Goede service!

Goed en klantvriendelijk geholpen door Tom en collega’s! Auto werd zeer netjes afgeleverd!

Klantvriendelijk en goede service

Het is een mooi autobedrijf met een ruime aanbod van occasions met variërende prijzen. De klant wordt daar echt behandeld als koning wat zeer fijn is. Ook staat de koffie klaar en er wordt goede service verleend. Er wordt goed met je mee gedacht in het kopen van een auto en qua inruil leggen ze een mooie prijs neer. Ik was er nog nooit geweest maar keek me ogen uit! Ik raad het ook iedereen aan om gewoon eens een keer een kijkje te nemen en misschien rij je wel weg met de auto van je dromen.

Echt goede service

Mijn nieuwe auto ziet er goed uit. Dingen die ik had gezien zijn allemaal verholpen en ze bieden goede service

Zeer vriendelijk geholpen!!

Via een tv-reclame gezocht bij Auto Keijzers naar een Range Rover. Tijdens de onderhandelingen werden we zeer vakkundig en klantvriendelijk begeleidt door Tom Weston. Sluit me wel aan bij de vorige reviews over de misleidende internetprijs. Vergeten bril werd keurig nagestuurd door Tom.

Net bedrijf die achter hun product staan en ook echte service bieden

Zeer prettige en professionele ontvangst (geholpen door Wim Kars), to the point. Geen poespas. De auto was heel netjes afgeleverd alleen bleek de automatische achterklep niet soepel open te gaan. Meteen een afspraak gemaakt en ze komen de auto thuis bij me omruilen (110 km). Heb de auto nu enkele weken en hij bevalt fantastisch. Ik wil hier jaren mee gaan rijden, maar als er weer een andere komt ga ik eerst bij Auto Keijzers weer kijken.

Geweldige auto gekocht, zat nog een rammel in, maar is keurig opgelost!

Geweldige Audi RS4 gekocht, zat nog een rammel in, maar is keurig opgelost

Zeer klant vriendelijk

Na een goed gesprek met Etienne en een heerlijk kopje koffie een Renault twingo gekocht. Daar stond die mooi gepoetst voor mij klaar. Zeer aardig personeel. En alles is bespreekbaar. Bedankt voor de goede service

Slecht

De prijs die op marktplaats staat blijkt op het papiertje achter het raam ineens 20 procent meer te zijn. Er word dan gezegd dat de marktplaatsprijs een meeneem prijs is terwijl op marktplaats er geen enkel woord over gezegd word. Tevens staat dat er 6 maand garantie word gegeven in de advertenties maar ter plekke zegt men dat je daar dus die 20 procent voor moet bij betalen, tevens nog even een slordige 500 euro rijklaar maken er bij en de auto waar je eigenlijk voor kwam kijken blijkt een schandalige dure auto te zijn. En als je om een proefrit vraagt word er gevraagd of je de auto wel echt wil kopen want anders moet er eerst even overlegt worden. Via internet met een leuke prijs gelokt die bij aankomst heel anders is en totaal niet naar autowaarde is.

Fijn bedrijf, Goeie service! Erg blij met Onze q7

Je voelt je bij auto Keijzers direct thuis

Na enig speurwerk op internet terecht gekomen bij auto Keijzers.Daar zagen we wat nu onze auto is een Mercedes c200 kompressor.Via de mail afspraak gemaakt met Etienne Kruit.Zaterdag ons op afgesproken tijd gemeld en met heerlijke koffie ontvangen,we waren er snel uit in een prettig lopend gesprek.Nogmaals dank daarvoor.

Ik zou er zo weer een auto kopen

Ik ging shoppen voor een bepaald merk en daar ben ik goed in geslaagd ik werd prima geholpen en ben zeer tevreden met me aankoop

Een 10!

Verkoper etienne heeft zijn werk top gedaan, helemaal tevreden!!

Goede en flexibele ondersteuning.

Snelle en kundige ondersteuning door Etienne Kruit bij het vinden van een nieuwe auto op basis van een zoekopdracht op zeer korte termijn.

Erg klantvriendelijk geholpen

Na een hoop advertenties gezien te hebben vonden we hier precies de auto waar we naar zochten. Er is goed met ons meegedacht financieel en ondanks dat de deal al gesloten was zijn de remschijven en blokken kosteloos vervangen aangezien die iets aan zouden lopen. Echt super geholpen door Etiënne!

Ben vandaag een blije vrouw, mijn BMW grand turismo opgehaald, onze verkoper Etienne kruit was super, kwamen snel overeen en alles was snel geregeld, de auto is prachtig en een geweldige service,werd netjes voor gereden en een goede uitleg van de auto. Dank jewel Etienne kruit

Informatie en service onvoldoende

De door mij gekochte auto kwam volgens de verkoper uit Duitsland. Dit was ten dele waar. De auto kwam oorspronkelijk uit Zagreb en heeft 2 eigenaars gehad. Ook dit is niet verteld door de verkoper. De auto is afgeleverd met een bijna lege tank. Als gevolg van een RDW-keuring, die 8 weken op zich heeft laten wachten kreeg ik een leenauto mee. Hiermee heb ik 3 keer stilgestaan en moest de hulp inroepen van de wegenwacht. Als gevolg van een lekkage in de elektra liep de accu leeg en moest ik vele kilometers extra rijden om de accu op te laden en dat met een auto die benzine zoop. ( een jeep) Voor vervangend vervoer kon niet gezorgd worden. Ik moest de accu voortdurend aan- en afkoppelen. Over een tegemoetkoming viel niet te praten. De verkoper liep zelfs weg.

Klant vriendelijk

Serieuze , klantgerichte benadering, mensen die een grote kennis/ervaring hebben, TH, Een tevreden klant.

Top bedrijf!!

Zij waren vriendelijk, gevoel van vertrouwen! Eerlijke mensen! En open!

Zeer tevreden over de nazorg na aankoop

Na aankoop van mijn Mercedes SLK had ik een paar verbeterpuntjes. Afspraak gemaakt en deze hebben ze allemaal netjes onder de garantie opgelost. Ik ben zeer tevreden over deze service!!

Echt super

Hele leuke eerlijk en geweldige mensen Echt en super service Etienne kruit de beste verkoper die k ken en als k weer langs kom neem k Groninger koek voor hem mee

Zeer slecht!!

Koop hier geen auto!! 2maanden terug een auto gekocht na 2 dagen ging ik naar dealer auto uitgelezen er kwam een hele lijst uit hydro pomp kapot, acc werkt niet auto Keijzers gebeld geprobeerd tot een oplossing te komen na een heel gezeur een deel vergoed gekregen. 2 maanden veder niet eens 2000 km met de auto gereden en de distributieketting is kapot nogmaals contact opgenomen 2 weken aan het bellen geweest telkens zou ik terug gebeld worden na zelf nogmaals gebeld te hebben iemand aan de lijn gekregen. Er word mij verteld wat ik nou precies wil een hele beidehante verkoper aan de lijn(Etiënne Kruit )en ik moet het maar uitzoeken en er word verteld dat ik maar een garantie pakket moest nemen wat alleen maar geldklopperij is je hebt een wettelijke garantie op een auto en allemaal een auto van dit bedrag ! Schandalig word je hier behandelt en ze verkopen je een kapotte auto.

Brilliant

I would highly wish to recommend purchasing a vehicle from Keijzer. Their exceptional customer service & attention to detail on your wishes are above & beyond! They truly go the extra MILE! I have purchased 2 incredible well performance cars from them that came in a fantastic condition. Thank you so much Keijzer, you are awesome !!

De kers op de ‘mobiliteits-taart’ voor onze dochter!

Dankzij de goede adviezen van het verkoopteam bij Auto Keijzers een fantastisch mooi eerste autootje voor onze dochter kunnen vinden, waar zij straks trots, veilig en comfortabel mee door het verkeer zoeft!

Geen betere service dan bij Auto Keijzers.

Binnenkort haal ik bij Auto Keijzers een van de mooiere Mercedes Benz GLS 350d’s van Nederland op. Dit is onze vijfde auto die we onder de professionele en klantvriendelijke service van Wim en de andere medewerkers van Auto Keijzers hebben aangeschaft. Voor ons is Auto Keijzers onze zorgeloze ‘one stop shop’ voor al onze auto wensen!

Ongeëvenaarde service op nèt iets leukere en mooiere autos dan bij de ander!

Zojuist onze vierde auto op rij bij Auto Keijzers gekocht. En weer met de vertrouwde vriendelijke en professionele service die we inmiddels van de medewerkers van Tony Keizers gewend zijn! Etiënne en Arthur, bedankt!!