Snel en vakkundig

Snel en vriendelijk geholpen

Vriendelijk, vakkundig

Vriendelijk, vakkundige. Ook voor mijn Hybride Auris en mijn camper.

Snel en efficiënt

Zaterdagmiddag gebeld met technisch probleem camper en maandagmorgen goed geholpen.

Eerst enkele afspraken niet nagekomen maar daarna goed opgelost.

Snelle afspraak vriendelijk personeel

Alles volgens afspaak gebeurt APK en grote beurt ,houden je op de hoogte bij extrakosten

Geweldige garage

Kom hier al jaren, en ben altijd zeer content geweest!

Prima service.

Er wordt met je mee gedacht en goed advies gegeven.

Andere prijs als online

Online kost een APK 2 keuring 45 of 51 euro aan de kassa betaal je 69.50, konden ze me ook niet vertellen waar dat is zit.

Geweldige en snelle service

Accu kapot we reden naar de garage en werden meteen geholpen door erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede dienstverlening

Afspraken werden goed nagekomen.

Goede service en zorg voor veilige auto weer de weg op.

Medewerkers zijn kundig in auto’s; APK met goede service, en onze auto gaat weer veilig de weg op.

x

x

Super goede service

Super goede service en zeer klantvriendelijk

keurig bedrijf, vriendelijke ontvangst, alleen persoonsgegevens kloppen niet

Fijn bedrijf

Goede service en makkelijk afspreken. Vertrouwen in vakkennis.

Probleemloos het komende jaar in.

Alle zwakke punten opgespoord en toekomstbestendig opgelost.

Top garage

Heel goed en heel vriendelijk geholpen.

Ik voelde me zeer welkom en mijn probleem werd snel en doeltreffend opgelost.

Goed geïnformeerd

Alles wat ik vooraf wilde weten is mij goed duidelijk gemaakt. Tevens ben ik wanneer zich grotere problemen voordeden van te voren gebeld om duidelijk te maken wat de bijbehorende kosten zijn. Ook goed ontvangen bij receptie en onderhoud is goed uitgevoerd. Dus voor herhaling vatbaar

Super goede service

Netjes geholpen

geweldig

alles heel goed en ook de koffie terwijl je wacht.

Appointment

I had an appointment, but nobody informed me that they can’t handle it , they don’t have time or whatever. I was really disappointed when I got there with car full with rims,tires and they told me they have no time. This shouldn’t happen…

zeer goed.

Goed en uitstekende service.

Ontzettend fijn geholpen

Camper gekocht, en alles wat aangepast moest worden, werd zonder problemen gedaan. Geen extra kosten, of afleveringskosten, wat bij de meeste andere bedrijven wel werd doorgerekend. Dat was echt geweldig. Laurens is een top-verkoper. Bedankt voor alle goede zorgen.