Top auto en top service

Vorig jaar een Saab 95 gekocht bij Grouwstra. Dit was de ex-leenauto en had dus honderden vorige 'eigenaars' gehad en bijna 4 ton op de teller. Een jaar lang probleemloos en comfortabel gereden en afgelopen week zonder bijzonderheden door de APK. Top auto en top service!

Zeer goede professionele garage

Werd op zeer klantvriendelijke en professionele wijze geholpen bij het proefrijden en aanschaffen van een occasion. De garage verkoopt nette occasions die in goede staat zijn. Ik heb mijn occasion aangeschaft in combinatie met een grote onderhoudsbeurt, welke op zeer korte termijn (binnen een halve week) al kon worden uitgevoerd. Het duurde i.v.m. piekdrukte een beetje lang voordat ik geholpen werd toen ik de auto kwam halen ondanks het afgesproken tijdstip, maar het overschrijven ging daarna vlot en de auto was aantoonbaar op de afgesproken punten nagekeken. Ik ben zeer tevreden.

Goede service, doen wat ze beloven

Prettige benadering, goede service. Afspraak wordt nagekomen plus extra! Ben zeer tevreden, dikke duim!

Klant vriendelijk en uitgebreid aanbod

Afgelopen week ben ik na een lange zoektocht naar de perfecte auto terecht gekomen bij Grouwstra auto’s. Verkoper Daan gaf uitstekend advies en had veel kennis van zaken. Het bedrijf oogt professioneel en vertrouwd. Uiteindelijk heb ik bij Daan mijn auto gekocht en rij ik nu al een aantal dagen met veel plezier rond in mijn nieuwe bolide. De volgende keer kom ik zeker terug!

Fantastische service! Echt uit de brand geholpen.

Vanmiddag stond ik met 2 kinderen in de auto met pech vast in de parkeergarage. De versnellingsbak kapot. Kon niet voor of achteruit. Een beetje in paniek Grouwstra auto's gebeld. Binnen een half stonden er 2 monteurs met vervangende auto klaar om mijn auto op te halen en mee te nemen naar de garage. Heel erg blij met deze topservice. Ontzettend bedankt Grouwstra auto's!

Afgelopen dinsdag 23 maart ging ik met mijn vader vanuit Amsterdam naar Deventer om te kijken naar een Volkswagen Up. We zijn meteen geweldig geholpen door Daan en hebben een proefrit kunnen maken. Ik was behoorlijk enthousiast en wilde de auto graag kopen. Deze zelfde middag hebben wij de auto nog mee kunnen nemen! Echt geweldige service! Ik ben blij :)

Doen wat ze beloven

In februari hebben we onze Saab9-3 ingeruild met bijbetaling voor een 9-5. Bij het eerste keer bekijken deed de gasinstallatie het niet maar in het verkoopcontract werd opgenomen dat we met een goed werkende LPG installatie een week later de auto konden ophalen. En inderdaad vertrokken we een week later weer richting Hippolytushoef waar we woonachtig zijn. Helaas begon al vrij snel de motor op gas te haperen wat snel erger werd en op het laatst was het geheel over met het rijden op gas. Wij gebeld naar Paul en een kopie van het verkoopcontract meegestuurd en een paar dagen later kregen we van Paul te horen dat we de auto naar een erkende LPG- installateur konden brengen alwaar een andere gaspomp werd geïnstalleerd. En nu rijden we vrij en blij op LPG door het land. Dat was nog eens goede service!!

Fijne service zoals al 5 jaar lang

Mijn Saab na 5 jaar ingeruild voor een niet-Saab. Prettig geholpen door Daan! Ik ben tevreden over de hulp en service en ik heb een mooie deal gemaakt. De mascotte (een muisje) uit de Saab vergeten mee te nemen bij inruil maar die wordt opgestuurd!

Ik vraag, Grouwstra levert

Afgelopen februari met de sneeuw was het een feestje om te rijden in de Audi die wij bij Grouwstra hebben gekocht. Vol vertrouwen heb ik de sneeuw getrotseerd, uiteraard met de winterbanden, ook gezet door Grouwstra. Het was nog een hele klus voor Roy om dit pareltje te vinden voor ons, want we hadden nogal een lijstje met eisen. Maar gelukkig na enkele weken belde Roy, het was gelukt of we een proefrit wilde komen maken. Uiteraard wisten we tijdens de proefrit al, dat dit onze nieuwe auto zou worden. Edwin & Roy, dank voor jullie zoektocht en ook de goede service na die tijd.

Fijne zaak, professioneel, goed aanbod.

Kwam via via bij Grouwstra terecht voor een occasion. Gebeld voor een proefrit, auto stond paar dagen later mooi gepoetst klaar. Proefrit, koffie, kletsen, vertrouwen. Was goed dealen, openstaande puntjes zo goed als redelijkerwijs mogelijk verholpen toen ik de auto een week later kon ophalen. Aanrader.

Fijne zaak aan de Revalstraat in Deventer

Heb vorige week hier mijn auto gekocht bij een leuke vlotte verkoper. Na aankoop bleek er een klein probleempje te zijn; maar dat werd vakkundig en zonder gedoe opgelost. Heel fijn.

Top service!

Afgelopen weekend heb ik mijn eerste auto bij Grouwstra uitgezocht. Ook zonder afspraak stond er meteen iemand voor mij klaar die mijn vragen kon beantwoorden en mij adviseerde. Ook was het geen probleem om proefritten in meerdere voertuigen te maken. Nadat ik definitief mijn auto gekozen had, kon ik deze binnen 4 werkdagen ophalen (APK gekeurd, brandstof en 6 maanden BOVAG garantie). Ik ben ontzettend blij met mijn auto en de service bij Grouwstra, een echte aanrader!

Prima garantie afwikkeling.

Nadat ik medio 2020 een mooie gebruikte Saab 9-3 Estate heb gekocht, zijn er toch wat verborgen gebreken aan het licht gekomen. Toen ik daar voor een 2e keer voor terug moest komen (vanuit De Bilt) en de auto niet direct gerepareerd kon worden, hebben zij mij een leenauto mee gegeven, met de kanttekening dat zij de auto bij mij thuis zouden komen omruilen. Vandaag gebeurd. Prima after sales service !

Tweede auto een prima koop

Zeer deskundig en eerlijk geholpen en op een persoonlijke manier. Auto prima afgeleverd en rijklaar. Geen onzin verder, gewoon goed en professioneel.

Ik had per direkt! Een auto nodig omdat mijn eigen auto er geen zin in had :( ik belde op en een uur later reed ik weg bij de garage met een huur auto. Geweldig! Bedankt voor de super service, en de snelle reaktie jongens, top!

Wij zijn geholpen door de heer Veenendaal. Frisse aanpak, duidelijke afspraken, afspraken worden snel en uitstekend nagekomen, aflevering buiten de normale uren ('s avonds) is geen enkel probleem, super flexibel. Een echte aanrader. Linda

Fijne service en prettig contact!

Pas geleden heb ik onze twee auto's ingeruild. Ondanks dat ik met veel haast toch even gauw een blik wilde werpen op mijn potentiële nieuwe auto werd ik in alle rust ontvangen en mocht ik de auto voor een uitgebreide proefrit meenemen. Mijn eigen auto had precies op dit moment een motorstoring die in de tussentijd verholpen werd. Ondanks dit bleek dit totaal geen probleem te zijn op de inruil. Een dag later hebben we dan ook de deal beklonken. Daan (en Roy) hartelijk bedankt voor jullie rustige en heldere advies. Zeer tevreden.

Super behulpzaam

We kwamen om een proefrit te maken, prima uitleg en na de proefrit kwamen we helaas niet tot een deal. maar wie weet de volgende keer. Thijs en Peter

Super goede service

Afspraak gemaakt voor service na aankoop, men stond meteen voor ons klaar, pakte meteen aan en in een oogwenk was alles geregeld.

Goede service, snel en meedenkend

Ik was met spoed opzoek naar een occasion, na een leuke te hebben gezien een proefrit gemaakt en daarna gelijk aangeschaft. Auto is netjes afgeleverd, stap elke dag met een lach in.

Vertrouwen en ervaring

Eerste auto, eerste aankoop, eerste goede ervaring. Dhr. Brokken heeft ervaring, kennis en denkt goed mee. Goede hulp is er niet alleen bij de aanschaf maar ook achteraf. Aanrader.

We zijn fantastisch geholpen door Roy

Roy is een verkoper die rust uitstraalt en de klant tevreden stelt. Hij verplaats zich op een fijne manier in de behoeften van de klant zonder de klant hier in te pushen. Zijn ontspannen en rustige benadering heeft ons erg op ons gemak gesteld. Wij zijn erg tevreden. Zijn benadering is voornamelijk om de klant tevreden te stellen. Dank je wel Roy.

Goed geholpen, fijne service en een top auto gekocht!

Onlangs kocht ik bij Grouwstra in Deventer een andere auto. Omdat ik niet naast de deur woon, heb ik van tevoren even gebeld om te vragen of de auto nog beschikbaar was en of de auto tot mijn komst gereserveerd kon worden zodat ik niet voor niks zou komen. Ik kreeg een uiterst vriendelijke verkoper aan de telefoon en hij gaf aan de auto voor mij vast te houden. Bij aankomst een lekkere kop koffie gekregen en gelijk ingestapt om de proefrit te maken. Proefrit naar wens, dus aan tafel bij verkoopadviseur Daan Veenendaal. En na 20 minuten was de deal rond. Ik ben goed geholpen en reed met een brede glimlach op mijn gezicht terug naar huis. Helaas ging het na 25 kilometer toch mis. Het motorstoringslampje ging branden. Direct met dhr. Veenendaal gebeld en het verhaal uitgelegd. Ik kon gelukkig doorrijden, maar ze wilden wel dat ik even terugkwam om het zeker voor het onzekere te nemen. Bij aankomst is de auto direct de werkplaats in gegaan en is er diagnose gesteld. Het bleek uiteindelijk te gaan om een defecte bobine. De bobine is vervangen en als service zijn er ook nog 6 nieuwe bougies in gekomen. Alles keurig opgelost en weer met een goed gevoel huiswaarts gegaan. Bedankt voor de fijne service mannen! Als deze weer aan vervanging toe is, kom ik graag weer bij jullie!

5 sterren: super service!!!!!!

altijd een eerlijk advies voor aanschaf auto of reparatie ben al meer dan 20 jaar een tevreden klant. echte ouderwetse service auto word thuis opgehaald en weer terug gebracht ( zelfs gewassen ). klasse mannen ga zo door!!!!!!!!

Slechte Service Na aanschaf

VW Caddy aan ons verkocht als Goed onderhouden auto. Na de eerste dag bleken er een aantal onderdelen die zelfs volgens hun juist vervangen waren defect te zijn. Tevens zijn hier nog andere hoge kosten uit voort gekomen. -Koppeling + drukgroep -2 massa vliegwiel -Waterpomp was gekit en lekte tevens. -Beginnende lekkende koppakking. -Veer van Versnellingpook -Krukaspakking -Multiriem -Slot van zij, schuifdeur. In het beginstadium zou het alleen om de koppeling te gaan waarvan Grouwstra een deel heeft meebetaald. Nu er grotere andere mankementen bleken te zijn is het bedrijf opeens niet thuis. Willen steeds overleggen, willen terug bellen maar niets gebeurd. Ook is de ene medewerker van mening dat het opgelost moet worden maar de andere weer totaal niet. We geven de moed in middels op. Grouwstra echt nooit meer. Het lijkt een leuk en net bedrijf. Maar als je eenmaal wat hebt gekocht zijn ze niet meer thuis. Achteraf krijgen we verteld dat we een zogenaamde ''handels prijs'' hadden gekregen. Maar bij rondkijken naar soortgelijke autos blijkt deze prijs ruim 1000,- te hoog te zijn. Ook hebben we ervaren dat er nog een meningsverschil tussen een koper en Grouwstra was op het moment van onze aankoop. Wij hebben toen Grouwstra de voordeel van de twijfel gegeven maar helaas.