als vanouds!

klantvriendelijk en vertrouwd, maar wel professionele servidce.

Fijn dat ik dezelfde dag nog kon komen voor de autokeuring.

Ze staan meteen voor je klaar, helpen snel en goed en bieden een excellente service

Uitstekend!! Ik ben daar al vele jaren klant en beveel hun 100% aan bij anderen.

Prettig en correct

Nog niet zo lang bij garage bakker maar tot nu toe best tevreden. Vertrouwen moet je verdienen.

Prima geholpen tevreden.

Prima ervaring vriendelijk personeel gewoon goed.

Uitmuntend

Ik ga mijn amper daar in onderhoud houden.

Vakmensen, en vriendelijk. Ze proberen de klant altijd ( zover het natuurlijk in het vermogen ligt) te helpen. Ook al kom je zonder afspraak tussen door.

Betrouwbaar

Fijne garage, je wordt eerlijk en goed geholpen.

Uitmuntende service

Reinout en zijn team hebben het prima voor elkaar. Deskundig, vriendelijk en servicegericht.

Heel vriendelijk

Deskundig

Vriendelijk, duidelijk en goede service

Vanaf het begin goed geholpen en duidelijke afspraken kunnen maken. Service met een knipoog.

Even van de schrik bekomen als je de reling krijgt, Maar prima gegaan.bellen netjes op sorry moet wat duurs vervangen worden.daar hou ik van.kom volgend jaar terug voor mijn apk

Uitstekende service en vakmanschap

Tijdige waarschuwing voor APK. Snel en eenvoudig afspraak maken. Tijdens werkzaamheden vervangend vervoer beschikbaar. Voor uitvoering werkzaamheden telefonisch bericht van verwachte kosten met mogelijkheid af te zien van niet gewenste werkzaamheden. Snelle afhandeling (en bij laatst uitgevoerde APK ook nog kwijtschelding van kosten huurauto).

Vertrouwd bedrijf met verstand van zaken.

Mijn auto aangeboden voor APK en een grote beurt, daarbij zat er een vreemde storing in de auto die af en toe voor kwam. Na grondige inspectie een telefonisch overleg gehad voor een plan van aanpak van diverse reparaties. Auto rijd weer super en de vreemde storing is tot op heden niet meer voorgekomen. Zeer tevreden klant

Korte wachttijd ,vriendelijk en kundig personeel. Word gebeld als het meer gaat kosten of als ze nog n mankement ontdekken,en dan altijd in overleg. Kom er al jaren en nooit klachten gehad. Uitstekend bedrijf.

betrouwbare garage

heb 2 auto's in onderhoud en ben meer dan tevreden.goede service.

Zoals gewoonlijk,goed en betrouwbaar.

Goed!

Vakmensen

Vriendelijke receptie, snelle hulp. En duidelijke uitleg, wat er aan de auto mankeert.

Tevreden

Auto 8 maanden buiten gebruik accu vervangen getracht oude accu op te laden hetgeen niet lukte slechts half uur arbeidsloon in rekening gebracht. Klasse.

Top, gastvrij, deskundig, service en klantgericht !

Vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Direct een proefritje gemaakt om een diagnose te kunnen stellen t.o.v. de veiligheid. Daarna afspraak voor reparatie. Reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd, auto weer 100% en een gelukkige eigenaar.

Zeer goede eerste indruk

Goede service en prettig contact met de mensen.

Snelle service

Snelle service, duidelijke uitleg werkzaamheden.

Prima garage.

Eerlijke mensen met goede vakkennis en prijzen. Kom er graag.

Snelle service

Ik kon direct mijn auto brengen

Geweldige garage, altijd behulpzaam.

Vriendelijke receptie en heel vakkundig personeel.