andere auto toe. Van een cabrio naar een suv Martin kent het verhaal en gaan WE bij hem terug komen. Van Martin Eindhoven.

Prima service en goede auto gekocht

Op maandag 5 augustus jongstleden heb ik een nieuwe BMW bij Auto Keijzers gekocht. Ik werd zeer klantvriendelijk ontvangen en goed geholpen, uiteindelijk na een proefrit de knoop door gehakt. Het mooiste was dat ik mijn nieuwe wagen al dezelfde week op vrijdag op kon halen. Bedankt voor de service, ik zal zeker vaker bij jullie op de website kijken.

Dankzij Martin Eveleens verkoopadviseur van Auto Keijzers te Apeldoorn een aantal dozen mogen verzenden. @Auto Keijzers heeft een goede service , heeft alle tijd voor je en met de prijs kom je er altijd wel uit . Ze leveren de auto keurig af en wat ook belangrijk is , ze hebben voor iedereen wel wat staan en de koffie staat altijd klaar . Dankjewel voor de goede service en uw enthousiasme en interesse voor onze familie en wijkbewoners in Gambia .

geweldige ervaring neemt de moeite om te zoeken naar de gewenste auto!!!

Ik ben fantastisch geholpen door Alexander de Directeur. Hij neemt alle tijd voor jou, om de juiste auto te zoeken met een heerlijke kop koffie en als je wilt eventueel een broodje of ijsje met warm weer. Verder is er een zeer ruime aanbod. Je kunt beter door de weeks een auto kopen dan is er namelijk iets meer tijd,want hij heeft het erg druk om iedereen aan te sturen, en doet dat op een fantastische wijze. Dit is de 4 e auto in een jaar dat wij bij hem kochten met onze familie ,dat wil toch wat zeggen. Zijn vader is ook een hele leuke man waar ik het goed met kan vinden.Dus ze behandelen je als familie Ik wens Alexander Keyzers veel succes met de overname van z,n vader zijn bedrijf.

mensen met aandacht en compassie!

Even een beetje geduld hebben maar dan krijg je ook alle aandacht die je wilt hebben! Ook met minder gemakkelijke situaties wordt rekening gehouden en wordt er alle macht aan de beste oplossing gewerkt naar een uitstekende oplossing. Eindelijk een autobedrijf waar ik zomaar 150 kilometer voor rijd!

Sleutenbloemstraat 29

7322 AJ Apeldoorn