goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldig servicegericht bedrijf!!\r\nGeen praatjes maar doen wat je belooft. \r\nMet name de heer Dennis Hansler, wat een topper!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb voor afgelopen zomervakantie een auto gehuurd, dit is in samenwerking met de mensen van Grouwstra Auto’s perfect gelopen. Nette afhandeling en kwalitatief goede auto’s. Geen poespas, gewoon goed. Tot de volgende keer!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne, eerlijke garage waar men nog oor en oog voor je heeft. Super vriendelijke en open verkoper (Roy) en er was dan ook snel een deal gemaakt! Ondanks een afstandje kom ik hier zeker weer voor onderhoud dan wel de volgende auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijk behandeld. Deze mensen hebben gelukkig duidelijk geen dollartekens in hun ogen. Ze staan voor service, zelfs buiten werktijden om. Dat maakt ze betrouwbaar en dat vind ik het allerbelangrijkst.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorig jaar hebben wij een Saab 93 aangeschaft bij Grouwstra. Helaas kreeg de auto wat problemen. Ondanks dat de Bovag garantie voorbij was, werd er niet moeilijk gedaan om de problemen op te lossen. Ondanks dat bleef de Saab het probleem houden. Omdat het langer leek te gaan duren om het euvel te vinden, zijn wij uiteindelijk overeen gekomen om de Saab in te ruilen voor een andere auto. In de tussentijd kregen we keurig een leen auto mee. \r\nPrima service en prettig opgelost! De mensen bij Grouwstra zijn kundig en behulpzaam.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Moment van vertrek met onze camper bepakt ....accu volledig leeg. \r\nGewoon even Dennis bellen. Geen nood, zo sprak hij binnen een uur is het in orde. Hij heeft zijn woorden waar gemaakt. Binnen 45 minuten stond Sebastiaan voor de deur met een nieuwe accu en 15 minuten later waren wij op weg....\r\nGrouwstra ten voeten uit...mannen bedankt!\r\nMet groet, Joke
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een probleem met me auto en kwam er uiteindelijk zelf niet meer uit en dus naar grouwstra gebracht. \r\nEn dankzij hun deskundig en vakkundige monteurs was het probleem zo gevonden en opgelost.\r\nWat een topservice!!!!\r\nZeeer tevreden en kom hier zeker terug!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag weer TOP service geleverd!!! Er word altijd met je meegedacht en gewerkt als je auto meer problemen heeft dan voorzien/te verwachten was. Echt een aanrader!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf! Er wordt goed naar je geluisterd als klant en je inbreng na de proefrit wordt serieus genomen. Sympathieke verkoper die duidelijk veel (technisch) verstand heeft van auto\'s. Doet zijn best om met je mee te bewegen zodat een deal wordt bereikt die voor koper en verkoper aantrekkelijk is. Na ophalen van de auto een mailtje gestuurd mbt wat zaken die opvielen. Ik werd keurig en snel teruggebeld voor overleg. Afgesproken om het even aan te kijken maar ik werd aangemoedigd om gewoon weer contact op te nemen indien nodig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg tevreden met de service van Grouwstra Auto\'s te Deventer. Wij worden altijd super netjes geholpen.\r\nDennis / Roy / Edwin bijdezen een pluim , dik verdient grt Will Stickermaster Harderwijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn prima: goede service en niet kinderachtig met garantie. Aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb inmiddels 2 keer een 2de hands auto gekocht bij Grouwstra. Mijn eerste auto een Mégane benzine uit 2005 heeft de 3 jaar dat ik en mijn vrouw er in gereden hebben altijd erg fijn gereden zonder mankementen of problemen. Het onderhoud is ook altijd door Grouwstra gedaan. De gratis leenauto is hierbij een erg sterk pluspunt. Mijn Mégane heb ik afgelopen augustus ingeruild voor een.... Mégane. Dit keer een Diesel uit 2012 met een stuk minder kilometers dan de vorige. Bij aankomst werd ik door Cees (verkoper bij Grouwstra) meteen gewezen op het aantal kilometers dat je per jaar met een Diesel moet rijden om er profijt uit te halen. Hierna heeft hij uitgerekend of dit voor mij überhaupt aantrekkelijk zou zijn. Een mooi stukje service. Na een aantal bakken koffie en een leuk gesprek met Cees heb ik besloten er voor te gaan. Dit was voor mij een grote investering. Tot op heden heb ik er geen spijt van gehad. Wat een prachtige auto. Erg luxe ook. Bedankt Grouwstra voor wederom een aantal jaren rijplezier. Over een jaartje of 5 wissel ik hem weer bij jullie in voor een nieuwe.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je je auto hier koopt, kun je er van op aan dat de service zeer goed is! Ik heb hier in 2015 een auto gekocht en de keren dat ik terug geweest ben, perfect geholpen door klantvriendelijke medewerkers. Je komt hier zeker terug!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf erg goed nadat mijn tweedehands Tucson uit 2005 direct na aankoop kuren vertoonde hebben Roy Dennis en collega\'s dit na een grondige onderzoek ( 3 weken) weten te verhelpen. De motor sloeg op onverwachte momenten af. Dit is verholpen via gelijksoortige meldingen op internet forums en daarna het vervangen van diverse sensoren die voor het motormanagement nodig zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen , goede prijs kwaliteit verhouding.\r\nErg tevreden met mijn Saab \r\n\r\nPeter bedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs een Volvo gekocht bij Grouwstra Auto\'s in Deventer. Werd heel netjes en vriendelijk geholpen. Geen gladde verkooppraatjes, maar een eerlijk verhaal. Ik ben hierna nog terug geweest vanwege een klein defect. Werd weer net zo netjes geholpen en men voerde de reparatie goed uit. Zowel over de werkplaats als verkoop ben ik zeer tevreden. Je kunt altijd even binnenkomen en men neemt de tijd voor je.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kocht er eind maart 2017 een occasion. Na 2 dagen in mijn bezit vertoonde de auto vreemde kuren. Ik mocht de auto terug brengen onder de voorwaarden van de bijgekochte garantie. Ze hebben hem 3 weken gehouden en uiteindelijk de naald in de hooiberg gevonden. De auto rijdt nu top. Alle lof voor Dennis, Roy en hun collega\'s

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Saab Cabrio gekocht. Prima service en afhandeling. Veel ervaring bij dit bedrijf en goede werkplaats en mn hoofd werkplaats met oa verstand van Saab en liefhebbers van dat merk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goede ervaring met het kopen van een prachtige bijna nieuwe Audi A6 uit Duitsland. Samen met Grouwstra Auto\'s de perfecte auto gevonden en zij hebben alles geregeld t/m uiteindelijke levering. Heb tevens mijn \"oude\" Audi A6 tegen een goede prijs kunnen inruilen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jongens hartstikke bedankt!\r\nOngelooflijk goede service en meer dan behulpzaam.\r\nWij komen nog een keer langs met een zelfgebakken appeltaart voor iedereen...

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen donderdag een auto gekocht. Zeer klantvriendelijk en hebben mij goed te woord gestaan. Een aanrader!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort geleden een Saab 9-5 gekocht uit 2003, kreeg hierbij 3 mnd. garantie op motor en automaat, gisteren is auto opgehaald , garantiepunten hersteld en weer teruggebracht. Grote klasse van Saab Service Deventer.\r\nGarage is een echte aanrader qua auto\'s , service en klantvriendelijkheid. Een volgende auto komt vrijwel zeker weer bij Grouwstra/ Saab vandaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is plezierig zaken doen met Cees Boneva en Peter Klunder van Grouwstra Auto\'s BV.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg klant vriendelijk en deskundig personeel.

Maagdenburgstraat 1

7421ZA Deventer