Altijd goede service en meedenkend.

3 jaar geleden een auto gekocht en tot nu toe altijd alles bij hun laten doen. Alleen een lange tijd moeten wachten op een nieuwe stoel. Maar naar te mailen was dit daarna gelijk snel netjes opgelost. Vandaag starte mijn auto niet meer en zijn ze langs geweest om te kijken en de accu te vervangen. Nu was dit met mijn accu nodig anders hadden ze hem niet vervangen. Dit is sneller geregeld omdat ik hoog zwanger ben. Top services. Staan altijd klaar en denken altijd mee voor de best oplossing. Hele fijne autohandelaar en service.

Just perfect :*

Due to the fact that we don't speak Dutch very well this review will be written in English and should be addressed to speakers of that language. I don't like to elaborate, so I'll be brief: absolutely great! A great car dealership where you can find a good car at a reasonable price. Can't speak Dutch? No problem, salesmans speak perfect English. Got problem with papers or authority? They will always give a helping hand. And most importantly: special thanks to Andre, the most charismatic salesman we've ever met! We didn't think buying a used car could be so much fun. :) We wholeheartedly recommend!

Fantastische service

Zij hebben er alles aan gedaan om de storing in mijn oude opeltje te verhelpen. Het was even zoeken,maar het is ze gelukt! Eerlijke prijs,alles in goed overleg en zeer vriendelijk. Mijn dank is groot,heren.

Al meer dan 15 jaar een zeer tevreden klant !

Al meer dan 15 jaar zijn we met twee auto's een zeer tevreden vaste klant bij Grouwstra. Met een geweldig team van mensen hebben zij persoonlijke aandacht en advies hoog in het vaandel! Met kennis en kunde en voor alles een snelle oplossing. Een echte aanrader dus !!

Net bedrijf met uitstekende service

Ben erg goed geholpen en kreeg ook nog eens een luxe mercedes a-klasse als vervangend vervoer.

Aardige mensen, gezellige sfeer en top service

In december 2021 heb ik bij Grouwstra mijn eerste auto gekocht. Vanaf de proefrit tot aan de aankoop heb ik dit proces als zeer prettig ervaren. Geen opdringerige verkooppraatjes of haast, ik kreeg alle tijd om de auto rustig te kunnen bekijken, proberen en na te denken. De oplevering was keurig, de auto was netjes schoongemaakt en alle kleine reparaties waren goed uitgevoerd. Kortom, een hele prettige ervaring en ik zou Grouwstra zeker aanbevelen aan anderen.

Vriendelijk en goede service! Top

Tijdens de heenweg naar ons vakantie adres gaf onze auto een storing en verloor zijn vermogen. De eerste garage vanaf de snelweg opgezocht en bij garage grouwstra binnengekomen. Daar werden we met een kop koffie en voor de kinderen wat drinken leuk ontvangen in de showroom terwijl de auto de werkplaats inging. Het probleem was helaas niet 1 2 3 op te lossen. Maar er werd door de heren van de garage en werkplaats ons een fantastische oplossing geboden we kregen van hun een auto mee waarmee we onze reis konden vervolgen en onze auto kwam na de vakantie wel goed. Geen stress en lekker genieten! We waren maar iets later op onze bestemming maar door de goede service hebben we onze vakantie niet hoeven te cancellen!! Top!

Betrouwbaar bedrijf

Snel, duidelijk en vriendelijke verkoper en betrouwbaar bedrijf. Erg blij met onze nieuwe auto!

Goede Garage die meedenkt in verkoop en service na aankoop!

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie Saab estate in Zweeds rood. In juni 2021 vond ik een prachtige rode Saab 9-3 bij Grouwstra Deventer! Prettig contact met de eigenaar gehad, proefrit gemaakt en leuk gesprek gehad over Saabs. Verkocht! Het aankoopproces verliep prettig, Grouwstra werkt met heldere, faire aankoopvoorwaarden. De service bij oplevering was uitstekend en goede afspraken gemaakt over garantie en kleine reparaties die ook zijn nagekomen. Samengevat een heel fijne aankoopervaring en service rond aftersales!

Ik strandde in de omgeving van Deventer. Vrouws tra heeft me vervolgens snel en uitstekend weer op weg geholpen. Met uiterst vriendelijke service Een dikke 10 als review! M van Hal

Super !

Hele eerlijke en behulpzame garage. Denken echt met je mee!

Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen

De auto van mijn studentendochter had een ernstig defect aan het remsysteem. We kregen absoluut belachelijk hoge schattingen van reparatie van sommige van de quick-fix-bedrijven! Gelukkig hebben we Grouwstra Auto gevonden via een vriend en hebben ze samen met ons gezocht naar een goede oplossing. Daan was bij elke stap heel eerlijk en eerlijk en we zullen zeker bij hen terugkomen voor toekomstige reparaties en onderhoud. Het is zo belangrijk om een service te hebben waarop u kunt vertrouwen. Ik was erg blij een bedrijf als Groustra te vinden dat niet geïnteresseerd is om zoveel mogelijk geld uit je zakken te halen. (zoals de anderen lijken te zijn). Ik raad ze sterk aan.

• Would you recommend us? Yes

Een top bedrijf en de verkopers zeer vriendelijk!

Eerste auto gekocht aan de Revalstraat

Via de website vermeld dat ik geïnteresseerd was. De dag erna gelijk gebeld, wezen kijken en een proefrit gemaakt. Top geholpen en snel gehandeld. Week erna kon ik de auto ophalen. De auto was bij aflevering keurig verzorgd. Fijne service! Zeker een aanbeveling waard.

Voelde meteen goed!

Het eerste gevoel was meteen goed toen ik contact zocht met Grouwstra. Snel antwoord per mail, vriendelijk en gastvrij ontvangst op locatie. Ze hebben me goed geholpen bij de koop van een auto, dachten goed mee en wilden de auto rijklaar afleveren zonder openstaande punten. Zou deze garage zeker aanbevelen!

UITSTEKEND

Goede service en gezelligheid!

Super bedrijf, GEEN onbeschofte dringende verkoper, snel geleverd. Vriendelijke bedrijf en personeel

Heel goed geholpen

Mijn vrouw en ik waren op weg van maastricht naar groningen met onze drie weken oude Vw polo (tweede hands) die het begaf in Deventer . En of het zo moest zijn dichtbij Grouwstra auto's B.V. De jongens die daar werken hebben ons goed geholpen , de monteur zij motor is stuk . Ik dacht wat nu . met de trein veder , Zoon bellen om ons op te halen. Zij de verkoper ik heb nog een auto staan . Die hebben wij gekocht , auto loopt goed wij zijn zo blij ! Zonder problemen door naar Groningen en terug naar Maastricht. Ben heel tevreden over de service en vriedelijkheid . En heel tevreden over de auto die loopt als een trein.

Zeer aardig en helpend

Dankje daan

Zeer prettig geholpen en super service

Vanaf binnenkomst zeer fijn en vakkundig geholpen door verkoper Daan. Dit heeft geresulteerd in de aankoop van een fijne nieuwe gezinsauto en de verkoop van onze huidige auto. Ook flexibel in de datum van aflevering ivm met verhuizing en keurig allemaal begeleid door Daan, waardoor onze auto als nieuw stond te glimmen bij aankomst! Ik kan Groustra en in het bijzonder Daan aanraden bij de aankoop van een voertuig!

Prima geholpen

Net mijn Giulietta ingeruild tegen een Tiguan. Netjes afgeleverd en nog netjes de puntjes lak en een onderhoudsbeurt gekregen. Ik kan er nu weer een tijdje mee door. Dank Roy!

Fijne Garage met aardig en meedenkend personeel

Afgelopen weekend een Opel Meriva gekocht voor mijn broer. Daan Veenendaal heeft ons de afgelopen tijd geholpen en heeft alles goed geregeld met de afwikkeling van de oude auto en we hebben een goede deal kunnen sluiten m.b.t. de Opel Meriva. Ik ben zeer tevreden over Grouwstra (Saab Service, Revalstraat) en over Daan Veenendaal in het bijzonder. Ik zal deze garage dan ook zeker aanbevelen.

Plezierig zaken doen en goede service.

Recent hebben we een Saab 9-3 Cabrio gekocht. Bij de aankoop zijn we prima geïnformeerd en hebben we een goede deal kunnen sluiten. Toen we kort na aankoop een Turbo issue kregen werden we vervolgens correct geholpen en is het probleem in goed overleg opgelost. Al met al zijn we zeer tevreden over Saab specialist Grouwstra in het algemeen en Daan Veenendaal in het bijzonder. We willen deze garage dan ook van harte aanbevelen.

Super service

Super service, bleven zelfs langer opem voor ons. Zeker een aanrader

Super geholpen!

Vorige week een auto online gezien en kon gelijk een afspraak maken om langs te komen. Rik was erg vriendelijk en behulpzaam. Dacht echt met me mee. We konden het eens worden over de prijs en ben nu super blij met m’n nieuwe auto!