Een geweldig goede service ook in deze rare tijd

Op de afgesproken dag zijn de kleine mankementen aan onze camper die nog onder de garantie vielen verholpen. Op de rit er naartoe kwam daar nog een lekkende voorruit bij. Niks geen probleem. Alles werd tot volle tevredenheid verholpen. Ook het verwijderen van de schotel van het dak, wat op ons verzoek werd gedaan, werd niet gerekend. Tel daarbij op de volle gasfles die we ter compensatie kregen omdat we problemen met het gas in Duitsland hadden gehad, waar we overigens telefonisch goed bij zijn geadviseerd, en je begrijpt ons enthousiasme. Dit was het technische gedeelte De ontvangst in Borculo was allervriendelijkst. We hadden Chess, onze uit de kluiten gewassen Duitse herder mee, en deze werd door werkelijk iedereen heel vriendelijk begroet en aangehaald. Terwijl wij een kop koffie aangeboden kregen, echt een service in deze tijd, kreeg Chess direct vers water. Het is begrijpelijk dat er verwacht wordt dat je niet al die tijd binnen als in een restaurant gaat zitten wachten tot de reparaties zijn uitgevoerd. Er staan echter genoeg campers aan de overkant om te bekijken en je kunt er fijn wandelen. En als je koud geworden bent en nog een kopje koffie wilt, dan is dat geen enkel probleem. Echt een prima service

• Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Helemaal niets. Ga zo door

Geweldige persoonlijke service.

Camper is door Bruggink perfect vanuit de Duitse markt op de Nederlandse markt gezet. RDW, kenteken, keuring en diverse extra klussen zijn prima uitgevoerd. Bij vragen mbt de camper, werd ik vriendelijk te woord gestaan en voorzien van een duidelijk antwoord . Dat geeft vertrouwen en getuigd van een goede service.

• Afwikkeling garantieaanvragen N.v.t.
  • Presentatie showroom/buitenterrein N.v.t.
  • Werkplaats N.v.t.
  • Personeel
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper, Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niets dat ik weet.

Eerlijk, betrouwbaar ,duidelijk

Na de aanschaf van een nieuwe camper, was het stil rond Bruggink. geen contact van, bevalt de camper ,alles goed? Hoor dit van meer camperaars. gr G de Fluiter

• Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? ?
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE

Snelle en goede service, ook tijdens de corona periode.

Afgelopen voorjaar was mijn deurslot van de caravan defect. Na een belletje kon ik meteen terecht en was het probleem snel (onder garantie) verholpen.

• Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Wachttijd balie werkplaats

Klantvriendelijk, grote sortering campers

Als onervaren camper kijkers heeft Leon ons van alles laten zien en uitgelegd op een enthousiaste manier. Ze lieten ons eerst zelf overal kijken, waarna we vakkundig werden geholpen en we uiteindelijk een camper hebben gekocht. De Bovag garantie was uitstekend, alles is vakkundig gerepareerd.

• Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt

Had beter gekund

Bij aflevering camper sloot koelkast niet goed en ook afstand leveler werkte niet goed.werd verholpen . Week later op vakantie moest eerder terugkomen. Zelfde klachten. Nu handbediening leveler volledig vervangen en koelkast opnieuw gerepareerd. Bij aflevering kwam men tijdafspraak niet na, moest 2 uur wachten en werd van de ene verkoper doorgeschoven naar andere.

• Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Afspraken qua tijd nakomen en opmerkingen over zaken die niet goed waren bij aankoop beter controleren of hersteld zijn.
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? NEE

Top bedrijf en overal een oplossing voor !

Top bedrijf en overal een oplossing voor !

• Welke vestiging heeft u bezocht? Almelo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Presetatieruimte, maar ruimte gebrek is nu probleem.

Twee woorden,goede service

al mijn problemen zijn heel goed verholpen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper, Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? geen idee

Goed wek geleverd

Onder leiding van Tony Johannes, jullie schadeherstel coördinator, is onze camper, een Dethleff Esprit, weer hersteld. Jullie hebben keurig werk geleverd gecombineerd met een goede service. Dank daarvoor. Veel groeten, Ben Eekma Ulft

• Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Nvt

Aankoop zonder druk

Toevallig in de buurt van Borculo bij Bruggink terecht gekomen. Mooie caravan zien staan. Met verkoper Sander Tragter in gesprek gekomen en een net inruilvoorstel voor de huidige caravan gekregen. Na nog wat heen en weer gepraat de knoop doorgehakt. Heel tevreden met deze relaxte manier van zaken doen en de prachtige Knaus Caravan.

• Werkplaats N.v.t.
  • Welke vestiging heeft u bezocht? Borculo
  • Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Zou het niet weten.

Prettige ervaring aanschaf caravan

Vorige maand een gebruikte caravan gekocht Knaus Sudwind.Wij werden geholpen door Gerrie van Mastrigt dit hebben we als zeer prettig ervaren zowel bij het inruilen van onze oude caravan en de aanschaf van onze gebruikte caravan.Ook bij het ophalen van de caravan een duidelijke uitleg door Gerrie.Nogmaals bedankt.

• Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niets
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.

Prettige medewerkers en een hele goede service

Mijn ervaring met bruggink zijn heel positief. Ik zal dan ook aan mensen vertellen wat mijn positieve ervaringen zijn met Bruggink campers.

• Wat zou Bruggink kunnen verbeteren? Niets
  • Bent of gaat u op zoek naar een andere caravan/camper? N.v.t.

Krijg geen bericht terug bij inruil voorstel

Geen bericht terug vind ik erg slordig

Toch nog nieuwe lade!

Lades voor mijn Knaus waren niet meer leverbaar. Maar de man van de receptie zocht de 'zolder' af en na 15 minuten had hij er nog een gevonden. Nu kan ik mijn caravan weer normaal gebruiken met een keurige bestekbaklade. Ondanks het hoogseizoen prima geholpen.

Fijn geholpen bij aankoop nieuwe camper

Alles rondom de inruil oude en aankoop nieuwe camper hebben wij als prettig ervaren. De aflevering van de nieuwe camper was correct. Ook de communicatie verloopt goed wat wij zeer belangrijk vinden. Tot nu toe heel tevreden.

zeer professionele aanpak

Ik heb een tweedehands caravan gekocht bij Bruggink. De aanpak van Bruggink is zeer professioneel. Sander en Bas hebben zeer degelijke uitleg gegeven, zowel praktisch als administratief. Ik had voordien een plooiwagen, waardoor ik niet vertrouwd was met praktische zaken zoals werking koelkast, verwarming, luifel, ... Ik kreeg praktische tips, kon alles vragen, en ook nadien -per mail- heb ik nog eens uitleg gekregen. Ik kom uit België, waardoor de benodigde papieren toch wat anders zijn dan in Nederland (eerst E705 document nodig, dan een administratieve keuring, dan nummerplaat aanvragen bij DIV, vervolgens verzekeren, en dan nog eens laten keuren). Ik raad aan een COC te bemachtigen, hetgeen in Nederland niet standaard aanwezig is. Kortom: zeer tevreden over Bruggink!

Op en top klant vriendelijk en service gericht.

Wij zijn zeer tevreden over de prettige manier van advies over de aanschaf van onze Knaus Sport caravan door Sander, super bedankt.

Betrokken.. Ervaren.. Kennis van zaken

Of het nu vanuit het buitenland is of in een nood situatie thuis.. Er is altijd een direkt luisterend oor en deskundige hulp. Wij zijn na jaren nog steeds erg tevreden.

Ingmar helpt mij gedreven en klantvriendelijk.

In de loop van de tijd heb ik een aantal onderdelen moeten bestellen voor mijn Knaus Travelliner 640 mh. Dan krijg ik telkens te maken met Ingmar werkzaam bij Bruggink. Wat mij dan opvalt is de accuratesse en de inzet waarmee Ingmar mij probeert te helpen. Na 35 jaar een hoveniers-bedrijf gehad te hebben met wisselend kaliber van personeel is de ouderwetse, correcte, klantvriendelijke en behulpzame manier van meedenken met mijn problemathiek een verademing!! Ingmar; chapeau en bedankt!!

Superservice!

Die enkele keer dat wij helemaal vanuit t zuiden met de camper naar Almelo rijden is de moeite waard! De service van Bruggink is top. Een extra dakluik plaatsen, nieuwe navigatie ( wat n mooi ding!) het wordt allemaal goed en snel geregeld. Die Limburgse vlaai hebben ze meer dan verdiend! Bart, John, nogmaals bedankt en weer tot een volgende gelegenheid.

Te groot voor servet te klein voor tafellaken.

Een aantal jaren geleden hebben wij hier onze eerste Hymer camper gekocht. Bij de aanschaf zijn we niet goed voorgelicht mbt het gewicht van de camper. Na ons hierin verdiept te hebben en onze camper te hebben gewogen was het gewicht van de camper zonder lading boven de 3500 kg. Nadat ik verhaal ben gaan halen werd ons verteld om ons geen zorgen te maken dat de verzekering ongevallen dekt en de controle minimaal is. Technisch kan de camper tot 4200 kg geladen worden was de mededeling. Inmiddels ben ik een C1 rijbewijs verder en hebben de camper laten opwaarderen. In het eerste seizoen kregen we lekkage. Lang verhaal kort. Na het laten monteren van de buitendouche door Bruggink bleek uiteindelijk de oorzaak in een t-stuk te zitten. Dit is door een ander bedrijf verholpen. Laatste zomer steenslag in de voorruit gekregen. Advies Bruggink nieuwe voorruit. Door hen laten uitvoeren. Na de vervanging op 1 punt lekkage omdat de ruit niet goed geplakt is. Oplossing Bruggink brengen we een rubberen coating aan wat een tang op een varken is gezien de uitgangssituatie. Al met al 1 hoop ellende. Wij komen er nooit weer! Familie Veelers Hellendoorn.

Geachte heer en mevrouw Veelers, Bedankt voor uw feedback. Wat spijtig dat u ontevreden bent over de reparatie van de voorruitlekkage. We hebben deze reparatiewijze al vaak tot volle tevredenheid van de eigenaren gehanteerd dus waren ons van geen kwaad bewust. We hadden u inderdaad vooraf moeten inlichten over de wijze van repareren, waarvoor mijn excuses. We zullen hier in de toekomst op letten. Desalniettemin wens ik u veel fijne vakanties in de Hymer en u blijft van harte welkom. Met vriendelijke groeten, Bruggink Caravans & Campers Leon Bruggink

Vooral de afdeling onderdelen Borculo is zeer goed !!!

Via deze weg wil ik Ingmar bedanken voor zijn snelle en fijne afhandeling van de onderdelen.

Omdat ik een speciale bestelling had, en Bruggink 1 van de drie bedrijven in NL is die dit konden leveren, ben ik erg blij dat dit zo snel en goed geleverd is. Bij het ophalen een lekker kopje koffie gehad en zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ook als je kleine dingen koopt bij Bruggink is de klant koning. Dit is lang niet overal zo. Top bedrijf met mooie occasion’s, goede uitstraling en eigen garage.

Geweldig vriendelijk en deskundig personeel

Na een lange zoektocht uiteindelijk de ideale camper gevonden. Best spannend voor de eerste keer. Wij werden geholpen door Sander en dat was top. Vriendelijk deskundig en prettig in de communicatie. De camper bevalt goed. Goed afgeleverd en bij vragen waren zij altijd bereid om je te woord te staan. Een fijn bedrijf waar wij een heel goed gevoel bij hebben. Wij gaan daardoor ontspannend met de camper op stap. Bedankt hier voor.

Gewoon super

Camper gekocht in Borculo afgeleverd in Almelo zowel in Borculo als in Almelo zeer vriendelijk ook de kennis van hun product super . Ik had een garantie probleempje dat lag bij fiat ga maar naar de garage was geen enkel probleem gewoon super . De firma is zeker aan te bevelen .

Kamerlingh Onnesstraat 19 7271AZ Borculo