correct

correct

Zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Mijn ervaring met Peters auto's is dat ze hier keurig netjes te werk gaan, een goed luisterend oor hebben voor de klant, en dat de koffie goed smaakt haha. Vandaag ben ik voor het eerst bij Peters geweest om mijn zomerwielen van mijn auto om te wisselen voor de winterwielen. Ook gelijk de accu en ruitenwisserbladen laten vervangen. Ik als beroepschauffeur let vaak op hoe men te werk gaat, tenslotte heb ik voor mijn Volvo XC 60 ook hard moeten werken. Na de werkwijze bij Peters gezien te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in het vervolg het onderhoud van mijn auto hun volledig toe vertrouw.

Zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Tot nu toe zeer tevreden!

Correct en prettig geholpen door Laurens.

prettig bedrijf

fijn contact, duidelijke uitleg, betrouwbaar, service gericht, komt afspraken na, koffie staat altijd klaar. Bij aankoop van onze camper kregen we als verrassing een heerlijke Limburgse vlaai erbij.

goed en prettig en alles naar wens

goed en prettig

Service is goed perfect geholpen

We zijn goed geholpen en de service is goed

Super fijn bedrijf, goede snelle service en fijne communicatie!

Peters onderhoudt ons wagenpark m.b.t. servicebeurten, APK en kleine reparaties. Staan altijd klaar, communiceren snel en duidelijk.

Eerste indruk is dat het een prima bedrijf is.

Mijn eerste indruk is dat dit een prima bedrijf is . Ontvangst goed ,zeer net bedrijf.!

Leuke gezellige ,behulpzame,lieve mensen .

Tevreden

Goede service, oplossingings gericht en klantvriendelijk.

Prima.

Goed, snel en prettig geholpen.

Prettige, degelijke samenwerking

We hebben een camper gekocht. Alle zaken tm de aflevering uitgevoerd zoals besproken.

vriendelijk gastvrij en zeer vakbekwaam

mijn eerste ervaring met dit bedrijf is zeer positief, behulpzaam en vakbekwaam uitstraling van het bedrijf zeer netjes mijn dank

Vriendelijk, duidelijk en snel

Katalysator van onze Toyota werd gestolen, zaterdag gebeld met de garage en de ANWB kon mijn auto langsbrengen nog na sluitingstijd. Vriendelijke communicatie, heldere prijsopgaaf en kundige mensen.

In januari een Skoda Superb bij Peters gekocht. De ontvangst door Dhr. Peters was erg prettig en hartelijk. Tot op heden bevalt de auto prima, dus wat ons betreft een zeer betrouwbare garage en zeker aan te raden! We komen graag terug voor onderhoud en in de toekomst eventueel nog eens een andere auto!

Snel en vakkundig geholpen

Vriendelijk personeel

Zeer prettige garage

Het is in deze tijd bijna eng een garage te vinden waar je je direct thuis voelt en ook vertrouwen hebt in hun eerlijkheid. We hebben op een prettige wijze een camper gekocht bij Peter Peters.

`Vroeg om te beoordelen, mar vooralsnog ben ik goed geholpen.

Klantvriendelijkheid is erg goed. Voor de rst is het daags na de reparatie te vroeg om te vertellen hoe uiteindelijk het resultaat is, maar ik heb er veel vertrouwen in.

Alles tiptop in orde

Alle afspraken nagekomen en als kersje op de taart een gewassen auto mee naar huis!

Prima advies, prima uitvoering!

Ik ben super geholpen, kreeg correct advies betreffende afwikkeling schade en deze schade is naar alle tevredenheid hersteld! Bedankt!

Net bedrijf, netjes terugkoppelingen via de mail, nette opgeruimde en schone werkplaats, nette receptie en showroom, alles spik en span, aardig personeel en de koffie is ook prima

Wij zijn tevreden over Peters Auto’s en Campers.

Goede service en vriendelijke mensen.

ik breng mijn camper voor APK en melden dan ook andere dingen die gemeld worden prima maar in tussen loopt de klok door en dar wordt dan in rekening gebracht vind ik dan niet correct grt.

Agrobaan 7

5813EB Ysselsteyn lb