Appointment

I had an appointment, but nobody informed me that they can’t handle it , they don’t have time or whatever. I was really disappointed when I got there with car full with rims,tires and they told me they have no time. This shouldn’t happen…

zeer goed.

Goed en uitstekende service.

Ontzettend fijn geholpen

Camper gekocht, en alles wat aangepast moest worden, werd zonder problemen gedaan. Geen extra kosten, of afleveringskosten, wat bij de meeste andere bedrijven wel werd doorgerekend. Dat was echt geweldig. Laurens is een top-verkoper. Bedankt voor alle goede zorgen.

Competent en vriendelijk

Prettige mensen, eerlijk over de staat van de auto, ook de tekortkomingen

Prima service Vriendelijk geholpen

Vakkundig en service gericht

In onze camper is een duo Control gas- systeem geïnstalleerd. Zeer efficiënt en vakkundig geplaatst. Top garage!

Goede planning en overleg met de klant.

Eventuele klachten over de auto worden goed genotuleerd. Bij min of meer onverwachte duurdere reparatie wordt je gebeld voor overleg.

Geweldige service!

Vriendelijk, goede service, altijd bereikbaar! Kortom de beste!!!!!

alles goed geregeld

nette mensen en auto netjes afgeleverd

Bijna Perfecte service

Tweedehands Camper vorig jaar bij dit bedrijf gekocht. Bleken toch wat dingen tijdens de vakantie die niet helemaal in orde waren, valt niet onder de bovag garantie, maar alles werd prima geregeld qua kosten daarna.

Hoed behandeld

Keurige onderhoud gepleegd

Keurig netjes geholpen , geen klachten

Keurig netjes geholpen , geen klachten Ze hebben er vanaf nu weer een klant erbij !!

Goede service, ze zijn er voor je!

We kregen een nieuw navigatiesysteem wat even wennen was. Een perfecte, rustige uitleg van monteur Mark die zelfs voor een 50+ te begrijpen was! Bedankt, we kunnen weer even vooruit!

service was goed, ik moest wat lang wachten

zie boven

Van ontvangst naar koop en aflevering een prima ervaring

Ontvangst is persoonlijk Koop process fair en transparant Aflevering prima, alle afspraken nagekomen en pro actief met informatie

Ben goed ondersteund voor 'n keus van andere auto

Goed hoop dat ik lang zonder pech van m'n aoto kan genieten

Goede en vriendelijke service

Bij Peters auto en camper onze camper gekocht. Na een uitvoerige kennismaking en prettige onderhandelingen de beslissing genomen. Laurens was zeer hulpvaardig net als de rest van het personeel. Vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Beveel dit bedrijf aan.

Je wordt altijd vriendelijk en goed geholpen, wat willen we nog meer!

Voelt vertrouwd

Gelijk al een klick

Ik zou bij de volgende keer weer doen, auto invoeren via Peters auto. Zelfs waar ik niet aan denkt wordt gedaan. Dankjewel voor de goede service.

Goede vakgarage.

Mijn ervaring met Peters auto's is dat ze hier keurig netjes te werk gaan, een goed luisterend oor hebben voor de klant, en dat de koffie goed smaakt haha. Vorige week ben ik voor het eerst bij Peters geweest om mijn zomerwielen van mijn auto om te wisselen voor de winterwielen. Ook gelijk de accu en ruitenwisserbladen laten vervangen. Ik als beroepschauffeur let vaak op hoe men te werk gaat, tenslotte heb ik voor mijn Volvo XC 60 ook hard moeten werken. Na de werkwijze bij Peters gezien te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in het vervolg het onderhoud van mijn auto hun volledig toe vertrouw.

correct

correct

Zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Mijn ervaring met Peters auto's is dat ze hier keurig netjes te werk gaan, een goed luisterend oor hebben voor de klant, en dat de koffie goed smaakt haha. Vandaag ben ik voor het eerst bij Peters geweest om mijn zomerwielen van mijn auto om te wisselen voor de winterwielen. Ook gelijk de accu en ruitenwisserbladen laten vervangen. Ik als beroepschauffeur let vaak op hoe men te werk gaat, tenslotte heb ik voor mijn Volvo XC 60 ook hard moeten werken. Na de werkwijze bij Peters gezien te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik in het vervolg het onderhoud van mijn auto hun volledig toe vertrouw.

Zeer vriendelijk en vakbekwaam.

Agrobaan 7 5813EB Ysselsteyn lb