Ik kom al jaren bij dit bedrijf Eerst bij vader koldewijn En nu de zoon Mijn Vader kocht toe ook auto\'s van Vader koldenwijn En mijn broer ook we te samen wel 30stuks gehad dus het zegt wel Wat voor bedrijf is.

Ik ben al vele jaren klant bij Auto Koldewijn en erg tevreden. Mijn ervaring is dat goed wordt meegedacht met een klant, geen dure reparaties die niet nodig zijn maar een goed advies die ligt in de lijn van de behoefte van de klant.

Prima service altijd bereid om mee te denken in oplossingen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ben al jaren klant bij garage Koldewijn, dat komt door de persoon zelf en de goede service van de garage.

Een betrouwbaar bedrijf en deskundig en vriendelijk personeel!!

Apeldoorn en auto\'s, altijd een risico. Maar niet bij Koldewijn. Betrouwbaar, service, en nooit te beroerd om een stapje extra te zetten.

Kom hier al jaren, uitstekende service. Heb nooit het idee belazerd te worden. Zeer betrouwbaar, eerlijk en denken met je mee. Prijs/kwaliteit kan niet beter. Ook voor kleine reparaties zoals lampje vervangen of zoiets, kun je altijd direct terecht. Er is altijd tijd en aandacht voor je. SUPER!!!

Altijd vriendelijk, uitstedende service. Gewoon \"Toppie\" om het zo maar eens te zeggen. Van mij krijgen ze een 10 ,en dat zijn ze ook waard!

Via marktplaats een hele jonge, scherp geprijsde mooie Opel Vivaro gevonden bij Auto Koldewijn. Wij gebruiken deze auto intensief als service wagen en af en toe tijdens het wegrijden blijkt er iets niet in orde met de koppeling, het vervelende is dat je vaak niets merkt en dan plotseling \'hobbelt\' de wagen weer tijdens het wegrijden. We hebben hierover contact gehouden en uiteindelijk heeft Koldewijn ons gevraagd de auto te brengen. Zij hebben de koppeling met drukgroep en de hele toestand vervangen. Dit soort service overtreft volgens mij de service en garantie van een nieuwe auto! Als alle ondernemers in Nederland zo zouden staan voor het geleverde product, is het leven een stuk aangenamer! Nogmaals hartelijk bedankt: Johan Baas, Dorein BV TUBBERGEN.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kom er al jaren. Voor kleine problemen kan je ff aankeren. Je krijgt goede advies bij aanschaf van een auto.

kom hier al een flink aantal jaren ..het meest belangrijk voor mij is dat je ze blind kunt vertrouwen , nooit het idee hoeven hebben dat je belazerd word is zooo fijn !!!daarbij realistischse prijzen en een enorm goede service , zeer vriendelijke medewerkers ( met name Bianca die ik af en toe tracteer op mijn fluitkunsten :-) ) kortom beter kan niet !

Al jaren kopen en onderhouden wij onze 2 auto\'s bij Koldewijn. Transparante en vlotte service. Als er autoproblemen zijn komen ze altijd met een passende oplossing. Recentelijk weer naar volle tevredenheid een nieuwere auto gekocht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Klantvriendelijke garage, met personeel dat verstand van zaken heeft. Ontvangst is altijd hartelijk.

al jaren trouwe kant worden altijd vriendelijk geholpen

Prima service, goede prijs-kwaliteit verhouding, kortom een prima bedrijf, goed geleid door de bedrijfsleiding. Een aanrader, voor een eerlijke behandeling, bent U bij dit bedrijf aan het juiste adres.

vriendelijke mensen en zeer behulpzaam.Ook hun service laat niets te wensen over.Ik heb goede ervaringen met autokoldewijn.Hier kunnen andere garages een voorbeeld aan nemen.

Heel goed bedrijf met prima service, duidelijke afspraken die netjes worden nagekomen. Vriendelijk en deskundig personeel. Ik ben er al ruim 20 jaar klant, goede auto\'s. Echt een aanrader!

goed. wordt goed geholpen en doen wat afgesproken is goede service

We komen hier al jaren ze hebben altijd tijd voor echt een top bedrijf

Een echt no-nonsense bedrijf. Gemakkelijk om afspraken mee te maken die correct worden nagekomen, zonder dat je hoofdprijs betaald. Een zekere aanrader!

Altijd goede service door klantvriendelijk personeel. Ik kom er al jaren voor de bandenwissel en de aanschaf van nieuwe banden.

• Reden bezoek Andere reden

Hattemseweg (hoek Ugchelseweg) 7 9