Aks altijd weer erg gied

Prima service!!!

Prima en snel geholpen.

Donderdagmiddag is mijn spiegel er af gereden. Even langs de garage en vrijdagochtend was de spiegel binnen en vrijdagmiddag alles klaar. Snelle en goede service.

Na APK en kleine beurt telefonisch teruggekoppeld hoe eea was gegaan. Afspraak voor de herfst gemaakt ivm band die op de grens zat. Profesioneel en plezierig.

Supergoed

Wij gaan al jaren naar autoservice Bakker met volle tevredenheid. Nadat je je auto ‘s ochtends brengt bellen ze altijd voor overleg met een prijsopgave die weinig afwijkt. En belangrijk: ze komen hun afspraken na!

Tevreden over snelle vakantie beurt

Snelle afwerking in drukke tijd.

betrouwbaar

als vanouds

ik ben heel erg tevreden. prettige mensen

Alles vooraf besproken en geen nare bijkomstigheid

Betrouwbaar

Worden altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan . Goede service .

Topservice van deskundige en aardige mensen

Altijd vlotte en nette service bij Bakker, zonder bla bla. Als je auto gekeurd moet worden, krijg je binnen enkele uren duidelijkheid over wat je auto nodig heeft en wat het ongeveer gaat kosten. Ze leveren prima werk en er gebeurt niets zonder je instemming. Tussendoor, als er wat is, helpen ze altijd snel en als het kan zelfs zonder kosten. Bovendien ziet het er keurig uit bij receptie en in de garage.

Auto accu op huisadres vervangen

Op zondag startte de auto niet meer, leek een accu probleem. Maandagochtend gebeld en dezelfde dag is de accu vervangen waarbij de auto opgehaald en teruggebracht werd, top geregeld!

Snelle bandenwissel

Zoals gewoonlijk weer snel en goed mijn winterbanden gewisseld. Ik rij weer op zomerbanden.

Altijd dik tevreden

Ik kom bij Bakker steeds blij buiten. Alles goed geregeld en onderhouden en over prijs en kwaliteit ben ik tevreden. Pierre

Goed bedrijf

Voor eerste keer bij dit bedrijf auto laten keuren. Alles goed geregeld en meedenkend.

Geen wollige verhalen , keurig te woord gestaan en de auto is weer prima in orde,

Al jaren klant bij dit top bedrijf.

Het woordje service zegt alles over dit bedrijf. Ook onze kinderen zijn er klant. Theo, Reinoud en personeel zet hem op en hou de service in Top.

Snelle service en duidelijke communicatie

Met een defecte koppeling kan je niet meer rijden. Binnen 24 uur was alles opgelost.

Top bedrijf

Zeer goed en vriendelijke medewerkers

Uitstekende service en kundig personeel

Altijd positief meedenken, snel en betrouwbaar, vriendelijk en ter zake kundig.

Vakwerk

Snel en altijd goed geholpen.

Dat je goed op de hoogte wordt gehouden over t financiële plaatje en wat er verder allemaal kan doen met je auto

Betrouwbaarheid

Ik heb een wat "oudere" auto dus is het extra belangrijk dat ik snel terecht kan. Aangezien ik zelf helemaal niet technisch onderlegd ben moet ik natuurlijk op de garage en dus ook ook op mijn auto kunnen vertrouwen. Bovendien is de receptie ook snel, kundig en vriendelijk in het maken van afspraken en het mij toesturen van de benodigde informatie.

Autoservice bakker is altijd oplossingsgericht en klantgericht. Topgarage!

Als ik een mankement heb met mijn auto kan ik altijd even langskomen zodat iemand er direct naar kijkt. Ook handelen ze snel ook al is er eigenlijk geen ruimte in de planning. Dat is heel prettig want het mankement wil ik natuurlijk zo snel mogelijk verholpen hebben.

Na telefonisch contact kon ik meteen komen. Bij grote beurt eerst overleg gehad voor iets werd uitgevoerd.

super

ik belde om te vertellen dat ik met mijn sleutel de auto niet meer kon starten, ik had michael aan de telefoon, die zei gelijk, ik ga regelen dat iemand je komt halen, uiteindelijk lukte het me wel, en toen zei hij, kom toch maar even langs, dan kijken we even naar de auto, het viel natuurlijk tegen dat er wat aan de hand was. ik wilde heel graag een auto mee, dit werd gelijk geregeld, alleen werd het wel een paar weken wachten voordat de reparatie kom plaatsvinden, dit ivm onderdelen. we konden zelf een auto lenen van een familie lid, tot onze verbazing werden we gebeld dat alles sneller was gelukt en dat ze de auto ook al hadden gemaakt, en dit alles nog binnen de week. super service en super communicatie, bedankt luitjes, Gr Geert en Ria.