Geweldige garage, altijd behulpzaam.

Vriendelijke receptie en heel vakkundig personeel.

positief

snelle correcte behandeling goeie inschatting van de kosten

Vertrouwd verzorgd

Altijd goede service, altijd een vriendelijk woord . Altijd eerst overleg en respect ook als je geen dure auto hebt . Echt heel goed.

Goed banden advies

goede service het is gewoon top. van bellen tot Ophalen.

goede service het is gewoon top. van bellen tot Ophalen.

Super netjes geholpen

Goed meegedacht

perfect

goed geregeld

Geweldige garage

Na 14 jaar weg te zijn geweest, weer heerlijk terug bij mijn oude vertrouwde garage. Super service en kundige monteurs. Autoservice Bakker een zeer betrouwbare garage.

Zoals ik al jaren gewend ben: Top!!

Altijd goeie ‘auto’service!!

Snel, goed, vriendelijk….. gewoon TOP

Ze helpen je graag, ze zorgen voor snelle behandeling van het voertuig en handelen het goed en snel af. Ze maken geen onnodige kosten en brengen je altijd op de hoogte mbt reparatie en prijs vooraf.

Goede dienstverlening

Klantvriendelijk bedrijf en een goede service.

uitstekend

prima service bellen na als er wat aan de auto mankeert.

Vriendelijke mensen en je wordt goed geholpen

Altijd behulpzaam

Betrouwbare en fijne garage.

Zoals altijd een goed advies en het kostenplaatje wordt doorgebeld. Zodat je weet waar je aan toe bent. Ik kom er al jaren en dat voelt vertrouwd en goed. Kortom heel tevreden over garage Bakker. Bedankt voor het keuren van mijn auto, ik kan weer een jaartje rijden.

uitstekende service, advies op maat kortom een aanrader !

wij komen al meerdere jaren bij autoservice bakker en altijd uitstekende communicatie, goede service en een professioneel manier van handelen. Daarnaast ook goed in creatief denken, omdat zij in bepaalde situaties ook komen met een goedkoper en passende oplossing. Kortom een aanrader!

Prima service, grondige controle

Goed overleg wat gedaan moet worden vooraf en de uitvoering is prima.

Altijd goed

Gewoon goed afspraken na komen en flexibel. Met goed vakmensen

snelle en duidelijke service

Als ik een afspraak wil maken, dan kan dat dezelfde week nog. Bij bijzonderheden wordt ik altijd geïnformeerd voordat er geld besteed wordt. Achteraf krijg ik een duidelijk overzicht van het uitgevoerde werk.

Goede garage met goede service

Ben al vele jaren heel tevreden met deze garage

Top bedrijf

Kom.hier al.jaren vakmensen

toppie

Zoals ik hierboven al schreef toppie!!!

prima voor elkaar

je wordt altijd goed geinformeerd

Zoals eigenlijk altijd, prettige ervaringen

Auto naar garage geweest voor de bandenwissel, in de regen de auto weer opgehaald: "oh, maar dan hadden we deze toch gewoon bij u thuis afgeleverd, dan had u geen last gehad van het slechte weer" !? Fijne garage !

Oostelijke Randweg 4

1723LH Noord-scharwoude