Perfecte service

Bij toeval bij Grouwstra terecht gekomen bij mijn zoektocht naar een andere auto. Goed gevoel bij het bedrijf en bij verkoper Adri. Omdat wij van ver komen werden we bij het treinstation opgehaald bij het ophalen van de nieuwe bolide. Dat is service en de Mini Cooper werd perfect afgeleverd, zéér tevreden! Adri bedankt!

Goed begeleid door Luuk met mijn eerste auto aankoop!

Ik heb begin september een auto aangeschaft bij Grouwstra. Hierin werd ik goed begeleid door Luuk. Open gesprek kunnen hebben over de auto, afleverpakket e.d. Ik wilde namelijk ontzorgt worden qua rijden. Ik bouw zelf wel een computer, maar heb niets met auto's. Totaalpakket afgenomen inclusief 6 maanden garantie. Heel blij met de auto. Ik had alleen de afgelopen tijd last van wat piepende remmen, waar ik me niet zo goed bij voelde. Grouwstra gebeld, toevallig Luuk aan de lijn en ik kon zo even langskomen zodat er naar gekeken zou worden. Kijk, dit is de ontzorging die ik wilde. Tip voor de volgende keer: Vergeet de koffie niet omdat het zo gezellig is ;)

Keurige auto en heel netjes afgeleverd

Vriendelijk mensen, aflevering ging snel en alles was als besproken

Betrouwbaar Klantvriendelijk en eerlijk.. zeer tevreden klant

Toevallig via een vriend terrecht gekomen bij deze garage, en tijdens het drinken van een bakkie koffie wat rond gekeken en 2 dagen later een hele mooie deal gemaakt en de koop gesloten. Verkoper Luuk Raspe was zeer professioneel en heeft me uitstekend geholpen en ben blij dat ik hier (per toeval) toch even binnen was gaan kijken. Zowel voor als na de verkoop keurig te woord gestaan en alle beloftes zijn nagekomen. Kom hier zeker nog eens terug!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Fijne medewerkers, Daan, Paul en Coen. Zeer goed, professioneel en vriendelijk geholpen. Er werd meegedacht en geadviseerd. Ik kan garage Grouwstra aanraden. Top jongens, bedankt. Nu zal ik nog even moeten wennen aan de Fiat Panda maar dat zal wel goed komen.

Wij hebben een auto gekocht bij Grouwstra Auto's en gelijk het eerste contact was erg vriendelijk, nadat wij de auto thuis hadden zijn er een paar dingen geconstateerd waar wij niet tevreden mee waren, vervolgens contact gehad en dit werd meteen opgepakt en is heel goed opgelost. De auto werd opgehaald en weer terug gebracht. Zelf contact met de werkplaats zonder tussenpersoon wat erg fijn was. Al met al een super goede service.

Uitstekende service!

Begin deze maand een auto aangekocht bij Grouwstra Auto's B.V. Vanaf het begin af aan was het contact uitstekend, in mijn ervaring wordt goed geluisterd naar de klantwens waarop deze zo goed mogelijk wordt gefaciliteerd. Een onafhankelijke inspectie was geen enkel probleem, men staat in voor haar handelswaar en diensten. De auto kwam dan ook goed uit de onafhankelijke keuring. De overeenkomst kwam moeiteloos tot stand en ook de aflevering was zeer naar wens. Inmiddels heeft de auto ruim 3.000 km gereden, erg tevreden. Heel veel dank Grouwstra Auto's B.V. en Daan in het bijzonder!

Nette snelle service, verlenen graag hun medewerking!

Netjes en vriendelijk (en snel) behandeld tijdens aankoop van een occasion. Willen graag alle medewerking verlenen en geven een vertrouwd gevoel. Occasion is altijd afwachten maar heb zeker niet de indruk dat ze je laten staan. Zeer tevreden met onze aankoop.

Vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit

Al met al een prettige aankoop gehad van onze auto. Het gereed maken koste wat extra tijd maar aangezien wij er zelf geen haast mee hadden kwam dat ook goed uit. Verder zijn wij vriendelijk en netjes geholpen. Mochten wij ooit weer een andere auto willen aanschaffen wordt er in ieder geval eerst bij Grouwstra op de website gekeken.

fijn kontakt met verkoper

alles top geregeld.

Zeer klantgericht autobedrijf

Onze contacten via de telefoon waren bij de eerste keer al prettig. Ook tijdens de (ver)koop bleek eenzelfde klantgerichtheid. Er wordt goed naar je wensen geluisterd, ik werd zelfs van het ns station opgehaald toen ik de nieuwe aankoop op te halen. Ik merk dat de mensen waar ik contact mee had plezier in hun werk hebben- althans dat lijkt me een voorwaarde om zo klantgericht te werken.

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen!

Goede service en klantvriendelijkheid

Word altijd goed geholpen als ik vragen heb en de service die jullie geven

Vriendelijk vakmanschap

Regelmatig kom ik bij mijn garage. Ze helpen me steeds weer goed op weg.

Altijd klantvriendelijk en meedenkend.

Je wordt altijd vakkundig geholpen.

Top auto bedrijf

Ik heb bij hun een auto gekocht Had niet de auto codes bij . Zij hielpen mij ze op te vragen en de koop te sluiten ,top hulp. Top zaken mensen!!!

Super goede service

Prettige en informatieve dienstverlening

-to the point -daadkrachtig -serieus Het was prettig om bij Daan mijn nieuwe auto te kopen. Hij dacht mee en was realistisch. Ik ben tevreden weggereden.

Vaste klant bij Grouwstra

Ik koop al sinds 2000 mijn auto's bij Grouwstra. Ik doe wel pogingen om bij anderen te kijken maar kom altijd wewr bij hen uit. Zo ook deze keer. Een prachtige auto teruggekocht tegen een zeer nette inruilprijs voor mijn 'ouwe'. Er zaten wel flink wat deuken op het dak in de nieuwe auto. Deze zijn op hun kosten uitgedeukt. Ik weet elke keer weer waarom ik honkvast ben. Ik vind het een fijne garage, ze zijn ontzettend vriendelijk en denken goed mee in mogelijkheden. Daarom een dikke 5 sterren wat mij betreft.

Komen gemaakte afspraken na

Komen gemaakte afspraken na. Nemen de tijd voor klanten.

Voelde gelijk goed

Onze eerste ervaring met de mensen van Grouwstra voelde gelijk goed, niet de typische autoverkopers. Hier willen we wel een auto kopen. En dat hebben we uiteindelijk ook gedaan. We hadden achteraf nog een paar kleine puntjes, die zijn perfect en snel opgelost.

het voelt prima om bij een Saab-specialist boodschappen te doen!

puur toeval dat ik via marktplaats deze auto en dus Grouwstra ontdekte. ik heb in de periode 1984/2001 vijf 900's gereden. de eerste was wel binnen enkele maanden totall loss. dank zij Saab kan ik dit nu schrijven. ik ben nu bijna 78jr en wil na 7 SUV's en een stel "gewone" auto's nog een paar jaar in een Saab rijden. met zo'n knalrode val ik goed op in het verkeer. misschien wel een stukje extra veiligheid. wish me luck! nb slechts 4 sterren anders gaan jullie naast de schoenen lopen.

Ik kom al 2 jaar bij de revalstraat vestiging voor reparatie en onderhoud. Service en vriendelijkheid is echt een 10! Natuurlijk hebben de monteurs bij grouwstra ook wel eens pech vooral met zo’n oude auto als dat ik heb. Maar dit lossen de jongens altijd geweldig op.

goed advies, vriendelijk en betrouwbaar

We zijn blij met onze nieuwe auto. We werden goed geholpen door Daan. Het is onze eerste auto, dus we hadden wel wat vragen...maar hij nam alle tijd voor ons.

Zeer goed!

Zeer vriendelijke, uitgebreide service. Afspraken worden nagekomen en communicatie is netjes en goed. Probleem met mijn auto werd uitgebreid uitgediept tot er een oplossing was. In de tussentijd zelfs een goede leenauto mogen gebruiken. Sterk aan te raden!