Heeft u dat ook wel eens gehad, dat u een mooie auto kocht en dat daar in no time van alles aan bleek te mankeren. Nou ik wel. Ik had zoveel klachten over die bewuste auto, dat ik op laatst met lood in mijn schoenen terug ging met de volgende klacht. Het gevoel drong zich bij mij op dat ik zo\'n zeurklant was die altijd wat had. Maar ik had geluk, want ik had deze auto gekocht bij Koldewijn. Het het motto daar is:\"Het moet gewoon goed zijn.\" En het kwam ook goed, zonder dat daar extra kosten aan waren verbonden. Nooit ontstond er een discussie of een gesprek met een nare ondertoon. Het werd gewoon gemaakt. Ik kan nauwelijks geloven dat zij nog iets verdiend hebben aan die auto. En ik heb gemerkt door de jaren heen, dat het niet uitmaakt in welke prijsklasse je daar een auto koopt. Je wordt altijd goed behandeld. Ik kan dit bedrijf alleen maar voor 100% aanprijzen. Schappelijke prijzen en een zeer goede inruilwaarde. Ik weet zeker dat velen dit met mij onderschrijven. Ik ga ze ook cijfers geven. Geen 10, want dat vinden ze eng. Eigenlijk hebben ze gelijk, want dan mag je helemaal geen fouten meer maken. Maar eigenlijk verdienen ze dat wel.

Zeer vriendelijke behandeling en goede service. Alle afspraken bij het ophalen van onze nieuwe occasion nagekomen.

Ik ga al jaren naar Koldewijn. Als leek ben je toch overgeleverd aan de kennis van een garagebedrijf. En wil je graag dat je auto veilig is. Ik vertrouw Koldewijn 100%. Ze zullen niet onnodige kosten in rekening brengen. Eerder het tegenovergestelde. Denken altijd met je mee. Onlangs reparatie aan mijn auto gehad. Koldewijn had een deel van de reparatie van te voren niet aan mij doorgegeven en heeft de kosten daarom niet naar mij doorgerekend! Super service!

Gisteren mijn auto voor een grote beurt en APK gebracht. De offerte laten zien van de merkdealer en Auto Koldewijn was bijna 200 euro goedkoper uit met dezelfde onderdelen!

Kom er altijd voor onderhoud aan mijn Renault Senic Ook een auto gekocht voor onze dochter Goed bedrijf die snappen wat service is.

Superservice!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hele prettige mensen die je gelijkwaardig behandelen als je als vrouw alleen komt. Ook heel fijn dat mijn probleem opgelost kon worden met een tweedehands onderdeel. Gezien de staat van mijn auto een prima en veel goedkopere oplossing. Dat is nog eens meedenken!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zelf een auto op internet gevonden, zij hebben alles perfect voor ons verzorgd. Een paar dagen later stond er een blinkend gepoetste auto voor mij klaar, dit alles gerealiseerd door Edward en zijn medewerkers. Dit is mijn vierde auto daar gekocht. Door onze ervaringen de afgelopen 15 jaar zijn ook veel familieleden naar Koldewijn overgestapt, zij zijn ook zeer tevreden. Edward, wederom super bedankt!

Nette en mooie auto aangeschaft en oude ingeruild. Eerlijk mensen en duidelijke afspraken die nagekomen worden. Er bleek een lampje niet te werken van de binnen verlichting. Hiervoor een afspraak gemaakt en is kosteloos een nieuw lampje in gezet.

Onze auto had een probleem wat af en toe naar voren kwam. Toen het weer gebeurde hebben we de auto naar Koldewijn gebracht. Zij hebben het probleem in eerste instantie niet gevonden, maar zijn verder gaan zoeken. De volgende dag deed het probleem zich weer voor en hadden ze snel gevonden waar het aan lag. de reparatiekosten vielen gelukkig zeer mee en het probleem is inderdaad verdwenen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service en zorgeloos op vakantie

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

supergarage. Altijd eerlijk en de service gaat vaak verder dan je eigenlijk zou verwachten van een garage. Ik ga al 25 jaar alleen maar naar Koldewijn en als ik eens een uitstapje moest maken naar een andere garage wegens vakantie bijvoorbeeld dan was dit iedere keer weer een teleurstelling.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Mijn Renault Clio op leeftijd voor APK en beurt gebracht. Ik werd telefonisch goed op de hoogte gehouden van de reparaties en kosten, die hieraan verbonden waren. Goede service en vriendelijk personeel.

Sinds zeker 35 jaar ben ik klant bij deze firma en zeker met veel tevredenheid. Heb al diverse auto\'s daar gekocht en al het onderhoud en reparaties laat ik daar uitvoeren.

Ik kan hier heel kort over zijn.....Een eerlijk, betrouwbaar, deskundig en 200% servicegericht autobedrijf. Wie hier eenmaal klant is gaat hier nooit meer weg.

Via internet bij deze garage terecht gekomen. Ze hadden de auto staan die wij zochten. De auto is inmiddels in ons bezit. De aflevering en overdracht was dik voor elkaar! We hadden een aantal afspraken gemaakt en deze afspraken zijn ze meer dan nagekomen! We hebben een aantal slechte ervaringen gehad met andere bedrijven, dus we waren sceptisch. Voor ons scoort deze garage zeer hoog! Hoe het verdere verloop zal gaan ( we hebben 6 maanden Bovag garantie ) kunnen wij nog geen ervaringen delen maar hier hebben wij, gezien de eerste indruk, alle vertrouwen in. Deze garage is zeer aan te bevelen!

Goeie ervaringen met autobedrijf Koldewijn! Ze denken mee en doen wat ze zeggen. Ga zo door.

Super snelle service. En goede kwaliteit. en ze denlen altid goed met je mee. Complimenten voor Edward en zijn team.

Het is zeer prettig zaken doen met Koldewijn. Erg betrouwbaar en een geweldige service. In het verleden heb ik daar een auto gekocht, waarmee ik helaas veel pech had. Je voelde op laatst gewoon bezwaard om dat bij hen melden. Daar werd echter geen enkel punt van gemaakt, wat zij verkochten moest in orde zijn, was hun motto. Alles werd gewoon herstelt. Voortaan koop ik daar mijn auto

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn zoon en wij zijn overstag, geen andere garage meer dan deze. Zeer goede service, aardige mensen die goed met je meedenken. Enige tijd geleden er over gedacht om onze Volvo V40 van 2000 in te ruilen, maar dit werd ons afgeraden. Nog een prima auto volgens Koldewijn, kan nog jaren mee. Geen minuut getracht ons een andere auto te verkopen. Ook m.b.t. reparaties e.d. wordt je goed geholpen en voor een prima prijs. Ik ben bij andere garages wel eens weggegaan met niet zo\'n fijn gevoel na een reparatie, maar dat heb ik bij Koldewijn nog niet gehad. Gewoon top.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hoewel ik in Den Haag woon, kom ik (via mijn vader uit Apeldoorn) al jaren bij Autobedrijf Koldewijn voor de APK. Ik waardeer de flexibiliteit, klantvriendelijkheid en professionaliteit. Stuk voor stuk hardwerkende mensen met hart voor de zaak en de klant.

Persoonlijk en servicegericht. Hadden een beurt gevraagd maar dat was niet nodig vanwege het beperkte aantal kilometers. Wel v-snaar vervangen omdat daar scheurtjes in zaten. Dat noem ik meedenken met de klant en als het niet nodig is ook geen kosten maken. Top en dat geeft vertrouwen.

We altijd goed geholpen en tegen een nette prijs.

Vriendelijk personeel dat meedenkt en er wordt heel netjes gesleuteld aan de auto. Ben erg tevreden