Tevreden klant.

Onlangs onze 2e auto aangeschaft bij Grouwstra auto’s. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door de verkopers. Na een proefrit en een lekker bakje koffie was de “deal” snel gesloten. Onderhoud laten wij hier ook uitvoeren. Uitstekende service voor een nette prijs.

Vakmanschap

Een soepele bejegening waarbij mijn indruk er een is van vakkundigheid!

Vriendelijke verkoper, goede prijs en topservice !

Prima geadviseerd bij het kopen van onze "nieuwe" auto

We waren op zoek naar een andere auto. Ietsje groter. We werden prima geholpen en vooral met de proefritten waren ze erg makkelijk. Uiteindelijk zijn we hier ook geslaagd!

Klantvriendelijk, servicegericht en net bedrijf

Wij hebben voor de eerste keer een auto gekocht bij Grouwstra. Werden vanaf het begin keurig en vriendelijk te woord gestaan. Prijs was goed (ook over inruil van de vorige auto tevreden). Afspraken zijn tot nu toe allemaal nagelopen. Kortom, tot nu toe zeer tevreden, we raden Grouwstra Auto’s van harte aan,

Eerlijk en oprecht advies

Afgelopen maand hier mijn Saab 9-3 Cabrio gekocht. Keurig geholpen en goed advies gekregen, daarbij hebben ze de Saab voor veel geld nog gerepareerd voor aflevering. Ben nu heerlijk aan het genieten van mijn auto!

Super bedrijf met top personeel !!

Wij hebben onze auto ingeruild en een super occasion weer gekocht . We zijn zeer tevreden over het personeel . Vriendelijk en verstaan hun vak . Prima service !! Wij zijn meer dan tevreden !!

Duidelijke en uiterst correcte en eerlijke handels en communicatie!

Ik was al langer op zoek naar een specifieke wagen. Op internet zag ik de wagen staan. Na het zenden van een mail werd ik gebeld door Roy. Dit telefonisch contact gaf mij zoveel vertrouwen, kreeg direct ook al een reële prijs, dat ik de reis naar Deventer zou gaan maken. Daar, enige dagen later aangekomen, werd ik correct en professioneel ontvangen door Roy. De eerlijkheid en duidelijkheid spatte ervan af. En juist dat is voor mij een basis om tot zaken te komen. Wat dus ook gelukt is. Direct, snel en eerlijk. Geen vervelende discussie over prijs en voorwaarden, zoals bij veel andere bedrijven. ( Wat ik tijdens mijn zoektocht elders wel had meegemaakt, dus geen koop....) . Het was in 1 klap goed! De wagen trouwens ook. Werd nog voorzien van APK en een beurt, zonder meerkosten. Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik gebruik gaan maken van de altijd gratis APK aanbieding, welke automatisch bij de koop inzit! Uiterst tevreden dus. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan om een mooie en vooral eerlijke wagen te kopen!

Waardeloos

Gerantie tot aan de deur boefjes

Dit bedrijf maakt service waar!

Ik kocht eind vorig jaar een oudere gebruikte auto bij Grouwstra in Deventer. Verkoopadviseur Roy en ik kwamen er na prima gesprekken uit; de deal werd gesloten.e Ik kocht de auto met een half jaar garantie. Helaas voor de technische staf onder leiding van Dennis Handelt vertoonde de auto vanaf het eerste moment kuren. Ik omschrijf de problemen hier niet verder maar ik moet zeggen dat Dennis en zijn mensen het woord dienstverlening inhoud hebben gegeven. Kosten noch moeite zijn gespaard en de auto is werkelijk af! Ik heb hier geen andere woorden voor: FANTASTISCH! Dennis zelf zei; het zal de eerste auto zijn die van mij wint. En dat is gebleken. Dennis en zijn mensen hebben met glans gewonnen.

Een bedrijf met ervaring en expertise

Een aantal dagen geleden mijn nieuwe auto gehaald en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Roy heeft mij gedurende het gehele traject keurig geholpen en afspraken en verwachtigen zijn altijd nagekomen. Ik zal ook zeker blijven terugkomen voor onderhoud en op langere termijn voor een anderen auto. Een auto kopen is een stuk emotie en niks is leuker dan iemand die je daar bij helpt en begeleid die dat snapt. Mocht u wat nieuws zoeken bel ze even op en vraag naar Roy.

Service zoals het hoort

In de zoektocht naar een, voor ons, nieuwe auto toevallig bij Grouwstra terecht gekomen. Na enkele autobedrijven gehad te hebben leek het alsof je hier in een 'warm bad' terecht komt. Na 6 bedrijven eindelijk iemand die je daadwerkelijk gedag zegt en daarna goed met je meedenkt. Binnen 10 min een leuke auto gevonden waar we eigenlijk zo de sleutels van in de handen geduwd kregen, zo van.. Ga maar eens lekker rijden! Zeer goed geholpen en geadviseerd. Binnen een week reden we in onze nieuwe auto! Top service. Vandaag nog even terug geweest om een kleine aanpassing aan de auto te laten doen, hoorde volgens hen bij de service die verwacht mag worden. Al met al een erg goede indruk en top service.

Waardeloze verkopers

Vandaag akkoord gegaan met offerte aankoop gebruikte auto. Verkoper meld vanmorgen was er een klant die ook kwam voor de auto Maar jullie waren eerder,dat heb ik de andere klant ook gemeld. Offerte komt op tafel en na 5 min overleg met de vrouw gaan we akkoord helemaal blij uiterraad. Dan meld hij ik moet ivm die andere klant nog even overleggen met mijn collega.ik zeg maar wij waren toch eerder ja klopt was antwoord komt wel goed zeg nog je maakt offerte en we gaan akkoord dus neem aan dat de koop rond is. Ik bel u was het antwoord,nou we wachten wel hier(zou uurtje duren) niet mogelijk bleek Hij belde zei ie wachten was geen optie. Net thuis belt de verkoper met antwoord vrijdag voor 12.00 hoort u het van ons,want de andere meneer zou een vaste klant zijn nou dacht het niet we komen vandaag om een auto te kopen en je maakt offerte en zijn daarmee akkoord gegaan.ja kan toch ook niet weten dat u zo snel beslist,nou sorry dan ben je een slechte verkoper je hebt gegokt en verloren,je kunt het vandaag zeggen vrijdag ben je te laat.niets meer gehoord hoop dat ie ander de auto niet koopt nou dan heb je het goed gedaan. Ons zie je niet weer ook wij hadden vaste klant kunnen en willen worden. Halve dag na de knoppen

Eerlijke betrouwbare profesionele garage

Wij hebben een mooie deal kunnen maken, en zijn zeer vriendelijk geholpen

Grouwstra Auto's doen er alles aan om de klant tevreden te stellen. Hun inzet en hulpvaardigheid is uitstekend. Altijd bereid dat stapje extra te zetten. Flexibel met het maken van afspraken, makkelijk in de omgang en altijd vriendelijk. Top!

Zeer aangenaam behandeld en men gaf ons vertrouwen

Na speuren op internet naar een geschikte auto voor ons kwamen wij uit bij Grouwstra Auto's. Vanaf het eerste contact hadden wij een prettig gevoel en bij de verkoop onderhandelingen met de verkoper Daan Veenendaal hebben voor beide een aanvaardbare deal gesloten. De auto is keurig aangepast en bij de aflevering was geen vraag teveel en nam Daan Veenendaal alle tijd om ons tevreden weer naar Soest te laten rijden. Naar onze mening kunnen we zeggen dat Grouwstra Auto's eerlijk en betrouwbaar de klanten behandeld.

Geweldig meedenken

Tijdens ons dagje uit richting het Dolfinarium was de koelvloeistof op. Bij Grouwstra even snel bijgevuld enkel bleek dat er een lek was. We konden niet verder.... Garage Grouwstra wilde ons (gezin met 3 kinderen) dagje uit niet laten verpesten. We kregen een 6 persoons busje mee. Een uur later werden we gebeld met wat de kosten waren van de reparatie en dat we om 18 uur de bus weer mochten ruilen met onze eigen auto. Wat een SERVICE ! Ps. de kosten vielen ook nog mee.... en het busje was gratis.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf En toen.....liep ik bij Grouwstra tegen een leuk \r\n autootje aan. Mijn partner huurt hier al jaren auto\'s en is altijd tevreden over de goede service. Na een proefrit \"neem je tijd\" en de ervaringen van mijn partner in het achterhoofd was de koop snel gesloten. Super service. Alles nog even nalopen kwa vloeistoffen en bandenspanning en als kers op de taart ook nog even door de wasstraat. Aardige mensen. Je voelt je welkom. En dát vind ik heel belangrijk. Bedankt mensen en vooral Roy. Ik ben erg blij met mijn fijne rode dame. Ze gaat met mij mee naar Enkhuizen maar jullie zien haar vast nog terug wanneer ze gekeurd mag worden. En niet eerder😁 \r\n\r\nGroet,\r\nVirginia

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ga altijd naar de Maagdenburgstr. altijd erg goede service.\r\nwie mij ook helpt. iedereen is vriendelijk.\r\nen in geval van nood ; ik bel dennis en hij zorgt er voor dat ik goed geholpen wordt door iemand.\r\ndus bij deze : een pluim. \r\nvriendelijke groet;\r\nmonique kappelle
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super autobedrijf voyager gekocht en rij nu al 35000 km zonder problemen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en betrouwbaar
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Grouwstra en onze wintersport! \r\nEind van vrijdagochtend 14 dec vertrokken wij naar ons wintersportadres in Oostenrijk. Een vakantie waar we lang naar uit hadden gekeken. \r\nMaar wat gebeurt er: binnen het uur ineens veel rook onder de motorkap en met de auto naar de kant. De ANWB constateerde een probleem met het koelsysteem, wat niet direct te repareren was. Vervangend vervoer was geen optie omdat de auto binnen een werkdag was te repareren (dus t/m de maandag!). We zagen de wintersport al voor een deel in duigen vallen, geen fijn gevoel. Dus de auto, nog volgepakt met alle koffers, skiuitrusting en hond op de ANWB sleepwagen terug naar Grouwstra, in de hoop dat de auto daar nog op vrijdagmiddag kon worden gerepareerd. \r\nDennis was inmiddels telefonisch geïnformeerd. Toen we aankwamen zei hij: \"jullie hebben wel pech jongens, en ik ga niet meer proberen jullie auto te repareren\". Dat antwoord had ik niet verwacht, maar wat daarna volgde nog veel minder. Dennis had een vergelijkbare grote station uit zijn showroom getrokken, alle papieren al in orde gemaakt, winterbanden erop, sneeuwkettingen erbij, alles tiptop, overhandigde ons de sleutel en zei: \"fijne vakantie jongens\". Vervolgens begonnen monteurs de koffers en ski\'s over te laden en konden we alsnog vertrekken. En dit puur als \"service van de zaak voor de klant\".\r\nWaar maak je dat nou nog mee? We waren echt buitengewoon positief verrast en mede hierdoor hebben we alsnog een uitstekende reis en vakantie gehad. \r\nThnxx, Grouwstra!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, je kunt rustig zelf rondkijken, kennis van zaken, afspraak is afspraak. Geven vertrouwen. Roy en Dennis hadden beiden humor en de zaak de zaak zag er schoon uit.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel telefonisch contact gehad. Bleven vriendelijke en hadden zeker een luisterend oor wat de klant te vertellen had. Zaterdag 3 November heen gereden, proefrit gemaakt, namen de tijd voor je, ik was vrij snel tevreden en mijn nieuwe aanwinst gekocht. Zeker een aanrader. Geweldig bedrijf.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slechte ervaring. Ik heb hier een Saab cabrio gekocht, nadrukkelijk gevraagd of het dak niet lek was. Dit zou niet het geval zijn. \r\nEerste regenbui had ik een natte auto, hierna terug geweest naar het bedrijf maar tot op heden geen goede oplossing gekregen

Maagdenburgstraat 1 7421ZA Deventer